Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se kertoo, että tutkimusten mukaan naiset ovat onnellisimmillaan sinkkuina?

Vierailija
06.02.2023 |

Mistä se kertoo?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa suhteessa mitä olen ollut, olen elättänyt miehiä, maksanut lopulta eron ja maksanut miehet pois elämästä. Yhdelle maksoin muuton, uudet huonekalut ja silti hän halusi rahaa, rahaa ja rahaa. Suomalaiset miehet ovat loisia ja elätettäviä.

Tuttua. 

Vierailija
42/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 20 vuoden jälkeen peliongelmaisesta miehestä. . Minulla on miesystävä, mutta en aio muuttaa hänen kanssaan yhteen, enkä varsinkaan tehdä mitään yhteisiä taloudellisia sitoumuksia. On todella ihanaa, kun hallitsee omaa talouttaan ja tietää, että laskut on hoidettu ajallaan. Kuinka monta kertaa lapset joutuivat pettymään, kun kesälomareissuun säästetyt rahat menivät exän yllätyksenä tulleisiin maksamattomiin laskuihin. Myös siisteyskäsityksemme olivat täysin erilaiset. Minua stressasi hirveä sotku ja ex-miestä stressasi, kun piti siivota. Nyt siivoan oman kämpän ja omat sotkut, eikä tarvitse aikuiselle ihmiselle puhua siivoamisesta. Olin hirveän stressaantunut ja kireä, kun olin parisuhteessa. Tuntuu, että nykyinen persoonani on aivan eri ihminen, sillä olen todella hyväntuulinen ja en jaksa ottaa mistään paineita. Myös ulkonäössäni on tapahtunut positiivinen muutos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä että suomalaisen naisen on turvallisempi olla yksin kuin suhteessa. Suomi on EU:n toiseksi väkivaltaisin maa naisella. Suomessa myös tap etaan jatkuvasti naisia ja on paljon perheväkivaltaa.

Vierailija
44/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dkfndkdn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa suhteessa mitä olen ollut, olen elättänyt miehiä, maksanut lopulta eron ja maksanut miehet pois elämästä. Yhdelle maksoin muuton, uudet huonekalut ja silti hän halusi rahaa, rahaa ja rahaa. Suomalaiset miehet ovat loisia ja elätettäviä.

Olen pahoillani mutta tämä kertoo ehkä enemmän sinusta kuin noista miehistä.

Se kertoo jotain noista miehistä ja hänestä sen, että on avulias ja hyväsydäminen ihminen joka on oikeasti uskonut suhteeseen ja sen olemassaoloon ennen kuin on havahtunut hyväksikäyttöön.

Vierailija
45/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo siittä että naiset ovat onnellisempia silloin kuin voi pelkästään vaatia muilta ja siittä että nainen on onneton jos joutuu huomioimaan muita

Keneltä nainen vaatii ja mitä, jos hän elää yksin?

Vierailija
46/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo siittä että naiset ovat onnellisempia silloin kuin voi pelkästään vaatia muilta ja siittä että nainen on onneton jos joutuu huomioimaan muita

Keneltä nainen vaatii ja mitä, jos hän elää yksin?

Katsos kun suomalainen nainen ei saa tyhjääkään pyytämättä.

Vierailija
47/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkrkrkrk kirjoitti:

Käykää lukemassa tuo tutkimus ja kysymysten asettelut niin ymmärrätte syyn tutkimuksen tulokseen..

Jokainen sinkku kuka tuon tutkimuksen perusteella on vastannut että olisi parisuhteessa onnellisempi.

On samalla joutunut myöntämään olevansa omasta mielestään luuseri..

No mitäpä luulette että itseään kunnioittava nainen vastaa tuollaisiin kysymyksiin?

Mites ne miehet sitten?

Vierailija
48/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa vaan, miten mansikalta maistuu vapaus, kun olet ensin ollut yli 20 vuotta yh?

Todella parhaalta.

