Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä palstalaisia, joiden taloudesta ei löydy maksullisia suoratoistopalveluja?

Vierailija
08.02.2023 |

Mikä on syy? Ja ikäsi.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni niitä tilailee jatkuvasti.

Itse käynyt tutustumassa niihin , mutta kun kaikki suoltavat samantasoista ryönää hiemen eriaisella konseptilla, ei niistä yhdestäkään ole jaksanut etsiä katseltavaa kuin illan tai pari.

Vierailija
22/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Katson televisiostakin vain ylen ykköstä ja joskus harvoin Teemaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aikaa tai halua käyttää aikaa niihin. Katson Areenaa vaikka onhan sekin maksullinen. Käyn silloin tällöin leffassa.

Ei mulle Areena maksa mitään, kun en edes maksa Yle-veroa. Ihan ilmaiseksi sitä saa käyttää. 

Vierailija
24/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen sekä  Saksan-, Itävallan- ja Englannin- julkisten tv-kanavien ilmaistarjonnassa on kylliksi. Samalla pitää yllä kielitaitoa. Lisäksi youtube sekä Uuden-Seelannin, Australian, USA:n ja Arabimaiden (Al Jazeera on englanninkielinen) tarjonta.

Koskaan en ole ostanut maksullisia. Syy on, että aika ei riitä enempään ja ei kannata olla sellaisen tarjonnan varassa, joka rajoittuu vain yhdelle maantieteelliselle alueelle. Urheilukanavatkaan eivät kiinnosta.

n49v

Vierailija
25/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ilmainen Netflix ja muuten ladataan sarjat ja leffat torrentteina ilmaiseksi. Ei ole järkeä maksaa rajoitetusta tarjonnasta kun ilmaiseksi saa kaiken.

Vierailija
26/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk M36

Vierailija
27/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, koska muuten menisi ruudun edessä koko elämä.

Vierailija
28/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule

N22

Vierailija
29/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään maksullisia. En seuraa mitään sarjoja, joten en tarvitse. Telkkarista tulee ihan riittävästi ohjelmia.

Vierailija
30/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Katson televisiostakin vain ylen ykköstä ja joskus harvoin Teemaa.

Minullakin alkaa vähitellen mennä siihen että YLEn kanavat kohta ainoat mitä katson. Tvstä näkyy 15 kanavaa, maksutonta, ja ainakin puolet on sellaisia joita en katso. Täynnä mainoksia, vaikka mainoskatkon ajaksi onkin näppärä kääntää Ylen kanaville. Yksikään mainos ei ole koskaan saanut minua ostamaan mitään kaupasta. Paitsi oman ruokakaupan mainokset, ruokaa kun on pakko ostaa.

Vierailija
31/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torrent suoratoistopalvelulla uusimmat elokuvat Blu-Ray laadulla eikä mitään pikselimössöä netflixistä, bitrate ei riitä suoratoistoissa laadukkaaseen kuvaan.

Vierailija
32/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ilmainen Netflix ja muuten ladataan sarjat ja leffat torrentteina ilmaiseksi. Ei ole järkeä maksaa rajoitetusta tarjonnasta kun ilmaiseksi saa kaiken.

Mä ajattelen kaupassa aina ihan samaa. Mitäpä sitä turhaan maksaa kun ilmaiseksikin saaja sujautan taskuun.

Vierailija
33/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kuun alussa irtisanoin Netflixin sekä Storytelin. Näitä maksullisia viihdepalveluja käytän vuoden pimeimpään ja kylmimpään aikaan muuten maksuttomat palvelut riittävät.

Hyviä sarjoja/dokumentteja/ elokuvia maksullisista palveluissa on niin vähän että kolmessa kuukaudessa ehtii kaikki nähdä. Sama kirjojen kanssa, muutama kuukausi ahkeraa lukemista niin loppuvuodeksi ei jää hinnalle vastinetta. Eläkeläinen olen.

Vierailija
34/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisia puhelinmyyntialoituksia, ap?

Vierailija
35/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy. Sen sijaan kukaan ei katso enää perinteistä TV:tä se on kuoleva media kuten lehdetkin...

Vierailija
36/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tilaamana on HBO Max, ViaPlay ja Cmore. Jos asuisin yksin niin tuskin minulla olisi yhtään suoratoistopalvelua. Katson 95% Yle1, Teemaa ja Yle Areenaa.

Vierailija
37/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen kaupassa aina ihan samaa. Mitäpä sitä turhaan maksaa kun ilmaiseksikin saaja sujautan taskuun.

Turhaan sitä suuryrityksille maksaa mistään. Tekevät voittoa ihan tarpeeksi. Voivat kiittää itseään.

Vierailija
38/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy koska en edes tiedä mihin sellaisia voisi tarvita -n, millenniaali

Vierailija
39/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä ei löydy mitään.

N32 ja M34

Vierailija
40/78 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan elää omaa elämääni, en seurata sivusta veitsen ja täyteaineiden muovaamia ihmisiä. Voisin olla ilman televisiotakin mutta tähän puoliso ei suostu. Ja en halua hankkia/seurata koska kaikki muutkin. Ottaisin lankapuhelimenkin takaisin jos olisi mahdollista. N50.