Pitkään sinkkuna olleet. Millä mielellä odotat kesää?
Kommentit (36)
ärsyyntyneenä koska vihaan kesää, olisipa jo syksy.
Loma-aika, ihanaa! Aurinkoa, lämmintä!
Kuuntelen työssäni riiteleviä kaheleita.
Ei kesä eroa muista vuodenajoista. Pidän tänä vuonna varmaan pidempiä mekkoja, koska suonikohjuja on tullut lisää.
Miten niin? Siis millä tavalla sinkkuus ja kesän odottaminen liittyy toisiinsa? No, joka tapauksessa vastaan kysymykseen eli odotan kesää, koska olen kesäihminen ja silloin on niin helppo olla sosiaalinen, olla merellä ja ulkona ja bilettää ja kaikkea. Lämpö, aurinko, kimmeltävä merivesi, kukkiva luonto, musiikki, tanssi, ihmiset <3
- ikisinkku
Odotan innolla. Matkailua ja hauskanpitoa. Yli vuoden olen ollut sinkkuna ja ehdottomasti parasta aikaa kyllä kokonaisuudessaan.
Ajattelen, että vihdoin olisi aikaa järjestää postimerkkikokoelmani.
Ei muutoin kuin että mukavaa kun on lämmintä, toivottavasti ei liian lämmintä.
Innolla tietysti. Lämpimiä päiviä, tissuttelua parvekkeella. Ainoa miinus on se, että naapurin rääkyvät mukulat palaa pihalle huutamaan yhtä soittoa aamu kahdeksasta puoleen yöhön.
Pitäisi varmaan lattiatuuletin uusia ja jotain verhoja katsella, millä saisi kämppää viilennettyä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Siis millä tavalla sinkkuus ja kesän odottaminen liittyy toisiinsa? No, joka tapauksessa vastaan kysymykseen eli odotan kesää, koska olen kesäihminen ja silloin on niin helppo olla sosiaalinen, olla merellä ja ulkona ja bilettää ja kaikkea. Lämpö, aurinko, kimmeltävä merivesi, kukkiva luonto, musiikki, tanssi, ihmiset <3
- ikisinkku
Sama tällä ikisinkku omasta tahdosta.Mitä koko sonnilla tekee? Kerro! Kun voi käytää kertakäyttö suhteita.Elämme 2023.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan lattiatuuletin uusia ja jotain verhoja katsella, millä saisi kämppää viilennettyä.
Ensi kesänä on normaalit lämmöt eli max +25 maksimissaan muutamina päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin katsella uutta kämppää. En tajunnut ikkunoiden olevan etelään. :(
Rehellisesti jos vastaan niin seksiä ja humalahakuisuutta. Ehkä jossakin määrin muutakin. Osin kotimaassa ja osin ulkomailla. Aivan kuten viime kesänäkin. Talvella on rauhallisempaa ja vähemmän huvia ja töitä runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ikisinkku
Sama tällä ikisinkku omasta tahdosta.Mitä koko sonnilla tekee? Kerro! Kun voi käytää kertakäyttö suhteita.Elämme 2023.
Koko sonnilla :D Ei kai siinä muusta ole kyse kuin siitä, että sattuuko kohtaamaan ketään sopivaa ihmistä vai ei. Itse en ole kohdannut, joten sinkkuna ollut. Harvemmin tulee vastaan ketään seksikästäkään, että ei tule niitä "kertakäyttösuhteitakaan" hirveesti harrasteltua.
Jännä että jotkut vielä nykyään uskovat että sinkuilla on joku tarve löytää kumppani. Kyllä noita olisi mutta kohdaltani jää nyt ja aina tapailuksi.
M53
Aion käydä paljon treffeillä loppukeväällä ja kesällä, ainakin jos tapaan Tinderissä yhtään kiinnostavia miehiä.
Innolla. Ihan parasta aikaa, olen ollut tosi väsynyt nyt talvella.
Odotan kesää vain lämpimämpien ilmojen takia. Naisten takia en ala enempää rikkomaan itseäni.
Oikeastaan aika surullisena, nyt kun kysyit. Aiemmin olen aina odottanut kesää kovinkin ja varsinkin kevät on kirjaimellisesti tuntunut rinnassa. Mutta nyt kun tässä on monia murheita, joita joutuu yksin ratkomaan ja usko ei oikein riitä, että sitä rakkauttakaan enää koskaan löytäisi niin jotenkin surullinen fiilis. Täytyy toivoa, että se kevät aurinko alkaisi taas toimimaan jossain vaiheessa.