Ärsyttävää tämä odottelu..
Odotan lääkärin soittoa, soittoaika klo11-13 välillä ja olen kuin kissa pistoksissa, varsinkin kun todnäk pomolle sitten infottavaa.
Soita nyt!!!
Kommentit (12)
Ei ole soittanut enkä uskalla jonottaa työterveyteen asian tiimoilta, jotta en missaa sitten puhelua sillä aikaa.
Mitähän tässä nyt tekisi..
Ap
Juuri tuolloin iskee aina kauhean kova kakkahätä
En oikeasti tiedä mitä tehdä, en uskalla soittaa ja olla jonossa..mutta tämä asia pitää saada tänään selvyyteen.
Ap
Tee jotain rauhallista odottaessasi. Laita rentouttavaa musiikkia, venyttele tai muuta vastaavaa.
Kun et voi nopeuttaa odottamaasi soittoa, niin käytä odotusaika johonkin rauhoittavaan.
Nykyään lääkärit ei välttämättä soita edes koko sinä päivänä mikä on aiemmin kerrottu soittoajaksi.
Jos ei ole varma soittaako lääkäri tänään ja asia on kiireellinen niin ehkä kannattaa itse soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään lääkärit ei välttämättä soita edes koko sinä päivänä mikä on aiemmin kerrottu soittoajaksi.
Jos ei ole varma soittaako lääkäri tänään ja asia on kiireellinen niin ehkä kannattaa itse soittaa.
Luuletko, että se on muka mahdollista? Lääkäri soittaa, jos soittaa. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole varma soittaako lääkäri tänään ja asia on kiireellinen niin ehkä kannattaa itse soittaa.Luuletko, että se on muka mahdollista? Lääkäri soittaa, jos soittaa. Piste.
Ai mikä, itse soittaminenko?
Vierailija kirjoitti:
Soittiko se?
Ei, soitin lopulta perään ja on kuulema kokouksessa ja muitakin puheluja vielä "työn alla", kokous loppunut klo15 ja yhä odotan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän yleensä edes mitään kellonaikoja anneta. Vain päivämäärä tai jopa vain viikko.
Toivottavasti hän nyt soittaa ilman, että pitää ruveta perään kyselemään🤔😐.
Ap