Lääkärin kanssa seurustelu
Onko kukaan tapaillut/seurustellut lääkärin kanssa? Millaista se oli?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri ainakin vannonut että lääkäriopiskelijaa ei ota. On itse siis lääkiksessä myös. Ilmeisesti kuitenkin vähän erityislaatuisia kuvioita monella.
Kuvioita?
Eikö ole yleisesti tunnettu fakta, että lääkärit pariutuvat lääkärien kanssa.
Vertaisen kanssa
On. Molemmat tasavertaisia ja itsenäisissä ammateissa
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mielelläni kauniin lääkärin vaimoksi.
Pippa Laukka avioitui jo ja olis muutenkin liian vanha.
Sekopää.
Oommä yhtä toistakin lekuria pannu mut ei se ollu mikään normaali sekään, ukko ja penskat kotona. Niijasit yhtä kolmatta mut se oli kun olis kuollutta pannu. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa. Vanhemman ukon kans kynttiläillallisia, vaikka oma mieli nuori ja iloinen. Päätin ettei enää ikinä rahan tai ammatin takia tapailua. Aitoa vetovoimaa pitää olla. Jos ammatin takia on kiinnostunut, niin ei kannata
Siis menet rahan tai ammatin perässä? Onnea elämään.
En mee. Niihän tossa kirjoitin, ettei ainakaan niiden takia kannata. 🤭 Onnittelut itsellesi puutteellisesta lukutaidosta👏🏻
Siis istuit ilman vetovoimaa vanhan lääkärin kanssa kynttiläillallisilla?
sitähän ei tiiä ennen kun on tavannut, onko vetovoimaa vai ei. Joskus on ja joskus ei. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 mutta mieti tätä asiaa vaikka loppuilta ja kysele lisää jos niin mietityttää😄
Vastaisikohan lääkäri yhtä useilla hymiöillä?
mä oon seukannu mun psykiarin kaa jo kolme vuotta, mut en oo päässyt vielä sen kotiin vieläkään.
alan jo kyllästyy tänän salailuun, oon yrittänyt istuu rapussa et näkisin ettei sillä vaan oo toista naista, mut asukaat eivät anna istuu rapussa, mut tyhmä hän olisi jos ei mua valitse lopulta, olen pitkä ja hoikka kaunotar, kyllä kelpaisi esitellä lääkäripäivillä ym tilaisuuksissa.
Viiskymppinen lääkäri erotessaan melkein poikkeuksetta vaihtaa sairaanhoitajaan.
Lääkärin kanssa on aika vaikea keskustella muusta kuin lääketieteestä. Omasta urheiluharrastuksestaan osaavat puhua, mutta jos haluat puhua tieteestä, taiteesta, kulttuurista, ilmiöistä, politiikasta, kirjallisuudesta, niin ei oikein irtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö hän he ole ihmisiä siinä missä muutkin. Töissä enemmän kuin peruspulliainen.
Ovat! Just sen takia ei kannata edes yrittää jos ammatin takia pitää kysellä, millaista on tapailla. Eihän tuo ole peruskysymys. Työn kuva pitää toki ymmärtää, ja just sen takia lääkärille sopii toinen lääkäri tai korkeakoulutettu, joka ymmärtää vastuun
Ei jokaisen asian ymmärtämiseen tarvita korkeakoulutusta tai pidä olla lääkäri. Kyllähän nyt jokainen vastuun ymmärtää.
korkeakoulutetun kanssa on useimmiten helpompi jakaa sama arvomaailma ja mikä tärkeää, jälkipolven äo vastaa vanhempien äo:ta. Ei tarvitse pelätä duunareiden oppimisvaikeuksia jne
Ei välttämättä. Tiedän lääkäriperheitä, joissa on syvästi kehitysvammainen lapsi. Kaksi viisasta voi aivan hyvin saada sairaan lapsen.
Että ihan useita perheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri ainakin vannonut että lääkäriopiskelijaa ei ota. On itse siis lääkiksessä myös. Ilmeisesti kuitenkin vähän erityislaatuisia kuvioita monella.
Kuvioita?
Vertaisen kanssa
Tämä. Kaikille lääkärinaisille ei mitenkään edes riitä lääkärimiehiä, on sen verran naisvaltainen ala kuitenkin. Omat lääkärituttuni ovat seurustelleet mm. tutkijan, farmaseutin ja it-nörtin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppinen lääkäri erotessaan melkein poikkeuksetta vaihtaa sairaanhoitajaan.
Lääkärin kanssa on aika vaikea keskustella muusta kuin lääketieteestä. Omasta urheiluharrastuksestaan osaavat puhua, mutta jos haluat puhua tieteestä, taiteesta, kulttuurista, ilmiöistä, politiikasta, kirjallisuudesta, niin ei oikein irtoa.
Ai jaa, mistä tämä tieto? Kyllä mä ainakin juttelen kavereitteni kanssa kaikesta maan ja taivaan välillä, vaikka osa onkin lääkäreitä
Vierailija kirjoitti:
mä oon seukannu mun psykiarin kaa jo kolme vuotta, mut en oo päässyt vielä sen kotiin vieläkään.
alan jo kyllästyy tänän salailuun, oon yrittänyt istuu rapussa et näkisin ettei sillä vaan oo toista naista, mut asukaat eivät anna istuu rapussa, mut tyhmä hän olisi jos ei mua valitse lopulta, olen pitkä ja hoikka kaunotar, kyllä kelpaisi esitellä lääkäripäivillä ym tilaisuuksissa.
Moi Rebecca. Oletteko kuitenkin nussineet vastaanotolla? Sullahan on taipumusta tällaiseen; nussia ties ketä milloin missäkin, vaikka taksisuharia julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Kevyt tapailu lääkärimiehen kanssa ok, mutta ei tositarkoituksella.
Mitähän tämäkin mahtoi tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaa siksi, kun vaimo on saanut siinä vaiheessa tarpeekseen lääkäriukkonsa vuosikymmenien /ceilystä ja lapsetkin jo aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sitä saatkin odotella. Vai että seukannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvioita?
Vertaisen kanssa
Tämä. Kaikille lääkärinaisille ei mitenkään edes riitä lääkärimiehiä, on sen verran naisvaltainen ala kuitenkin. Omat lääkärituttuni ovat seurustelleet mm. tutkijan, farmaseutin ja it-nörtin kanssa.
ei nykyään, aiemmin kyllä
naislääkärit pedantteja, kelpaisi kyllä vaimoksi, paria olen tapaillut
Vierailija kirjoitti:
naislääkärit pedantteja, kelpaisi kyllä vaimoksi, paria olen tapaillut
Ja jäi tapailuun? Vaikka puhut noin.
kehitysvamma tuleekin happivajeesta ja syistä, jotka ei liity normaalisti menneeseen raskauteen. Niihin ei voi lääkärikään vaikuttaa