Arvioi juhlatarjoilut - mikä on hyvää, minkä jättäisi pois tai mitä kaipaisi lisää
Tällaiset tarjoilut suunniteltu
Passionjuustokakku
Suklaakakku
Pikkuleipiä
Feta-pinaattipiirakka
Sulhaspiirakat ja munavoi
Ruisnapit kinkkutäytteellä
Kahvia ja teetä
Mehua
Mitä pitäisit?
Kommentit (63)
Kuulostaa oikein hyvältä, juomiin lisäisin vielä vissyä.
Itse tekisin ruisnappeja myös toisella täytteellä, kala tai kasvis. Ei ole tekijälle paljon lisää vaivaa, mutta enemmän vaihtoehtoja. Toki koknaismäärää pitää vähän lisätä, kun ihmiset syö enemmän kun eri makuja.
Hyvältä kuulostaa. Ruisnappeja voisi tehdä myös jollain kalatäytteellä, mutta ei mitenkään välttämätön.
Listasit tarjottavat kaiketi random -järjestyksessä, koska aloitit makeilla herkuilla? Vai onko tarkoitus tarjoilla kaikki yhtä aikaa kahvin kanssa?
Niin tai näin, huomion kiinnittää se, että kaikki suolaiset ovat kovin snacks -henkisiä, ne perustuvat jauhopohjaan / kuoreen. Yhdessä täyttävien sokeriherkkujen kanssa kokonaisuus on hieman tunkkainen; raikkaus puuttuu. Itse vaihtaisin joko sulhaspiirakat tai ruisnapit tuoresalaattiin, jota voisi ottaa vaokkapa fetapiirakan kaveriksi.
mihin tilaisuuteen? Häissä olisi aika suppea, mutta menisi esim. pienen porukan perhejuhlassa (johon minä kyllä mieluummin tekisin lämpimän ruoan)
Vierailija kirjoitti:
mihin tilaisuuteen? Häissä olisi aika suppea, mutta menisi esim. pienen porukan perhejuhlassa (johon minä kyllä mieluummin tekisin lämpimän ruoan)
Linnan juhlien menua tässä Jennin kanssa jo mietitään.
Ruisnapit pois, turhaa. Vichyä lisäisin minäkin. Ei ainakaan voileipäkakkua.
Vierailija kirjoitti:
Listasit tarjottavat kaiketi random -järjestyksessä, koska aloitit makeilla herkuilla? Vai onko tarkoitus tarjoilla kaikki yhtä aikaa kahvin kanssa?
Niin tai näin, huomion kiinnittää se, että kaikki suolaiset ovat kovin snacks -henkisiä, ne perustuvat jauhopohjaan / kuoreen. Yhdessä täyttävien sokeriherkkujen kanssa kokonaisuus on hieman tunkkainen; raikkaus puuttuu. Itse vaihtaisin joko sulhaspiirakat tai ruisnapit tuoresalaattiin, jota voisi ottaa vaokkapa fetapiirakan kaveriksi.
Ei kahvipöytään kuulu salaatti.
Passionjuustokakku menee aika nopeasti ikävän näköiseksi, jos ihmiset leikkaavat sitä itse. Miettisin sen korvaamista jollain muulla makealla, vaikka kuppikakuilla.
Kuulostaa tosi hyvältä. Itse jättäisin lihan pois ja tilalle kasvista, mutta meillä nyt onkin paljon kasvissyöjiä sekä perheessä että vieraissa. Viini kuuluu meillä myös pöytään juhlissa tai ainakin kuohuviiniä lasillinen.
Itselle ainakin löytyisi riittävästi syötävää.