Erika Vikman täyttää 30 vuotta.
Kommentit (62)
Eikä! Olen luullut noin nelikymppiseksi. Ei voi olla totta.
Mitä lähettäisit lahjaksi Erikalle ? Itse voisin lähettää vanhan korsetin , Italiasta ostetun , vähän käytetyn.
Ei nyt tarvi liioitella hänen ikää ylöspäin. Antakaa kaikkien kukkasten kukkia.
Ilman pakkeleita ja tukkakauhtanoita on ihan ikäisensä näköinen.
Söpö nainen.
Vierailija kirjoitti:
Söpö nainen.
Olen samaa mieltä!😚
Valietttavasti TÄYTEHUULET VANHENTAA MYÖS ILMAN MEIKKIÄ SIELLÄ MAKUUKAMARIN PUOLELLAKIN,
KAUHEITA KUVIA TÄYTEAKOISTA IHME ARPISET HUULET RÄJÄHTÄMISPISTEESSÄ , VALUU LEUKAA KOHTI.
OVAT KYLLÄ ANSAINEEET HAKATUN NÄKÖSIET HUULENSA. OMASTA MIELESTÄÄN SKSIPOMMEJA HEH!
Vierailija kirjoitti:
Söpö nainen.
Tukka veks, meikit pois ja Masi Pallopää hei!
Vasta!!! Luulin yli 40vuotiaaksi.
Meikit tekee erikasta paljon vanhemman näköisen. Ilman meikkiä kauniimpi mun mielestä.
M31
Vierailija kirjoitti:
Meikit tekee erikasta paljon vanhemman näköisen. Ilman meikkiä kauniimpi mun mielestä.
M31
Kyllä ehdottomasti.
Mitä?Kaikki luulee että Erika on jo yli 40.
Oho! Luulin vanhemmaksi. Miksi se meikkaa ja pukeutuu, kuin joku viiskymppinen? Tyylitaju hakusessa? Akka on kuluneen näköinen. Kuin olisi pari kertaa vedetty hirmumyrskyssä kölin ali ja takaisin.
En ilkeile mutta kyllä Erika on tottapuhuen huomattavasti iäkkäämmän näköinen. Vaikea oikeastaan päätellä olisko nelikymmppinen vai jopa yli, mutta ikinä en oisi kolmekymppiseksi arvaillut jos en tietäisi hänen ikää.
Mullakin tulee tänä vuonna 30 täyteen :( Voi meitä -93 vauvoja..
Onnea! Vesimies nainen, yleensä tykkään.
Nyt ei natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä! Olen luullut noin nelikymppiseksi. Ei voi olla totta.
Danny-efekti.
Mä oon jousimies, tässä on vielä kuukausia aikaa stressata kolmekymppisiä. Ahdistaa kyllä ja paljon. Ei oo enää nuori ainakaan miesten mielestä.
N29
Ai kauheaa, olisin luullut, että 50.