Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se kertoo, että tutkimusten mukaan naiset ovat onnellisimmillaan sinkkuina?

Vierailija
06.02.2023 |

Mistä se kertoo?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siittä että naiset ovat onnellisempia silloin kuin voi pelkästään vaatia muilta ja siittä että nainen on onneton jos joutuu huomioimaan muita

Vierailija
22/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jdjdj kirjoitti:

Mistä muuten kertoo että Tinder ym seuranhakupalvelut ovat nyt suosituimpia kuin koskaan aiemmin? Jos se sinkkuus on niin kivaa?

Siellä Tinderissähän ylivoimainen enemmistö on miehiä, ei naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee varmaan niin, että hyvässä suhteessa ollaan onnellisia. Sinkkuna voidaan olla onnellisia. Huonossa suhteessa ollaan onnettomia.

Vierailija
24/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmeissäni että naiset ovat tähänkään asti tähän suostuneet. Suomalaiset miehet eivät kustanna perheensä elämää vaan naiset sekä tekevät täyttä viikkoa että hoitavat monessa (ei kaikissa!) perheissä myös lapset, kotityöt ja kaiken ylimääräisen säädön arjessa. 

Suomalaiset miehet haluavat sekä samat kuuliaiset vaimot mitä itä-Euroopasta löytyy mutta unohtavat sen että siellä mies myös ihan oikeasti kustantaa naisen elämän ja myös erilaista arjen luksusta ml. kampaajat, vaatekaupat, kauneushoidot.

Vierailija
25/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo,että onnellisuuden löydät sisältäsi. Toinen ihminen voi siteen tuoda elämään sitä lisäboostia,jos tarvetta. Miten Apulanta laulaa: Sull on sisälläsi valtameren kokoinen voima minkä voit oppaaksesi valjastaa! Jotenkin tuohon tyyliin se biisi menee. Kertoo kaiken.

Vierailija
26/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo siittä että naiset ovat onnellisempia silloin kuin voi pelkästään vaatia muilta ja siittä että nainen on onneton jos joutuu huomioimaan muita

Jos miehet edes liitossa huomioisi muita, niin varmaan niihin liittoihin voisi joku nainen halutakin.

Aivan naurettavaa kuvitella, että syy liittoon miehen kanssa haluamattomuuteen olisi se, ettei nainen vain ymmärrä, kuinka ihanaa parisuhteessa miehen kanssa olisi, vaikka on kokeillut jo useamman kerran miehen kanssa asumista.

Vierailija
27/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat miessuhteeni ovat päättyneet ennen kuin ovat ehtineet alkaakaan. Jotenkin vain alkaa tuntua työläältä, vaikka huhujen mukaan rakkaus tuo kevättä rintaan ja keveyttä askeliin. Minulle miessuhde tuo lähinnä sen tunteen, että tarvitsen joko saikkua tai aikalisän. Ja sitten minä jo häivynkin.

55+

Vierailija
28/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja yrityksistä huolimatta, olen todennut alkavat suhteet raskaiksi. Eli lienee samaa kuin monella naisella. Kai olen tullut niin itsekkääksi, etten jaksa muokata elämääni kenenkään mukaan. Työ jo vaatii tarpeeksi mukautumaan toisten vaatimuksiin, niin vapaa-ajalla olen onnellisin itsekseni.

Vierailija
29/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten huonosta tasosta sekä miesten sopimattomuudesta parisuhteeseen. Jos suhde ottaa enemmän kuin antaa, niin silloinhan käy juuri näin, että sinkkuna on elämä mukavampaa.

Vierailija
30/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että naiset ovat onnellisimmillaan sinkkuna?

Vierailija
31/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkään trendikkyyteen liity. Asia vaan on tosi. Vähemmän stressiä ja huollettavaa, ennemmän aikaa itselle. Kukaan ei arvostele eikö odota sulta mitään . Ihanaa!

On myös niiitä onnellisia parisuhteita jotka antavat enemmän kuin ottavat.

Vierailija
32/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo siitä, että sinkkuna voi elää mielekkäämpää elämää. Esim exän vaimo valittaa, että on exäni kanssa hermoraunio. Minä en ole hermoraunio, minä olin hermoraunio, joskus.  Exäni nyxä ei ollut suhteen alkaessa hermoraunio. Mitä opimme tästä?

Vierailija
33/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo,että onnellisuuden löydät sisältäsi. Toinen ihminen voi siteen tuoda elämään sitä lisäboostia,jos tarvetta. Miten Apulanta laulaa: Sull on sisälläsi valtameren kokoinen voima minkä voit oppaaksesi valjastaa! Jotenkin tuohon tyyliin se biisi menee. Kertoo kaiken.

