Onko täällä palstalaisia, joiden taloudesta ei löydy maksullisia suoratoistopalveluja?
Kommentit (78)
Ei kiinnosta. Katson televisiostakin vain ylen ykköstä ja joskus harvoin Teemaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aikaa tai halua käyttää aikaa niihin. Katson Areenaa vaikka onhan sekin maksullinen. Käyn silloin tällöin leffassa.
Ei mulle Areena maksa mitään, kun en edes maksa Yle-veroa. Ihan ilmaiseksi sitä saa käyttää.
Ylen sekä Saksan-, Itävallan- ja Englannin- julkisten tv-kanavien ilmaistarjonnassa on kylliksi. Samalla pitää yllä kielitaitoa. Lisäksi youtube sekä Uuden-Seelannin, Australian, USA:n ja Arabimaiden (Al Jazeera on englanninkielinen) tarjonta.
Koskaan en ole ostanut maksullisia. Syy on, että aika ei riitä enempään ja ei kannata olla sellaisen tarjonnan varassa, joka rajoittuu vain yhdelle maantieteelliselle alueelle. Urheilukanavatkaan eivät kiinnosta.
n49v
Meillä on ilmainen Netflix ja muuten ladataan sarjat ja leffat torrentteina ilmaiseksi. Ei ole järkeä maksaa rajoitetusta tarjonnasta kun ilmaiseksi saa kaiken.
Ei mitään maksullisia. En seuraa mitään sarjoja, joten en tarvitse. Telkkarista tulee ihan riittävästi ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Katson televisiostakin vain ylen ykköstä ja joskus harvoin Teemaa.
Minullakin alkaa vähitellen mennä siihen että YLEn kanavat kohta ainoat mitä katson. Tvstä näkyy 15 kanavaa, maksutonta, ja ainakin puolet on sellaisia joita en katso. Täynnä mainoksia, vaikka mainoskatkon ajaksi onkin näppärä kääntää Ylen kanaville. Yksikään mainos ei ole koskaan saanut minua ostamaan mitään kaupasta. Paitsi oman ruokakaupan mainokset, ruokaa kun on pakko ostaa.
Torrent suoratoistopalvelulla uusimmat elokuvat Blu-Ray laadulla eikä mitään pikselimössöä netflixistä, bitrate ei riitä suoratoistoissa laadukkaaseen kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ilmainen Netflix ja muuten ladataan sarjat ja leffat torrentteina ilmaiseksi. Ei ole järkeä maksaa rajoitetusta tarjonnasta kun ilmaiseksi saa kaiken.
Mä ajattelen kaupassa aina ihan samaa. Mitäpä sitä turhaan maksaa kun ilmaiseksikin saaja sujautan taskuun.
Juuri kuun alussa irtisanoin Netflixin sekä  Storytelin. Näitä maksullisia viihdepalveluja käytän vuoden pimeimpään ja kylmimpään aikaan muuten maksuttomat palvelut riittävät.
Hyviä sarjoja/dokumentteja/ elokuvia maksullisista palveluissa on niin vähän että kolmessa kuukaudessa ehtii kaikki nähdä. Sama kirjojen kanssa, muutama kuukausi ahkeraa lukemista niin loppuvuodeksi ei jää hinnalle vastinetta. Eläkeläinen olen. 
Ei löydy. Sen sijaan kukaan ei katso enää perinteistä TV:tä se on kuoleva media kuten lehdetkin...
Miehen tilaamana on HBO Max, ViaPlay ja Cmore. Jos asuisin yksin niin tuskin minulla olisi yhtään suoratoistopalvelua. Katson 95% Yle1, Teemaa ja Yle Areenaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen kaupassa aina ihan samaa. Mitäpä sitä turhaan maksaa kun ilmaiseksikin saaja sujautan taskuun.
Turhaan sitä suuryrityksille maksaa mistään. Tekevät voittoa ihan tarpeeksi. Voivat kiittää itseään.
Ei löydy koska en edes tiedä mihin sellaisia voisi tarvita -n, millenniaali
Haluan elää omaa elämääni, en seurata sivusta veitsen ja täyteaineiden muovaamia ihmisiä. Voisin olla ilman televisiotakin mutta tähän puoliso ei suostu. Ja en halua hankkia/seurata koska kaikki muutkin. Ottaisin lankapuhelimenkin takaisin jos olisi mahdollista. N50.
Vaimoni niitä tilailee jatkuvasti.
Itse käynyt tutustumassa niihin , mutta kun kaikki suoltavat samantasoista ryönää hiemen eriaisella konseptilla, ei niistä yhdestäkään ole jaksanut etsiä katseltavaa kuin illan tai pari.