Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärin kanssa seurustelu

Vierailija
07.02.2023 |

Onko kukaan tapaillut/seurustellut lääkärin kanssa? Millaista se oli?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin lääkärin kanssa, mutta naimisiin menin DI:n kanssa. Valitsin normaalin perhe-elämän, ei päivystyksiä ja väsynyttä ukkoa kotona. DI:t ovat lisäksi hauskoja kumppaneja - teekkari on aina teekkari.

Lääkäreiden kanssa voi pitää kivaa nuorena, mutta avioon en huolisi. Perustellusti.

No voi hyvänen saka taas tätä satuilun määrä. Vai että oikein DI 😄

Kirjoittelee Nea 23 v. Sinkku?

Mikä viestissä antoi olettaa sen olevan satuilua? Etkö usko diplomi-insinöörien olemassaoloon? Suomessa on tällä hetkellä noin 60 000 työikäistä dippainssiä, kyllä heistä varmasti riittää palstalaisten puolisoiksi ja palstailemaankin.

Viesti oli niin lapsellinen "Valitsin lääkärin sijaan DI:n". Tuossa dippainssissä ei mitään erikoista ole. Oma mieskin on itseasiassa 😀

Kukas siellä puolestaan kirjoittelee, Ella 22v. sinkku? Lapsellista kertoa täällä miehen olevan DI.

Huomaatko oman ristiriitaisuutesi?

Vierailija
62/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni lääkäri puolisoni mukaan lukien nimenomaan tekee keskivertoa vähemmän töitä. Hyvän palkan turvin osa-aika- tai keikkatyökin mahdollistaa kivan elintason. Mistä käsitys, että lääkärit painaisivat hulluna töitä?

Koska kunnianhimoiset lääkärit omistautuvat työlleen 100%:sesti kuten aivokirurgi Juha Hernesniemi muistelmateoksessaan kuvaili.

Ihmiset eivät ymmärrä, että suurin osa lääkäreistä työskentelevät pskaduuneissa esim. terveyskeskuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa. Olen itse lääkäri, enkä ole seurustellut lääkärin kanssa. Mies DI ja kiva kun kotona ei tarvitse vatvoa työasioita. Joskus toki kaipaisi vertaistukea ihmiseltä joka on itsekin alalla, mutta sitä varten ovat ystävät ja kollegat.

Vierailija
64/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä varmasti löytyy aika laaja skaala erilaisia ihmisiä. Hei se on vaan ammatti!

Lääkärit ovat tosin ammattinsa saadakseen uhranneet nuoruutensa ja sielunsa. Parit bileet opiskeluaikoina eli kerran viikossa dokanneet kurssikavereittensa kanssa. Viimeisellä vuodella tietääkin sitten kurssikavereistaan ja tutoreistaan kaiken häpykarvojen väriä myöten.

Ei ole muissa ammateissa tuota prosessia...

Vierailija
65/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia ihmisiä ne ovat siinä kuin muidenkin ammattien edustajat keskimäärin. Sattuneesta syystä tunnen useita lääkäreitä, ja heitä löytyy joka lähtöön. Jollekin työ ja raha menee kaiken muun edelle ja ylitöitä tehdään sen mukaisesti, joku tekee kolmee päivää viikossa, kossa elämässä on niin paljon muutakin kiinnostavaa ja työ toimii sen mahdollistaja. Useammalla on mielenterveyteen liittyviä ongelmia, masennusta, kaksisuuntaista ja persoonallisuushäiriöitä, lapsilla on haasteita kuten muillakin. En näe lääkäriydessä mitään erityistä enkä muutenkaan ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku haaveilee parisuhteesta jonkun tetyn ammatin edustajan kanssa.

Vierailija
66/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä oon seukannu mun psykiarin kaa jo kolme vuotta, mut en oo päässyt vielä sen kotiin vieläkään.

alan jo kyllästyy tänän salailuun, oon yrittänyt istuu rapussa et näkisin ettei sillä vaan oo toista naista, mut asukaat eivät anna istuu rapussa, mut tyhmä hän olisi jos ei mua valitse lopulta, olen pitkä ja hoikka kaunotar, kyllä kelpaisi esitellä lääkäripäivillä ym tilaisuuksissa.

Mahtaa naapureita hämmentää kun supermalli istuu rapussa kyttäämässä.