Tämä kertoo myös niistä traumoista.. Todella moni ihminen kantaa sisällään valtameren kokoista traumaa. Mikä on tullut huonosta suhteesta tai jo lapsuudesta.

Itse seurustelen naisen kanssa joka on aina ollut onnellisimmillaan sinkkuna. Taustalla narsisti suhde.

Terapian ja useamman vuoden eheytyminen jälkeen tää nainen on alkanut väittää että ei ole edes tiennyt mitä onnellisuus on. Ennen tasapainoista parisuhdetta.

Vierailija
34/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmeissäni että naiset ovat tähänkään asti tähän suostuneet. Suomalaiset miehet eivät kustanna perheensä elämää vaan naiset sekä tekevät täyttä viikkoa että hoitavat monessa (ei kaikissa!) perheissä myös lapset, kotityöt ja kaiken ylimääräisen säädön arjessa. 
Suomalaiset miehet haluavat sekä samat kuuliaiset vaimot mitä itä-Euroopasta löytyy mutta unohtavat sen että siellä mies myös ihan oikeasti kustantaa naisen elämän ja myös erilaista arjen luksusta ml. kampaajat, vaatekaupat, kauneushoidot.

Tätä minäkin ihmettelen. Ihaillaan viimeisen päälle laitettuja naisia ja sitten itketään, jos naisella kuluu rahaa ja aikaa laittautumiseen.

Ensimmäisessä kappaleessa kuvasit entisen avioliittoni. Kun yhä useammin oli sellaisia viikkoja, että minä vein lapset päiväkotiin ja hain sieltä, menimme kauppaan, tein ruuan ja siivosin miehen maatessa sohvalla tai milloin missäkin niin aloin kieltämättä kyseenalaistaa asian järkevyyttä. Kun sanoin miehelle, että asiat pitäisi jakaa tasa-arvoisemmin alkoi selitykset: "Mut ku mä käyn töissä!", "Oonhan mä hakenut", "En mä voi viedä ku pitää ollaa x aikaan töissä", "oonhan mä laittanut ruokaa" jne. Hassusti häneltä unohtui, että minäkin teen täyttä työpäivää. Jos hän kerran yhden viikon aikana haki lapset niin hän pystyi vetoamaan seuraavan viikon, että kyllähän hän osallistui hakemiseen. Mies ei voinut viedä, koska aina kun oli aikainen aamu, hän liukeni töihin. Oikeasti vain minun aamuvuoroina hänen työnsä sattumalta alkoivat tosi aikaisin. Ruuanlaitto... Silloin harvoin, kun mies jotain teki se oli jotain rasvaista liharuokaa. Ei mitään kasviksia tai tuoretta koskaan. Onneksi on ex.

Vierailija
35/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo että enemmistö naisistq on aivan helvetin typeriä tapauksia kun väen väkisin hakeutuvat sellaiseen olotilaan joka vähentää heidän onnellisuuttaan.

Vierailija
36/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Olisin onnellisempi jos olisin terveessä, tasa- arvoisessa parisuhteessa. Sellaisia taitaa vain olla harvoille tarjolla.

Vierailija
37/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa suhteessa mitä olen ollut, olen elättänyt miehiä, maksanut lopulta eron ja maksanut miehet pois elämästä. Yhdelle maksoin muuton, uudet huonekalut ja silti hän halusi rahaa, rahaa ja rahaa. Suomalaiset miehet ovat loisia ja elätettäviä.

Vierailija
38/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää lukemassa tuo tutkimus ja kysymysten asettelut niin ymmärrätte syyn tutkimuksen tulokseen..

Jokainen sinkku kuka tuon tutkimuksen perusteella on vastannut että olisi parisuhteessa onnellisempi.

On samalla joutunut myöntämään olevansa omasta mielestään luuseri..

No mitäpä luulette että itseään kunnioittava nainen vastaa tuollaisiin kysymyksiin?

Vierailija
39/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä Euroopan naiset vaatii alle uuden mersun ja vuittoneita/chaneleita lahjaksi monta kertaa vuodessa, pitää olla timanttia ja turkkia tarjolla. Lahjoja lahjan perään ja nöyristelyä mieheltä ja siltikin saatat jättää aamulla heräämättä koska olet hir t tett ynä muniisi jonkun pikku rikkeen takia.

Vierailija
40/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa suhteessa mitä olen ollut, olen elättänyt miehiä, maksanut lopulta eron ja maksanut miehet pois elämästä. Yhdelle maksoin muuton, uudet huonekalut ja silti hän halusi rahaa, rahaa ja rahaa. Suomalaiset miehet ovat loisia ja elätettäviä.

Olen pahoillani mutta tämä kertoo ehkä enemmän sinusta kuin noista miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän