Kertokaas naiset (miehetkin voi kertoa) miten puolisonne huomioi teitä?
Lähinnä haluaisin kuulla miten miehet huomioi. Olen elänyt vuosia suhteessa, jossa huomioiminen täysin yksipuolista ja haluaisin muistutuksen siitä mikä on normaalia huomioimista, mitä tavallaan voisin odottaa suhteessa.
Kommentit (54)
Kysyy, tarviiko tuoda jotain kaupasta. Antaa pyytetöntä läheisyyttä. Etsii mulle vilttiä tai villasukkia, jos mua viluttaa. Joskus peittelee mut nukkumaan.
Mitään lahjuksia ja erityistä en tarvitse.
Ehkä hän huomioi siten, että tykkää olla minun kanssa kotona ja puuhastella yhdessä. Hän tekee kotitöitä, rahoittaa elämäämme, halaa, pussaa. Ei koskaan puhu rumasti minulle, ei huuda, ei nimittele. Arvostaa vaatimattomia saavutuksiani.
Ehkä parasta on se, että hän näkee heti jos minulla on ollut paha päivä ja tietää että silloin hänen pitää vaan halata kunnes olo paranee.
Vierailija kirjoitti:
pVierailija kirjoitti:
Kysyy miten voi, pussaa ja toivottaa hyvät yöt.
Tarjoaa aina parhaat palat ruuasta jne.
Käy kaupassa heti, kun jotain puuttuu.Ihania nuo kaikki. Nuo kaksi viimeistä tuollaisia arjen tekoja josta oikeasti huomaa että toinen välittää.
Mitä toisen huomioimista on, että käy kaupassa kun jotain puuttuu? Eikös se ole itsellekin tarpeen tai koko perheelle. Eli naisen velvollisuus on käydä kaupassa? Ja mies on sitten erityisen huomaavainen, jos käy kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pVierailija kirjoitti:
Käy kaupassa heti, kun jotain puuttuu.Ihania nuo kaikki. Nuo kaksi viimeistä tuollaisia arjen tekoja josta oikeasti huomaa että toinen välittää.
Mitä toisen huomioimista on, että käy kaupassa kun jotain puuttuu? Eikös se ole itsellekin tarpeen tai koko perheelle. Eli naisen velvollisuus on käydä kaupassa? Ja mies on sitten erityisen huomaavainen, jos käy kaupassa?
Jos jommankumman on sinne mentävä ja mies valitsee lähteä, niin kyllä se on huomioimista.
Miten asia kuuluis sun mielestä ratkaista, että sulle kelpais?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pVierailija kirjoitti:
Ajattele niinpäin, että jotain puuttuu, jonkun on lähdettävä kauppaan ja nainen päättää lähteä kauppaan.
Olisitko edelleen samaa mieltä, ettei tuossa ole mitään ihmeellistä, vaan samalla tavalla naiselle kuuluvan tehtävän täyttäminen kuin miehellekin.
Vai olisitko taas naukumassa, et miks sen naisen pitää....?
Välillä vetää turpiin ja sen jälkeen saan ihanaa sovintoseksiä.
Antaa läheisyyttä päivittäin (haleja, pusuja jne).
Tykkää olla kanssani tehden erilaisia asioita tai vaan olla lähelläni.
Hieroo hartioitani ja jalkojani pitkien työpäivien jälkeen.
Huoltaa pyöräni ja autoni. Toimii usein kuskina kun on menoa johonkin.
Kuuntelee huoliani, on kiinnostunut asioistani.
Kannustaa minua ja arvostaa tekemiäni asioita (typeriäkin).
Minulla on ihana mies! Yhdessä jo yli 40 vuotta.
Vaimo tekee ruokaa, siivoaa, leipoo, sytyttelee romanttisia kynttilöitä, kutoo minulle villasukkia ja tuo talouteemme rahaa käymällä töissä. Muistaa nimipäiväni ja synttärini antamalla tuolloin jonkin lahjan. Tarjoaa liput konsertteihin ja lomamatkoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pVierailija kirjoitti:
Kun olet asunut sellaisen miehen kanssa joka vaan tokaisee et mene kauppaan niin ymmärrät miten paljon huomioimista se on, että toinen on valmis lähtemään heti kauppaan jos sä oot vaikka tekemässä ruokaa ja jotain puuttuu.
Antaa hellyyttä, paljon. Kuuntelee murheitani ja arvostaa vähäpätöisiä tekemisiäni. Kiittää, kun on syytä. Tuo minulle joskus kahvipaketin ihan muuten vaan (emme asu yhdessä). Poimii minulle sieniä ja marjoja, itse inhoan marjastamista, mutta tykkään syödä. Lähtee kanssani mihin vain, vaikka se olisi hänen mukavuusalueensa ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pVierailija kirjoitti:
Kaikki aikuiset käy kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pVierailija kirjoitti:
Jos jommankumman on sinne mentävä ja mies valitsee lähteä, niin kyllä se on huomioimista.
Miten asia kuuluis sun mielestä ratkaista, että sulle kelpais?
Hyvä noonkinz
Miksi huomioimiseen tarvittaisiin rahaa?