Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni on täydellisesti epäonnistunut

Epäonnistunut luuseri
05.02.2023 |

Ei sitä oikein muuten voi kuvailla. En ole onnistunut missään. Ei ole ihmis suhteita eikä kaverisuhteita, ei ole töitäkään ollut 15 vuoteen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo tee sinusta luuseria. Tämä aika historiassa on hullua ja saa ihmiset uskomaan näin. Mutta nuo mainitsemasi ovat yhteiskunnan ongelmia ja yhä useamman kohdalla noin. Ikävä kyllä.

Toivon, että vastaliike tulee. En tiedä, uskonko, mutta toivon.

Vierailija
2/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, ettei se töissäkäynti ja ihmissuhteetkaan niin ihmeellisiä ole. Karuimmillaan ihmisiä kuolee ihmissuhteen kautta, on persoonallisuushäiriötä, kateutta kaikkea. Turhaan mittaat elämääsi minkään kautta. Nauti pienistä asioista, seuraa uutisia, ulkoile, käy rannoilla, metsissä, käytä kirjastoja, museoita ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Vierailija
4/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet elossa nyt. Kerro mitä teet päivisin ja mitä haluaisit tehdä?

Vierailija
5/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ei ole muuta kuin hengittämistä. En onnistunut edes koronaa saamaan vaikka en ole käyttänyt maskeja enkä ole ottanut rokotteita. Mitä sitä muka tekee elämällä ilman rahaa. Jos ei voi ansaita rahaa niin ei voi tehdä mitään muutakaan.

Vierailija
6/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkee tässä elämässä ei olekkaan. Kaikki on niin kallista että vaikka töitä tekee niin ei säästöön jää mitään. 

Vierailija
7/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, olet onnistunut. Et mennyt  väärien kavereiden matkaan. Sulla saattaa olla joku sukulainen elossa edelleen. Ja lisäksi et mennyt mihinkään väärään työpaikkaan, joka ei olisi sopinut sulle, voit löytää parempaa. Ja elämässä voi olla hyviä asioita vielä.

Vierailija
8/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ei ainakaan ole mikään ihmisarvon mitta, eikä työttömyys tee kenestäkään luuseria. :)

Vierailija
9/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä toinen samanlainen. Itkettää ja naurattaa, kun ajattelen, kuinka lupaava ja lahjakas olin lapsena ja vielä nuorenakin. Eikä minusta tullut yhtään mitään. 

Nykyään en jaksa sitä enää edes surra. Hälläväliä enää. Tajuan kuinka vaarallisia minunkaltaiseni täysin näköalattomat ihmiset voivat olla yhteiskunnassa. Minä olen liian vanha ja laiska enää aiheuttamaan muuta kuin pahaa hajua.

Vierailija
10/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä toinen samanlainen. Itkettää ja naurattaa, kun ajattelen, kuinka lupaava ja lahjakas olin lapsena ja vielä nuorenakin. Eikä minusta tullut yhtään mitään. 

Nykyään en jaksa sitä enää edes surra. Hälläväliä enää. Tajuan kuinka vaarallisia minunkaltaiseni täysin näköalattomat ihmiset voivat olla yhteiskunnassa. Minä olen liian vanha ja laiska enää aiheuttamaan muuta kuin pahaa hajua.

Kirjoittaa ainakin osaat osuvasti ja hauskasti. Minä olen kolmas samanmoinen. Toivoton tapaus.

Vierailija
11/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, ettei se töissäkäynti ja ihmissuhteetkaan niin ihmeellisiä ole. Karuimmillaan ihmisiä kuolee ihmissuhteen kautta, on persoonallisuushäiriötä, kateutta kaikkea. Turhaan mittaat elämääsi minkään kautta. Nauti pienistä asioista, seuraa uutisia, ulkoile, käy rannoilla, metsissä, käytä kirjastoja, museoita ym.

Tämä taitaa olla yksi parhaimmista, lohduttavimmista vastauksista jonka oon koskaan lukenut tällä palstalla. Elämässä on niin paljon muutakin, kuin työt ja opiskelut. Tärkeintä on se, että pyrkii kehittymään ihmisenä joka päivä tai edes joka viikko. Se on pahinta että junnaa paikallaan eikä edes nauti elämän pikku hetkistä. 

