Mies ei halua sänkyyn, ei parisuhdetta, ei mitään muuta kuin nähdä minua. Miksi?
Hän haluaa vain nähdä, aina suutelee ja kehuu. Silti ei halua minua, miksi?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa.
Tämä ei estä mitään.
Villit vuodet huolettaa?
Kerro reippaasti, älä tuhlaa hänen aikaansa.
Olet ajankulua paremman puutteessa. 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Villit vuodet huolettaa?
Villit vuodet?
Sillä on useampi nainen kierroksessa. Se vielä harkitsee haluaako sinut vai ei. Mikäli "paikka" avautuu, se lähestyy sinua intiimimmin, tai lemppaa sinut kokonaan. Tyyppi on pelimies.
Olet joku pelikappale kostossa, kaapissa olossa tms ei ole oikeasti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olemme sitä puolin ja toisin toisillemme, en kuitenkaan tiedä miksi ei voida ottaa iloa irti kaikin tavoin kun molemmat pitävät toisistaan.
Pelimies olisi kyllä jo kaatanut, ehkä tämä on sellainen herkkä ja ujo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olemme sitä puolin ja toisin toisillemme, en kuitenkaan tiedä miksi ei voida ottaa iloa irti kaikin tavoin kun molemmat pitävät toisistaan.
Kannattaa kysyä mieheltä asiasta suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Villit vuodet huolettaa?
No ne naisten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha näitä on miettiä. Kysy häneltä jos haluat tietää. Jos turhauttaa niin siirry eteenpäin. Ei tuo nyt kovin kiihkeältä rakkaustarinalta kuulosta.
Itse en halua nähdä alasti isoa, lihavaa ja jotenkin vastenmielistä naista. Voisin aivan hyvin elää ulkoisesti vastenmielisenkin kanssa, kunhan vaatteet pysyvät päällä ja oleminen pysyy juttelutasolla.
Aika usein vain on, että ne ulkoisesti vastenmieliset juttelevat, kauniit ja hoikat eivät kun pelkäävät iskemistä.
Jos ulkoisesti vastenmielinen olisi älykäs, sivistynyt ja juttelutaitoinen a-seksuaali, niin hyväksyisin.
M37
Siis ette ole vielä kertaakaan panneet?
Saattaa olla kilttimies. Ei siis uskalla ottaa sinua, koska se ei ole kilttiä naisia kohtaan.
Ratkaisu: otat hänet itse. Riisut vaatteesi, tarraat hänen munaansa kiinni ja imet siitä nesteet, jonka jälkeen kerrot, että haluaisit todella naida mihen kanssa joka päivä, ja otat myös mieluusti peppuun.
Vierailija kirjoitti:
Itse en halua nähdä alasti isoa, lihavaa ja jotenkin vastenmielistä naista. Voisin aivan hyvin elää ulkoisesti vastenmielisenkin kanssa, kunhan vaatteet pysyvät päällä ja oleminen pysyy juttelutasolla.
Aika usein vain on, että ne ulkoisesti vastenmieliset juttelevat, kauniit ja hoikat eivät kun pelkäävät iskemistä.
Jos ulkoisesti vastenmielinen olisi älykäs, sivistynyt ja juttelutaitoinen a-seksuaali, niin hyväksyisin.
M37
Sinun tuskin tarvitsee tuo hyväksymisen kanssa kovin usein kipuilla. Ihmettelen jos äitisi viitsii sinua lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Siis ette ole vielä kertaakaan panneet?
Saattaa olla kilttimies. Ei siis uskalla ottaa sinua, koska se ei ole kilttiä naisia kohtaan.
Ratkaisu: otat hänet itse. Riisut vaatteesi, tarraat hänen munaansa kiinni ja imet siitä nesteet, jonka jälkeen kerrot, että haluaisit todella naida mihen kanssa joka päivä, ja otat myös mieluusti peppuun.
Menehän jonne jo nukkumaan.
Molemmat poikkikseni olivat tuollaisia.
T40kg
Itse olen tuollainen mies. Omalla kohdalla syy on matala testosteroni ja se, ettei housujen sisältö vastaa sitä mitä nykynaiset odottavat, enkä halua tuottaa pettymystä
Platoniset suhteet kiinnostaa toki
Vierailija kirjoitti:
Pelimies olisi kyllä jo kaatanut, ehkä tämä on sellainen herkkä ja ujo
Voi olla joku fyysinen yllätys taustalla. Menkäähän uimaan yhdessä.
Naimisissa.