Monimiljonäärin rouva maksaa ravintolassa.
"Meillä on omat tilit ja omat tarpeemme. Kaupassa käy se, joka ennättää, ja jos käymme ravintolassa, Julianna voi tarjota yhtä hyvin kuin minäkin. Se on nykyaikaa."
Ei ihme, että syntyvyys laskee.
Helsingin-kodin sähkölasku 1271 €, luontaistuotteet 228 € miljonääri Kyösti Kakkonen listasi, mihin hän käytti yli 82000 euroa viikossa https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009368032.html
Kommentit (59)
Voikun itselläkin olisi rahaa 80 000€ käyttää viikossa.
En ymmärrä tätä aloitusta. Kaikkonen on varakas mies, ja käyttää huomattavan osan rahoistaan taiteen keräämiseen. Miten se liittyy syntyvyyden laskuun?
Meidän perheessä vuositulot on yhteensä nettonakäteen jotain 90 000 euron luokkaa, joten ei tulisi mieleenkään käyttää moista summaa viikossa!
En ymmärrä aloitusta ja miten saat mukaan aiheeseen vielä syntyvyyden laskun, kun Kakkonen on lähes seitsemänkymppinen ja puoliso kuusikymppinen.
Tuosta 82.000€ meni suurin osa taidehankintoihin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloitusta ja miten saat mukaan aiheeseen vielä syntyvyyden laskun, kun Kakkonen on lähes seitsemänkymppinen ja puoliso kuusikymppinen.
Puoliso on viisikymppinen, varmaan molemmilla on aikuiset lapset. Aikuinen liitto.
En itsekään menisi naimisiin kuin vastaavanlaisessa taloudellisessa tilanteessa olevan kanssa, asiat ovat silloin helpompia.
Mistä repäisit otsikon? Eikö tuossa jutussa kerrota, kuinka he molemmat saattavat maksaa toisen kuluja, vaikka eri tilit.
Vierailija kirjoitti:
Voikun itselläkin olisi rahaa 80 000€ käyttää viikossa.
Sama! Ois kuin Kätkäläinen - nyt on rutosti rahhoo! En ilikiä nostaa Postipankista kuin kympin.
Jätätkö sinä tekemättä lapsia Kakkosen toilailuiden perusteella???
Kannattais unohtaa ne ravintolassasyömiset, jos meinaa oikeasti laihduttaa. Ravintolaruuasta et ikinä tiedä, mitä siinä on ja kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso on viisikymppinen, varmaan molemmilla on aikuiset lapset. Aikuinen liitto.
En itsekään menisi naimisiin kuin vastaavanlaisessa taloudellisessa tilanteessa olevan kanssa, asiat ovat silloin helpompia.
Hyh, näin viisikymppisenä en koskisi pitkällä tikullakaan 20 vuotta vanhempaan ukkoon, vaikka oli miljardööri.
Vierailija kirjoitti:
Kannattais unohtaa ne ravintolassasyömiset, jos meinaa oikeasti laihduttaa. Ravintolaruuasta et ikinä tiedä, mitä siinä on ja kuinka paljon.
Kakkoselle on ainakin maistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyh, näin viisikymppisenä en koskisi pitkällä tikullakaan 20 vuotta vanhempaan ukkoon, vaikka oli miljardööri.
Minua 20 vuoden ikäero ylemmäs ei haittaisi, jos muuten natsaa. Olen siis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua 20 vuoden ikäero ylemmäs ei haittaisi, jos muuten natsaa. Olen siis nainen.
Minua haittaisi ja olen myös nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tuo, joka katsoi asiakseen hyhhytellä edellä muiden miesmaulle?
Upeata, että joku suomalainen käyttää itse ansaitsemiaan rahoja suomalaisen taiteen, erityisesti designin keräilyyn. Kakkosen kokoelma on kansainvälisesti tunnettu ja arvostettu, ja hänen omistamiaan esineitä ja kokoelmia on jatkuvasti lainassa niin Suomessa kuin maailmalla.
Mitä mahdat ap. tarkoittaa?
Kakkonen on vanhan kansan miehiä ja liitto on melko tuore, koska hänen ensimmäinen vaimo sairasteli kauan ja sai parhaan mahdollisen hoidon, kotona oli taloudenhoitajat ja muuta henkilökuntaa. Ja nyt jo aikuiset lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tuo, joka katsoi asiakseen hyhhytellä edellä muiden miesmaulle?
Oletko tuo, joka vastasi siihen?
En ymmärrä näitä toisen kierroksen liittoja. On tiukat avioehdot yms, joten eikö silloin olisi sama olla susiparina. Mitä lisäarvoa avioliitto tuo silloin kummallekaan, paitsi perintösotkut.
Kuuntelin haastattelun aiemmin ihan tuntemattomasta Kakkosesta radiosta kerran työmatkalla ja pidän kyllä fiksuna kaverina.
Jos menisin toisen kerran naimisiin eikä liitosta ole lapsia, niin varmasti raha-asiat pidettäisiin enemmän erillään kuin nyt ensimmäisessä avioliitossa, mistä on lapset.
Kakkonenhan ei ole pihi, vaan rahankäyttö kuulostaa oikein fiksulta ja myös omien arvojeni mukaiselta. Peukku Kakkoselle.