YouTubettaja PewDiePie ja hänen vaimonsa ovat raskaana!
Kommentit (26)
Asuvat nykyisin Japanissa, joten toivotaan, että lapsi on tyttö.
Ihanaa, tuplaraskaus! Voivat jakaa kokemuksiaan ja tuntemuksiaan raskausvatsoistaan.
Mun lapsuuden ystävä on myös raskaana!
Vierailija kirjoitti:
Ja pitäskö nää tietää
Yleissivistykseen kuuluu tietää maailman suurimman videopalvelun (YouTube) suurimmat tähdet.
PewDiePie oli vuosia YouTuben subatuin sisällöntuottaja.
Mutta ettehän te keski-ikäiset naiset halua tietää yleissivistyksestä ja nuorisosta mitään.
Onko totta, että David Bowie oli raskaana Mick Jaggerille ja heidän poikansa asuisi Suomessa?
En tiennyt, mutta kysyin teineiltäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pitäskö nää tietää
Yleissivistykseen kuuluu tietää maailman suurimman videopalvelun (YouTube) suurimmat tähdet.
PewDiePie oli vuosia YouTuben subatuin sisällöntuottaja.
Mutta ettehän te keski-ikäiset naiset halua tietää yleissivistyksestä ja nuorisosta mitään.
Minua sanottiin sivistymättömäksi kun en katso Salkkareita...
LET'S GOOOOO!!!
Little Pewdz! :D
Ah, olen seurannut PewDiePieta ihan alusta asti, Amnesia ja Happy Wheels -ajoilta.
Wau! Tätä on odotettu. M26
Boomerit löysi ketjun, ja tuttuun tapaan youtubettajia vihataan tai ei edes haluta tuntea heitä. :D Täytyy olla vanhanaikainen, jos ei tiedä kuka PewDiePie on on... xD
Vierailija kirjoitti:
Boomerit löysi ketjun, ja tuttuun tapaan youtubettajia vihataan tai ei edes haluta tuntea heitä. :D Täytyy olla vanhanaikainen, jos ei tiedä kuka PewDiePie on on... xD
Olen katsonut hänen videoita eikä niistä tule yhtään älykkäämmäksi. Ja ei ne viihdytä myöskään. Ja sen lisäksi en ymmärrä miten joku jaksaa katsoa kun joku toinen pelaa jotain typerää helppoa peliä ja vielä maksaa siitä. Nykyajan ihmisistä kehittyy aivokääpiöitä.
Eihän nuo oo eted suomalaisia joten tartteeko etes tietää. never höörd. Ei kuulu yleissivistykseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, tuplaraskaus! Voivat jakaa kokemuksiaan ja tuntemuksiaan raskausvatsoistaan.
Ei ole tuplaraskaus.
Baka...
Jos nainen tulee raskaaksi, niin se on sen miehen lapsi myös ja mies on osa raskautta. Älä sinä yritä työntää miehiä ulos raskaudesta oman miesvihasi takia.
PewDiePie on raskaana ja me kaikki olemme iloisia.
miten ne voi olla molemmat raskaana? onko toi mies trans?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut hänen videoita eikä niistä tule yhtään älykkäämmäksi. Ja ei ne viihdytä myöskään. Ja sen lisäksi en ymmärrä miten joku jaksaa katsoa kun joku toinen pelaa jotain typerää helppoa peliä ja vielä maksaa siitä. Nykyajan ihmisistä kehittyy aivokääpiöitä.
Jos olisit katsonut, niin tietäisit, että Pewdz ei pelaa enään pelejä.
Mene levittämään youtubettajavihaasi Ylikselle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki haikailevat Japaniin? Muutama katsomani ovat asuneet Japanissa, moni haikailee Japaniin muutosta tai ainakin lomasta. Kulttuuri ainakin on erilainen mutta eikö siellä ole kallista asua?
Vaimo on raskaana. Pari odottaa lasta.
Toivottavasti ei pikkulapsen läsnäollessa kieu sillä kovalla äänellä. Lemmikit ja lapset herkkäkuuloisia. Pelottaa lasten puolesta jos isät ovat nuoria sählääviä.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Japanilaiset koulupuvut ovat tytöillä kivat. Ehkä tyttö alkaa myös YouTubettajaksi teininä.
Onnea Pewdz ja Marzia! :] M27