Lapset nyt 23 ja 21.

Minä vasta 43.

Samoin, tuntuu että sain siivet. Nautin niiiiinnn paljon. Olisipa nuorena ollut viisaampi.

Vierailija
49/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkrkrkrk kirjoitti:

Käykää lukemassa tuo tutkimus ja kysymysten asettelut niin ymmärrätte syyn tutkimuksen tulokseen..

Jokainen sinkku kuka tuon tutkimuksen perusteella on vastannut että olisi parisuhteessa onnellisempi.

On samalla joutunut myöntämään olevansa omasta mielestään luuseri..

No mitäpä luulette että itseään kunnioittava nainen vastaa tuollaisiin kysymyksiin?

Mites ne miehet sitten?

No miehet myöntävät varmasti helpommin että kokevat epäonnistuneensa elämässä jos ovat sinkkuja. Miehet myös varmasti ovat onnettommapia, miehet usein jäävät sinne sohvalle makaamaan. Naiset taas yrittävät tehdä elämästään parempaa.

Vierailija
50/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on suhteessa yleensä se, joka tekee sekä kotityöt että metatyöt. Mies ei tee juuri mitään kuin istuu valmiseen pöytään. Ei kysele mitään. Miettikää nyt noita Ensitreffit-miehiäkin, mitään tehneet kukaan. Parempi ollasinkku.

Vierailija
51/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että moni nainen hyppää heti parisuhteessa tekemään ruuat ja siivoamaan toisen jäljet ja stressaamaan turhista kotitöistä. Sinkkuna ei ole niin justiinsa mitä syö ja onko pölyt pyyhitty.

Vierailija
52/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta päätellen tärkeintä miehessä siis on että tekee paljon. Hyötymiskerroin toisin sanoen. 

Vierailija
53/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että nainen valehtelee aina.

Vierailija
54/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on suhteessa yleensä se, joka tekee sekä kotityöt että metatyöt. Mies ei tee juuri mitään kuin istuu valmiseen pöytään. Ei kysele mitään. Miettikää nyt noita Ensitreffit-miehiäkin, mitään tehneet kukaan. Parempi ollasinkku.

Miehenä harmittaa että tälläinen ajatus elää..

Omastakaan kaveripiiristä ei löydy ainuttakaan tuollaista miestä. Tosin kaveriporukka koostuu töissä käyvistä normaaleista ihmisistä.

Vierailija
55/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta päätellen tärkeintä miehessä siis on että tekee paljon. Hyötymiskerroin toisin sanoen. 

Ja miksi mies sitten haluaisi tällaiseksi hyödylliseksi koneeksi? Pompoteltavaksi. En ihan ymmärrä.

Vierailija
56/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dkfndkdn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten kerro. Sen sijaan kommenttisi kertoo kaiken sinusta.

Vierailija
57/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi mies sitten haluaisi tällaiseksi hyödylliseksi koneeksi? Pompoteltavaksi. En ihan ymmärrä.

Siksi koska yksinäisyys tappaa lopulta. Ensin se tuhoaa mt ja sitten fyysisen.

Vierailija
58/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet parisuhteessa. 😄

Vierailija
59/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele. Olen ihan loppu kun omakotilo ja lapset, tuntuu että mies ehdi tehdä muita kuin töitä ja omia harrastuksia. Minulle jää siivoukset, ruat, vaatehuolto jne. Talo vaatisi nyt remonttia myös mutta en osaa sitä tehdä. Eikä ole varaa palkata tekijää. TEKEE MIELI LÄHTEÄ!

Vierailija
60/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dkfndkdn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten kerro. Sen sijaan kommenttisi kertoo kaiken sinusta.

Oletan että seurustelet aikuisten miesten kanssa?

Mitä tasoa nää miehet on jos sun tarvii heidät elättää ja ostaa kaikki 😂

Kuulostaa lähinnä siltä et sä etsit jännä miehiä. Kokeile normaaleja välillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän