Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko sanoa työpaikan siivoajalle liian voimakkaasta hajuvedestä?

Vierailija
07.02.2023 |

Mulle tulee voimakkaista hajuista todella herkästi migreeni. Nyt kun tuli samaan huoneeseen alkoi samantien migreenituntemukset. Pakko ottaa täsmälääke samantien.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, mutta ei sinun siitä itse tarvitse huomauttaa. Pyydä HR:ltä että ovat yhteydessä siivousfirmaan siitä että työpaikalla on otettu juuri käyttöön allergiaystävällinen sisäilmakäytäntö jolloin voimakkaat hajusteet on kielletty kaikilta.

Vierailija
22/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousfirmaan viesti. Esimies hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jännä kun suomalaisia niin ahdistaa kaikki tuoksut nykyään.

Vierailija
24/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa sanoa nätisti. Eilen kadulla oli hajuvesivana ulkona kun oli pakkasta ja tupakansavuja, pakokaasuja.

Vierailija
25/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa sanoa nätisti. Eilen kadulla oli hajuvesivana ulkona kun oli pakkasta ja tupakansavuja, pakokaasuja.

Mä taas kohtasin kadulla hajuhaitan sisupastillin muodossa. Pakkasta alle 10 astetta.

Vierailija
26/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikissa paikoissa missä minä olen siivonnut, ei ole saanut käyttää hajuvesiä. Oisko muun maan kansalainen siivoojana?

Vierailija
27/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut kommentin yhdestä suihkauksesta parfyymia. Kuulemma voimakas tuoksu.

Itse kommentoija taas tuoksui siltä, ettei ollut hetkeen pessyt vaatteitaan. Hieman tunkkaiselta mutta sen verran ihmiseltä, että mietin huvikseni hänen vaatteidensa pesuväliä tai kodin sisäilmaa.

Vierailija
28/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä jännä kun suomalaisia niin ahdistaa kaikki tuoksut nykyään.

Kyllä mieli muuttuu, jos herkistyt jollekkin hajusteelle. Olisi näille haisuleille ihan oikein kokea miltä se oma lempituoksu haisee muiden mielestä.

Vierailija
29/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites pesuaineet, kestätkö niitä?

En ole ap, mutta omasta puolestani astmaatikkona vastaan, että kestän oikein hyvin.

Meillä toimistosiivouksessa käytetään tosi neutraaleja, käytännössä tuoksuttomia pesuaineita, wc-tilassa joskus vissiin jotain hiukan tuoksuvaa, mutta ei missään nimessä voi verrata siihen, kun voimakkaasti hajuvedeltä tuoksuva henkilö jää pyörimään samaan pieneen huoneeseen.

Jep, ammattilaispesuaineet ovat aina hajuttomia. 

Vierailija
30/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivousfirmaan viesti. Esimies hoitaa.

Miksi pitää tehdä niin iso asia kun voi suoraankin sanoa henkilölle. Noin toimii vain ikävä ihminen. 

Vierailija
31/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin työpaikalle saa laittaa hajuvettä, ja jos se jotain häiritsee, suosittelen terapiaa tai etätyötä. Täysin keksitty suomalainen ilmiö.

Yleensä ihmiset takertuvat hajusteisiinsa, koska olisi liian kova kolaus itsetunnolle tajuta haisevansa pahalle muiden mielestä vaikka oma idea oli päinvastainen. Kannattaa ajatella muutakin kuin omaa napaansa.

Vierailija
32/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lienee myös vahvasti herkistynyt parveketupakoinnille, epäilen. Koko ihmiskunnan tulisi siis väistää häntä koska kaikki ikävät tuoksut tekevät hänen elämänsä niin ikäväksi.

Vierailija
33/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä kielto voimakkaiden tuoksujen käytöstä ollut jo vuosia ja sitä noudatetaan tosi hyvin.

Varmasti kehtaisin sanoa ja olen sanonutkin. Ei ollut siivooja vaan toiselta paikkakunnalta toimistossamme käymässä ollut kollega, joka ei tiennyt talon tapoja 

Vierailija
34/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se siivooja muka koko päivän sun kaa samassa huoneessa? Jos käy vaan pikaisesti siivoamassa, niin voit poistua siksi aikaa huoneesta, mene vaikka kahville.

Vierailija
35/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen on vähän yksinkertainen joka lotraa hajuvesillä. Eivät kuulu työpaikalle.

Vierailija
36/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa sanoa nätisti. Eilen kadulla oli hajuvesivana ulkona kun oli pakkasta ja tupakansavuja, pakokaasuja.[/quote

Sun on sit parempi pysyä vaan kotona. Kyllä on nykyään hemmetin herkkähipiäistä porukkaa, voi voi. Itse kärsin myös migreenistä, mut joustan itse tarvittaessa tai otan sen migreenilääkkeen, estolääkettä syön säännöllisesti.

Vierailija
37/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä kielto onvoimakkaiden tuoksujen käytöstä ollut jo vuosia ja sitä noudatetaan tosi hyvin.

Varmasti kehtaisin sanoa ja olen sanonutkin. Ei ollut siivooja vaan toiselta paikkakunnalta toimistossamme käymässä ollut kollega, joka ei tiennyt talon tapoja 

Itse en kyllä kehtaisi sanoa ja asettaa toista noloon tilanteeseen.

Vierailija
38/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä kielto onvoimakkaiden tuoksujen käytöstä ollut jo vuosia ja sitä noudatetaan tosi hyvin.

Itse en kyllä kehtaisi sanoa ja asettaa toista noloon tilanteeseen.

Pakkohan se on sanoa jos on yliherkkä. En itse kyllä nolostuisi jos toinen kauniisti asian esittää. 

Vierailija
39/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen siivoAja? Eikö se enää ole siivooja?

Itseasiassa se taitaa olla siistijä.

Vierailija
40/75 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa kun jotkut käyttää selkeästi iltakäyttöön (juhliin) tarkoitettuja tuoksuja arkituoksuna eikä tietenkään edes mitenkään maltillisesti vaan sen kanssa lotrataan ihan urakalla. Eihän sellaista ole tarkoitus käyttää montaa suihkausta ja niin, että katkuaa metrien päähän ja sellainen järkky lemupilvi seuraa ympärillä.

Se ei ole enää tuoksu vaan tainnutuskaasu.

Ja osa tosiaan läträä niin, että ihan ulkonakin haistaa vastaantulijan parfyymin ja se haju leijailee ilmassa pitkän matkaa tällaisen haisulin perässäkin. Näissä lemuajissa on paljon nuoria miehiäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan