Pitkään sinkkuna olleet. Millä mielellä odotat kesää?
Kommentit (36)
Huonolla. Ärsyttää kun kysellään mitä teet kesällä eikä ole mitään suunnitelmia. Kateellisena saa kesällä kuunnella ja lukea kavereiden tekemisistä kun itsellä ei ketän kenen kanssa läheä. Teen sitten yksin jotain pientä, jotta nyt edes olisi jotain tekemistä, muttei se ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Huonolla. Ärsyttää kun kysellään mitä teet kesällä eikä ole mitään suunnitelmia. Kateellisena saa kesällä kuunnella ja lukea kavereiden tekemisistä kun itsellä ei ketän kenen kanssa läheä. Teen sitten yksin jotain pientä, jotta nyt edes olisi jotain tekemistä, muttei se ole sama asia.
Sama täällä. Lähellä lomaa alkaa töissä kysely että mitä meinaat tehdä. Mietin siinä sitten että kannattaako valehdella jotain vai sanonko suoraan että tänäkin vuonna olen yksin kotona, ehkä vanhempien luona välillä ja joskus käyn kahvilassa, kirjastossa tai elokuvissa. Ei ole mitään upeaa lomaa tiedossa. Muut intoilee mun lomasta aina kuin minä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Lähellä lomaa alkaa töissä kysely että mitä meinaat tehdä. Mietin siinä sitten että kannattaako valehdella jotain vai sanonko suoraan että tänäkin vuonna olen yksin kotona, ehkä vanhempien luona välillä ja joskus käyn kahvilassa, kirjastossa tai elokuvissa. Ei ole mitään upeaa lomaa tiedossa. Muut intoilee mun lomasta aina kuin minä itse.
Siis intoilee aina enemmän kuin minä
Christiiina kirjoitti:
Aion käydä paljon treffeillä loppukeväällä ja kesällä, ainakin jos tapaan Tinderissä yhtään kiinnostavia miehiä.
Miehet hoi! 📢 TAUTIVAROITUS 🚨
Aika rohkeaa olettaa, että ihmiset odottavat kesää. Esimerkiksi minä en juurikaan odota kesää, koska se tietää aina pitkiä päiviä (ylitöitä). Kevättä toki odottelen innolla, maaliskuussa kesäloma.
Iloisella mielellä. Vuosi on alkanut mukavasti.
Olisi mukava löytää mukava kumppani, mutta en ota stressiä. Se tulee jos on tullakseen.
Se että on kauniimpi sää tappaa itseni.
Todella hyvillä fiiliksillä. Kesällä aina herään eloon. Ihanat kesävaatteet, aamu-uinnit lenkin jälkeen, auringonpaiste, hyväntuuliset ihmiset, heräävä luonto, linnunlaulu, musiikki, koko maailma. Rakastan kesää yli kaiken. Ja sinkkuna olen ollut yli kolme vuotta, ja joka vuosi sinkkukesät tuntuu hyvältä :)
Odotan innolla, koska olen vihdoin vapaa opinnoista. Valmistun yliopistosta tänä keväänä. Suuri opiskelustressi väistyy vihdoin ja yhteiskuntakin on avoinna koronavuosien jälkeen. Tulee mieleen esim. J. Karjalaisen biisi: "Oi mikä ihana ilta, voi tapahtua mitä vaan. Hän tapaa monta ystävää, mut toivoo että tapais jonkun, joka olis vielä enemmän". Tsemppiä ja toiveikkuutta kaikille sinkuille. <3
Ajattelin hankkia ikkunoihin sellaiset kalvot, jotka heijastavat auringonsäteilyä pois. Ikkunat länteen, viime kesänä oli pahimmillaan 32 astetta vaikka on sälekaihtimet ja rullaverhot. Sinkkuna olen viihtynyt 36 vuotta, eikä kesä tähän vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Aion perehtyä seksityöhön
Mulla ei oo varaa :(
Odotan innolla että pääsen taas mökille olemaan itsekseni. Suunnittelen jo kovasti miten pidän lomat tänä vuonna.
Kesä on kyllä parasta ja odotan sitä. Tosin ilman minkäänlaista rakkaushaaveiluja. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
ärsyyntyneenä koska vihaan kesää, olisipa jo syksy.
Minäkin tykkään enemmän syksystä, lempivuodenaikani!
Innolla odotan. Olen ollut sinkku viimeiset 17 vuotta enkä ole seuraa etsinyt tai kaivannut. Saisi vaan työnantaja jo ilmoittaa milloin saan pitää lomani, että voisin vuokrata itselleni mökin jostain viikoksi. Viime vuonna kun meni kesäkuun alkuun että sain tietää lomani, jouduin ottamaan yksin kauhean ison ja kalliin mökin, kun ei ollut muita enää tarjolla äkkilähtönä. Tykkään siis tosiaan mökkeilläkin yksin, mikä sen ihanampaa kuin ostaa koko viikon ruoat ja juomat sinne, niin ettei tarvi poistua ollenkaan, sitten vaan elää luonnon rauhassa ja hiljaisuudessa nauttien kesästä. Käydä järvellä soutelemassa, ehkä onkia vähän, lämmittää saunaa ja paljua. Sitten kun mökkiloma on ohi, usein teen kotona jotain sisustus- yms. projektia ja sitten vaan nautiskelen pyöräilystä ympäri kaupunkia ja aurinkoisille terasseille tuopille poikkeilusta.