Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkään sinkkuna olleet. Millä mielellä odotat kesää?

Vierailija
05.02.2023 |

Ev

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan aika surullisena, nyt kun kysyit. Aiemmin olen aina odottanut kesää kovinkin ja varsinkin kevät on kirjaimellisesti tuntunut rinnassa. Mutta nyt kun tässä on monia murheita, joita joutuu yksin ratkomaan ja usko ei oikein riitä, että sitä rakkauttakaan enää koskaan löytäisi niin jotenkin surullinen fiilis. Täytyy toivoa, että se kevät aurinko alkaisi taas toimimaan jossain vaiheessa. 

Vierailija
2/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyyntyneenä koska vihaan kesää, olisipa jo syksy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä erityisiä tunteita.

Vierailija
4/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma-aika, ihanaa! Aurinkoa, lämmintä!

Kuuntelen työssäni riiteleviä kaheleita.

Vierailija
5/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kesä eroa muista vuodenajoista. Pidän tänä vuonna varmaan pidempiä mekkoja, koska suonikohjuja on tullut lisää.

Vierailija
6/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Siis millä tavalla sinkkuus ja kesän odottaminen liittyy toisiinsa? No, joka tapauksessa vastaan kysymykseen eli odotan kesää, koska olen kesäihminen ja silloin on niin helppo olla sosiaalinen, olla merellä ja ulkona ja bilettää ja kaikkea. Lämpö, aurinko, kimmeltävä merivesi, kukkiva luonto, musiikki, tanssi, ihmiset <3

- ikisinkku 

Vierailija
7/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla. Matkailua ja hauskanpitoa. Yli vuoden olen ollut sinkkuna ja ehdottomasti parasta aikaa kyllä kokonaisuudessaan. 

Vierailija
8/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että vihdoin olisi aikaa järjestää postimerkkikokoelmani.

Vierailija
9/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutoin kuin että mukavaa kun on lämmintä, toivottavasti ei liian lämmintä.

Vierailija
10/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innolla tietysti. Lämpimiä päiviä, tissuttelua parvekkeella. Ainoa miinus on se, että naapurin rääkyvät mukulat palaa pihalle huutamaan yhtä soittoa aamu kahdeksasta puoleen yöhön.

Vierailija
11/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan lattiatuuletin uusia ja jotain verhoja katsella, millä saisi kämppää viilennettyä.

Vierailija
12/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Siis millä tavalla sinkkuus ja kesän odottaminen liittyy toisiinsa? No, joka tapauksessa vastaan kysymykseen eli odotan kesää, koska olen kesäihminen ja silloin on niin helppo olla sosiaalinen, olla merellä ja ulkona ja bilettää ja kaikkea. Lämpö, aurinko, kimmeltävä merivesi, kukkiva luonto, musiikki, tanssi, ihmiset <3

- ikisinkku 

Sama tällä ikisinkku omasta tahdosta.Mitä koko sonnilla tekee? Kerro! Kun voi käytää kertakäyttö suhteita.Elämme 2023.

Vierailija
13/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan lattiatuuletin uusia ja jotain verhoja katsella, millä saisi kämppää viilennettyä.

Ensi kesänä on normaalit lämmöt eli max +25 maksimissaan muutamina päivinä.

Vierailija
14/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin katsella uutta kämppää. En tajunnut ikkunoiden olevan etelään. :(

Vierailija
15/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti jos vastaan niin seksiä ja humalahakuisuutta. Ehkä jossakin määrin muutakin. Osin kotimaassa ja osin ulkomailla. Aivan kuten viime kesänäkin. Talvella on rauhallisempaa ja vähemmän huvia ja töitä runsaasti. 

Vierailija
16/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ikisinkku 

Sama tällä ikisinkku omasta tahdosta.Mitä koko sonnilla tekee? Kerro! Kun voi käytää kertakäyttö suhteita.Elämme 2023.

Koko sonnilla :D Ei kai siinä muusta ole kyse kuin siitä, että sattuuko kohtaamaan ketään sopivaa ihmistä vai ei. Itse en ole kohdannut, joten sinkkuna ollut. Harvemmin tulee vastaan ketään seksikästäkään, että ei tule niitä "kertakäyttösuhteitakaan" hirveesti harrasteltua. 

Vierailija
17/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että jotkut vielä nykyään uskovat että sinkuilla on joku tarve löytää kumppani. Kyllä noita olisi mutta kohdaltani jää nyt ja aina tapailuksi.

M53

18/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion käydä paljon treffeillä loppukeväällä ja kesällä, ainakin jos tapaan Tinderissä yhtään kiinnostavia miehiä.

Vierailija
19/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innolla. Ihan parasta aikaa, olen ollut tosi väsynyt nyt talvella.

Vierailija
20/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kesää vain lämpimämpien ilmojen takia. Naisten takia en ala enempää rikkomaan itseäni.