T. Ylioppilas

Vierailija
12/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään helpottaa niin sait mut nauramaan tuolle kommentille. Ei ilkeästi vaan, koska tuo on niin samaistuttavaa

Vierailija
13/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ ei ainakaan ole mikään ihmisarvon mitta, eikä työttömyys tee kenestäkään luuseria. :)

Työ on ihmisarvon ja elämän mitta. Mitä parempi työ, sitä enemmän tienaa rahaa , sitä enemmän ihmiset kunnioittaa henkilöä ja tykkäävät siitä. Etenkin naiset kyllä olis intona miehestä jolla on rahaa ja ja hyvä työ koska nainen sellaisen kanssa perustaisi perheen.

Vierailija
14/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on ihmissuhteita tai kumppani niin kyllä se elämä on aivan erilaista kuin jos ei olisi kumppania. Ihmiset kiinnostuu sellaisesta joka on sosiaalinen. Ei yksikään nainen halua miestä jolla ei ole kavereita ja sosiaalista elämää.

Vierailija
15/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ja lämmin leipä. Kylläpä vaan - elämä meni totaalisen persiilleen jos mitataan yhteiskunnan mittarilla. Lopulta kaiken kruunasi vielä etenevä sairaus, joka liikuntakyvyn tuhoten sitoi kotiin. Jäätävä karma tässä inkarnaatiossa! Surenko? En yksinkertaisesti jaksa, ei tämä sillä parane. Yritän parhaani mukaan olla miettimättä, miksi jumalassa olen tällaisessa tilanteessa.

Vierailija
16/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistunut luuseri kirjoitti:

Elämäni ei ole muuta kuin hengittämistä. En onnistunut edes koronaa saamaan vaikka en ole käyttänyt maskeja enkä ole ottanut rokotteita. Mitä sitä muka tekee elämällä ilman rahaa. Jos ei voi ansaita rahaa niin ei voi tehdä mitään muutakaan.

Suosittelen lukemaan kirjan Kuinka elää ilman rahaa. Tästä voisit saada uutta näkökulmaa elämään.

Muillekkin ketjun osallistujille, hyvä elämä ei ole yhtäkuin kuluttaminen

Vierailija
17/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäonnistunut luuseri kirjoitti:

Suosittelen lukemaan kirjan Kuinka elää ilman rahaa. Tästä voisit saada uutta näkökulmaa elämään.

Muillekkin ketjun osallistujille, hyvä elämä ei ole yhtäkuin kuluttaminen

Ei tietenkään ole, mutta meidän kulutusyhteiskunnassamme ja markkinataloudessa tiettyihin asioihin olisi hyvä olla varaa. Voi toki fantasioida ja rakentaa itselleen illuusioita omasta suuresta persoonastaan maailmanparantajana ja köyhänä Jeesus kakkosena, mutta minua henkilökohtaisesti sellainen ei nappaa. Ilman rahaa elämä on yksinkertaisesti vielä entistäkin paskempaa.

Vierailija
18/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ on ihmisarvon ja elämän mitta. Mitä parempi työ, sitä enemmän tienaa rahaa , sitä enemmän ihmiset kunnioittaa henkilöä ja tykkäävät siitä. Etenkin naiset kyllä olis intona miehestä jolla on rahaa ja ja hyvä työ koska nainen sellaisen kanssa perustaisi perheen.

Ei työ ole mikään ihmisarvon mitta, mutta perheen perustamiseen tarvitsee tietysti rahaa. Itse en aio lapsia hankkia.

Vierailija
19/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisilla pinnallisilla asioilla ole lopulta mitään väliä. Ainoa mikä merkitsee sitten on olitko hyvä ihminen vai et.

Vierailija
20/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon #13 kommenttina (en lainannut):

Samaa mieltä. Minusta aika outoa, että kun olin (olen edelleenkin) työtön, niin jotkut kanssatyöttömät naiset alkoivat ns. avata päätään eli svid. Kuittasin, puolta nuoremmalle naiselle: Käydään ostamassa kaupasta kaljalaatikko ja nuhhitaan koko yö, välillä otetaan kaljat :) Arvatkaapa mitä hän sanoi? - Et lähde kumminkaan, puhut vaan. Sanoin, et katotaanko/uskallatko kokeilla? :) Vetäs kaljan henkeen ja lähti ulos. Kävin ulkona röökillä, eipä näkynyt neitokaista (ennätin jo ajatella, että näinkö helppoa se on se, iskeminen? :))))