Onko täällä palstalaisia, joiden taloudesta ei löydy maksullisia suoratoistopalveluja?
Kommentit (78)
On moniakin maksullisia, mutta niitä on saanut ilmaiseksi koodeja ketjuttamalla eli en siis maksa senttiäkään niistä. En ole koskaan maksanut näistä palveluista enkä maksa!
Ei tarvetta eikä varaa. Riittää katsomo ja areena läppäriltä, jos tulee telkkarista ohjelmia päällekkäin. Harvemmin ruutua tulee katsastettua, mutta sekin näkyy läppäriltä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ilmainen Netflix ja muuten ladataan sarjat ja leffat torrentteina ilmaiseksi. Ei ole järkeä maksaa rajoitetusta tarjonnasta kun ilmaiseksi saa kaiken.
Mitä tarkoittaa torrenttina lataaminen ja millä lataat?
Netflix oli aikanaan, sitten katsomani sarja yllättäen vaan hävisi palvelusta kesken kaiken... Totesin, että pitäkää tunkkinne ja sen jälkeen olen warettanut kaikki katsomani tv-sarjat.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy. Sen sijaan kukaan ei katso enää perinteistä TV:tä se on kuoleva media kuten lehdetkin...
Meillä on kaksi suoratoistopalvelua yhteensä 15 euroa kuussa. Olen opiskelija ja siksi näitä saa halvalla. Jos joutuisin maksamaan normaalihinnan niin lopettaisin tilaukset. Ilmaiskokeiluja voisin välillä ottaa. En ymmärrä miten jotkut maksavat kymmeniä euroja kuukaudessa suoratoistopalveluista, kun sisältö toistaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy. Sen sijaan kukaan ei katso enää perinteistä TV:tä se on kuoleva media kuten lehdetkin...
Ei ole koskaan ollut yhtään tuon tyyppistä palvelua. Mitä niillä tekee?
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä telkkaria katsotaan nimenomaan telkkarista. Vasta sitten, jos jotkut ohjelmat menevät päällekkäin sitten on katsottava läppäriltä se toinen ohjelma.
Olen pian 30 ja minulla ei ole koskaan ollut yhtäkään maksullista suoratoistopalvelua. Ei ole ylimääräistä rahaa ja löydän liikaakin kiinnostavaa sisältöä ilmaisista palveluista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. En tarvii.
Sama täällä! Itseasiassa hävitin koko television silloin, kun analogiset lähetykset päättyivät 2007 ja ruutu pimeni. Enkä ole sitä kaivannut!
Olen yksi aiemmista vastaajista ja en voi olla lisäämättä, miten kovasti ihmettelen välillä vastaantulevia säästövinkkejä, että tarkista ettet maksa turhia suoratoistopalveluita. Miten ei voi tajuta, että a) näitä palveluita on jo ennestään ja b) niihin menee kymmeniä euroja joka kuukausi. En ihan vilpittömästi ymmärrä miten oma taloudenhallinta on niin hukassa.
Ei ole suoratoistopalveluita. Eikä tv vastaanotinta. Haluan käyttää aikana johonkin muuhun, vaikkapa vauvapalstalla XD... Haluan rahoilleni vastinetta. Ylellä saa katsoa ohjelmia "ilmaiseksi", joskin katson n kerran kahdessa vuodessa jotain. Leffoja lainailen kirjastosta ja siellä on laaja valikoima lehtiä. Kirjat luen ihan itse.
Siis miksi maksaa jostain, jota ei kumminkaan käyttäisi?
Ja mikä parasta, ei mainoksia!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Katson televisiostakin vain ylen ykköstä ja joskus harvoin Teemaa.
Minullakin alkaa vähitellen mennä siihen että YLEn kanavat kohta ainoat mitä katson. Tvstä näkyy 15 kanavaa, maksutonta, ja ainakin puolet on sellaisia joita en katso. Täynnä mainoksia, vaikka mainoskatkon ajaksi onkin näppärä kääntää Ylen kanaville. Yksikään mainos ei ole koskaan saanut minua ostamaan mitään kaupasta. Paitsi oman ruokakaupan mainokset, ruokaa kun on pakko ostaa.
Minua taas ei mainonta häiritse, ne menee ohi korvien. Mutta ohjelmatarjonta on pääasiassa ihan luokatonta kuraa. Pitää iahn huolella päivän ohjelmatarjota tsekata kun aina siellä joukossa on katsottavaakin.
Itsellä ei ole yhtätään maksullista suoratoistopalvelua, ei edes musiikissa, YLE-veroa lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta ettei kukaan enää telkkua katso. 😜
Kummasti vain televisokauppa käy, onkohan se joku sisustuselementti kun ei sitä muka kukaan katso. 😂
Eipä ole, olen 52v ja meillä netti pätkii sen verran hyvin, että maksulliset suoratoistot on kärsimys. Keskellä ei mitään asutaan, Helsinkiin matkaa alle 80 km.
En periaatteesta sitoudu mihinkään jatkuviin palveluihin. Lehtitilaus, puhelinliittymä ja sähkölasku ovat ihan tarpeeksi.
Kyllä, N47. En ehtisi/ jaksaisi katsella niitä. Yle Areena riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aikaa tai halua käyttää aikaa niihin. Katson Areenaa vaikka onhan sekin maksullinen. Käyn silloin tällöin leffassa.
Ei mulle Areena maksa mitään, kun en edes maksa Yle-veroa. Ihan ilmaiseksi sitä saa käyttää.
Kokonaisverotuksessa otetan yle vero.Tosin jos elät kelan tukividakossa. Sinulta ei oteta.Kuin ei niltä jotka enen varsinaistaeläke ikää eläkellä.Nostelevat vain kelan eläke ja takuueläke. Me mut jotka 18v. ja on veronalaista tuloa maksamme yle veroa.Vaikka asuisimme 4 henkilöä sama talous.Lapset työssä 18v. ja 20v. kuin isä,äiti.Kaikilta napsahtaa kokonaisverotuksessa tulojen mukaan YLE VERO!
Ei ole, koska ei ole tarvetta. Kun jäin pitkälle sairauslomalle, puoliso järjesti minulle ajankuluksi kuukauden tai kahden ilmaisia kokeiluja useammankin. Kaikki irtisanottiin tarpeettomina jo ennen ilmaisjakson päättymistä.
Äänikirjapalvelu sen sijaan on kovassa käytössä ja siitä maksan mielelläni.