Vierailija
67/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lääkäri opiskelija yritti iskeä minua, mutta en lämmennyt, kun tunsin, että jotain vikaa hänessä on. Tunnusti myöhemmin minulle, että on naimissa ja hänellä lapsi tulossa. Ja kertoi myös minulle, että on käynyt huorissa. Siis tämä lääkäri iski kaikkia naisia, jos vain mahdollista. Eli mun intuitio tästä miehestä piti paikkansa. Eikä ne lääkärit miehet ole parhaita, kun samanlaiset törkyt viestit ym. Minut hakkasi eräs mies, mutta mieslääkäri antoi vain yhden päivän sairaslomaa, kun olin ihan mustelmilla ja naama turvonnut ja kipuja. Näin siis narksu mies lääkäri paska ääliö. Istui vielä hajareisin, ei kohdellut minua kunnioittaen alunperin, eli täysin paska mies lääkäri. Pitäisi vaihtaa alaa? Ja eräs mieslääkäri kirjoitti mun oma sivuille, että olen mukamas maanis depressiivinen, vaikka sellaista sairautta en ole koskaan kokenut. Eli oma sivuille lääkäri voi kirjoittaa mitä tahansa paskaa, mikä ei ole edes totta. Tämä lääkäreiden mielivalta on aika tavatonta, ja todella törkeää käytöstä. Että kirjoitetaan myös, että itse ihan kävelin vastaan otolle ilman apuvälineitä, ja ilman tukea? Mitä ihmettä, kun olen täysin terve, ja puhuin lääkärin kanssa ihan toisesta asiasta. Mitä vit..tua nämä lääkärit kirjoittaa nykyään?!

Vierailija
68/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhdetta melkein aloitettiin. Hän olis ollu dom. Sovittiin et ekalla kerralla ei oo mitää pakottamisia ku uus juttu mulle ja ekal kerral halusin vaa näyttäytyy mikä sopi hänelle hyvin!

Noh hän sit alko pakottaa ja ku kieltäydyin niin hän rankaisi ja sit pakotti.

Onneks kuitenki jossai vaihees ku en ollu kovin suostuvainen ymmärsi yskän, mutta sanoi "okei tää ei oo sun juttu" vaik kyl mua vielki tommone kiinnostaa, mutta hän ei lupauksiaan totellut niin en kyl uskalla sellaisen kanssa alkaa noihin hommiin.

Mutta siis tää tarina siksi että lääkäritki on ihmisiä, ei mikää ammatti oo tae ihmisen käyttäytymisestä. Vaan ihan ihmiset itse.

Vierailija
69/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin lääkärin kanssa, mutta naimisiin menin DI:n kanssa. Valitsin normaalin perhe-elämän, ei päivystyksiä ja väsynyttä ukkoa kotona. DI:t ovat lisäksi hauskoja kumppaneja - teekkari on aina teekkari.

Lääkäreiden kanssa voi pitää kivaa nuorena, mutta avioon en huolisi. Perustellusti.

Mikä viestissä antoi olettaa sen olevan satuilua? Etkö usko diplomi-insinöörien olemassaoloon? Suomessa on tällä hetkellä noin 60 000 työikäistä dippainssiä, kyllä heistä varmasti riittää palstalaisten puolisoiksi ja palstailemaankin.

Viesti oli niin lapsellinen "Valitsin lääkärin sijaan DI:n". Tuossa dippainssissä ei mitään erikoista ole. Oma mieskin on itseasiassa 😀

Olipas tyhmä kommentti tämä viimeinen. ÄÖ ei taida olla kummoinen?

Vierailija
70/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin nuorempana lääkärin kanssa.

Ihan kahjo tyyppi.

Soi mielialalääkkeitä, eli vähän railakkaasti, yritti saada neljänkimppaa ja ennen eroa paljastui, että moni hänen ystävä (miespuoliset) on ottanut suihin..

siinä just 17vuotiaana tää oli aika järkytys ja ensimmäisiä oikeita suhteita.. vähän traumat jäi miten asiat hiljalleen paljastui. Piti kyllä jätkä hyvin valheita ja kulissia pystyssä.

Nyt olen suhteessa toiseen lääkäriin, hän on minua 20vuotta vanhempi. Hän on johtavassa asemassa ja suhde perustuu ihan puhtaasti seksiin. Näemme kun kerkeämme ja joskus toisella paikkakunnalla hotelleissa.

Eli plus miinus nolla. Eroja on.

Vierailija
71/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellaista piiri pieni pyörii hommaa. Aika ulkopuoliseksi saisi tuntea itsensä, jos näin keski-ikäisenä alkaisi tapailla jotain lääkäriä, kun on itse eri alalla. Lika barn leka bäst.

Vierailija
72/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri ainakin vannonut että lääkäriopiskelijaa ei ota. On itse siis lääkiksessä myös. Ilmeisesti kuitenkin vähän erityislaatuisia kuvioita monella.

Kuvioita?

