Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Yle lopettaa YleaPuheen

Vierailija
07.02.2023 |

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009378386.html

Että sellaista. Tykännyt kuunnella kyseistä kanavaa välillä.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen ykkönen on vielä voimissaan.

Sieltähän ei tule muuta kuin klassista musiikkia 24/7. Ja ehkä merisää välillä.

Haluaisin oikean puheradion. Yle Puhe meni pilalle, kun rupesivat soittamaan musiikkia.

Mikset kuuntele vaikka podcasteja puhelimella? Siis en ymmärrä kuka tänä päivänä enää kuuntelee mitään _radiota_ ja missä sitä oikein tehdään? Autoissakin nykyään saa helposti liitettyä puhelimen audiojärjestelmään ja kuunneltua Spotifystä mitä haluaa eikä sitä mitä joku kanava sattuu soittamaan.

Minä ainakin koen radiossa rentouttavana (ja ehkä myös sivistävänä) juuri sen, että sieltä tulee sitä mitä radio sattuu soittamaan. Aika hyvin kuplautuu ja myös kyllästyy kaikkeen (ainakin minä), jos aina saan ja joudun valitsemaan itse jostakin listasta, että olisikohan tämä kiinnostava ja ei tämä nyt kyllä ole.

Rentouttavan sijaan kuuntelusta tulee poukkoilua ja stressaamista. Vähän kuin jonkun Netflixin kanssa, että melkein yhden ohjelman mittainen aika tulee vain tuijotettua otsa rypyssä valikoimaa, katsottua jotakin pari minuuttia ja palattua aina valikkoon.

Vierailija
82/82 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa<3 Tulisipa tilalle arabin/somalin kielinen kanava jossa tulisi myös heille mieluisaa ohjelmaa.

Ra pe live podcast

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan