Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tekeekö hiuksille hyvää välillä olla todella likaiset, rasvaiset hiukset?

Vierailija
19.11.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet hoita-aineista?

Ja päänahka ei automaattisesti tykkää siitä, että huokoset on tukossa talista.

Vierailija
2/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pestä ne shampoolla ja hoitoaineella joka ikinen päivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvafledalla tai hamppupäällä. Kampaamosta tuotteet ostakaa.

Vierailija
4/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitkäkin tukka kyllä tykkää kunnon shampoosta ja hoitoaineesta, jotka todella hoitavat hiuksia.

Vierailija
5/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran siellä alkaa muuten bakteereita asustelemaan. Varsinkin talvella kun pidetään päähineitä. Ja oikeilla tuotteilla pitkille hiuksille tekee oikein hyvää pestä ne joka päivä. Muutenhan ne on tyvestä rasvaiset ja latvoista kuivat ja sähköiset??? Onpa kaunista...

Vierailija
6/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun rasvoittuvat edestä ja juuresta, niin sitten pitkät hiukset kärsii jatkuvasta pesemisestä.

Ja ihan sama mitä ainetta päähäni laitan, onko kaupan halpista vai kiskurihintaista kampaamotuotetta. Ainoa minkä olen huomannut tepsivän, on pestä hiukset vain joka kolmas päivä. Parin viikon jälkeen alkaa rasvoittuminen vähentyä.

Vierailija
7/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kuivu liikaa.

Vierailija
8/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sen verran pesutaukoa, että hiukset olivat todella liismaset. Ainakin sen jälkeen kun toipuu niin, että jaksaa kömpiä suihkuun, hiusten pesu tuntuu aivan iiihanalta. Se ikään kuin vie lopunkin flunssan pois!

Vierailija
9/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut, että rasvoittuminen vähenee kun ei pese tukkaa niin tiheään. Eikä sitä likaista tukkaa aina edes huomaa (tunne), kun on niin väsynyt tuon huonosti nukkuvan vauvan kanssa...

Vierailija
10/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni ollessaan menettelevät . Joskus olen viettänyt viikonlopun yksin kotona ja olen pessyt hiukset vasta maanantai aamuna. Kahteen kertaan ja ihana tunne ollut. Pysyneetkin parempina pidempään.

Rauhoittaa talineritystä.

Tyynyliinan vaihdan aina tämän keikan jälkeen.

Joskus muinoin suositeltiin tällaisia " rasvapäiviä" ja kehotettiin kampaamaan hiuksia juuresta latvaan, että saataisiin sitä rasvaa leviämään latvoihin.

Vierailija
11/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä tukka on pessyt hiuksensa joka päivä sitten vuoden 1990. Aina kampaajalla ihastellaan kiiltoa ja hyväkuntoisuutta. Ja blondia vedetään juureen joka 4. viikko.

Ehkä joskus sunnuntaina en pese. Ja kaupan aineita käytin vuoteen 2003. Nyt kampaamon tuotteita, koska ovat parempia.

Vierailija
12/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kampaajasi kehuu hiustesi kuntoa...

Tyhmä olisi jos muuta tekisi. Olethan hyvä asiakas. Kerran kuussa!

Vierailija
13/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksia EI tulisi pestä useammin kuin korkeintaan joka toinen päivä.

Hiukset ja päänahka kärsii siitä jos joka päivä pesee.

Näin kertoi asiantuntija.

Vierailija:

Sen verran siellä alkaa muuten bakteereita asustelemaan. Varsinkin talvella kun pidetään päähineitä. Ja oikeilla tuotteilla pitkille hiuksille tekee oikein hyvää pestä ne joka päivä. Muutenhan ne on tyvestä rasvaiset ja latvoista kuivat ja sähköiset??? Onpa kaunista...

Vierailija
14/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset on oikeasti todella kiiltävät, hyväkuntoiset ja ne kasvaa vauhdilla. Aina ollut niin ja päänahka ei ole kuiva. Pesen ne työni vuoksi eli hikoilen joka päivä ja hikoilen päästä. Siksi pesen hiukset joka päivä.

Kampaajan, joka on ystäväni, kanssa aina nauretaankin, että olisikohan hiki se mun salainen aineisosa, joka pitää hiukset hyvinä.

Sama juttu kynsien kanssa eli jos leikkaan kynnet lyhyiksi, niin mulle kasvaa todella nopeasti pitkät ja vahvat kynnet.

16, muistaakseni

Vierailija
15/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uihin...aarghh mitä hysteerikkodorkia....

Vierailija
16/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että jonkun hiukset kaipaa sen päivittäisen pesun ja toisen ei...?

Minä ajattelen, että tukkaa kaipaa pesua jos on selvästi rasvoittunut -vaikka vain juuresta. Kuka muka pitää pesun kriteerinä, että pitää olla latvoihin asti limainen?

Vierailija
17/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvavat nopeasti? Onko tullut mieleen, että tässä olis nyt ihan jostain muusta kysen kuin pesutiheydestä. Ties miten mahtavan kiiltävät sun hiukset oliskaan, jos vähän himmaisit tuota pesurumbaa.

Vierailija
18/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin kaikki kampaamot ooon melkeen kiertäny. Melkein kaikki ovat sanoneet, että eipä oo kovin hyvässä kunnossa..

Vierailija
19/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todella rasvaista tyyppiä, hiukset on pakko pestä joka päivä. Jos on luonnonkiharat ja kuivat, on pakko pestä vain kolmen päivän välein tai tukka on kauhea hamppu.

Vierailija
20/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

23: Siis kuten sanoin, joudun pesemaan työni takia hiukset päivittäin, koska ne hikoavat. Ei ole kovin kiva mennä esim. nukkumaan tai pyöriä töissä hiuksilla, jotka ovat hionneet läpimäriksi ja sitten kuivuneet.

Ja en liota kynsiäni. Ne vaan kasvavat.

Ja ettei kateus taas nostaisi päätään (kuten täällä yleensä, jos jotakin positiivisia piirteitä itsestään luettelee) minulla on krooninen sairaus, olen pienirintainen ja minun on vaikea saada lapsia. Antaakaa nyt mun pitää edes mun kiiltävät hiukset ja vahvat kynnet!

16/20 muistaakseni