Eikö ole yleisesti tunnettu fakta, että lääkärit pariutuvat lääkärien kanssa.

Vertaisen kanssa

Tämä. Kaikille lääkärinaisille ei mitenkään edes riitä lääkärimiehiä, on sen verran naisvaltainen ala kuitenkin. Omat lääkärituttuni ovat seurustelleet mm. tutkijan, farmaseutin ja it-nörtin kanssa.

ei nykyään, aiemmin kyllä

Nimenomaan nykyään

Lääkiksessä on kuulema nimenomaan nykyään myös huomattavan paljon pintaliitäjiä, joita kiinnostaa lähinnä hyvä varma palkka, status ja mahdollisimman monen naisen pokaaminen niillä. Minä en tiedä heistä ja olen pariutunut aikaa sitten, mutta tutut lääkärit on kyllä ainakin hullun paljon töissä mikä ei houkuta. Ja pettämistilastoissa vanhastaan kärkiammatteja. Toisaalta se kaveri on kyllä itse huipputyyppi eli jollekin kai niitä kivojakin lääkäreitä on.

Vierailija
73/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvun naiset itseäni lukuunottamatta ovat lääkäreitä. Yksikään ei ole lääkärin kanssa naimisissa. Yhden mies on biologi, toisen toimittaja, isä on agronomi.

Vierailija
74/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri ainakin vannonut että lääkäriopiskelijaa ei ota. On itse siis lääkiksessä myös. Ilmeisesti kuitenkin vähän erityislaatuisia kuvioita monella.

Kuvioita?

Eikö ole yleisesti tunnettu fakta, että lääkärit pariutuvat lääkärien kanssa.

Vertaisen kanssa

Tämä. Kaikille lääkärinaisille ei mitenkään edes riitä lääkärimiehiä, on sen verran naisvaltainen ala kuitenkin. Omat lääkärituttuni ovat seurustelleet mm. tutkijan, farmaseutin ja it-nörtin kanssa.

ei nykyään, aiemmin kyllä

Nimenomaan nykyään

Lääkiksessä on kuulema nimenomaan nykyään myös huomattavan paljon pintaliitäjiä, joita kiinnostaa lähinnä hyvä varma palkka, status ja mahdollisimman monen naisen pokaaminen niillä. Minä en tiedä heistä ja olen pariutunut aikaa sitten, mutta tutut lääkärit on kyllä ainakin hullun paljon töissä mikä ei houkuta. Ja pettämistilastoissa vanhastaan kärkiammatteja. Toisaalta se kaveri on kyllä itse huipputyyppi eli jollekin kai niitä kivojakin lääkäreitä on.

No eivät ole, hikipinkoja ovat ja suurin osahan lääkäriopiskelijoista on naisia.

Vierailija
75/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut lääkärin kanssa noin 1,5 vuotta, sitten mentiin naimisiin. Sama avioliitto jatkuu onnellisesti liki 30 vuoden jälkeenkin.

On edelleenkin kaunis ja viisas nainen.

Jos oot ollu 30 V naimisissa niin painu nyt muualle tältä palstalta ja nopeesti

Vierailija
76/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas tyhmä kommentti tämä viimeinen. ÄÖ ei taida olla kummoinen?

Se on ÄO ei ÄÖ

Vierailija
77/81 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa! Seukkasin psykiatrin kanssa, mies oli kaikesta eri mieltä, esim. mielialojeni suhteen. Analysoi muutenkin kaiken päin helvettiä 😂

Vierailija
78/81 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa! Seukkasin psykiatrin kanssa, mies oli kaikesta eri mieltä, esim. mielialojeni suhteen. Analysoi muutenkin kaiken päin helvettiä 😂

Lopeta jo jankkaaminen ja kiroilu

Vierailija
79/81 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut lääkärin kanssa noin 1,5 vuotta, sitten mentiin naimisiin. Sama avioliitto jatkuu onnellisesti liki 30 vuoden jälkeenkin.

On edelleenkin kaunis ja viisas nainen.

jee👍

Vierailija
80/81 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin yhden kanssa kolme vuotta, olen sairaanhoitaja (jatkan urapolkua yliopistossa, hoito- ja sosiaalitieteet). Suhde ei toiminut. Myöhemmin tapasin toisen lääkärin ja olemme nyt onnellisesti naimisissa. Kyllä olen huomannut, että tapaamani lääkärit ovat muita tapaamani heppuja fiksumpia monissa asioissa (ei vaan työssä tai lääketieteessä), muuten molemmilla miehillä on/oli mielialaongelmia, väsymystä ja paljon vastuuta (myös työn ulkopuolella) kannettavana, mutta kenelläpä ei olis...