Mistä voi timmissä kunnossa oleva mukava, huumorintajuinen ja fiksu mies löytää kaltaisensa naisen? Taas baarista tyhjä tulos...
Jotenkin tämä on vain niin vaikeaa :/
Tahtovat hyvät yksilöt olla usein jo varattuja!
Haluaisin että nainenkin pitäisi itsestään huolta, olisi huumorintajuinen, mukava ja fiksu.
En kai sentään vaadi mahdottomia?
M35
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baareissa pyöritään enemmän parikymppisinä opiskelijoina. Sen jälkeen se vähenee, ja jatkuvaa baareilua harrastaa yli kolmikymppisenä enimmäkseen vai ne, jotka on jossain määrin alkoholin suurkuluttajia. Sanotaanko näin päin: itse en ainakaan ottaisi sellaista miestä, joka käy säännöllisesti jossain baarissa yrittämässä naisia.
Mutta jos sulle baarissa käynti on lempiharrastus ja etsit kaltaistasi seuraa, niin onnea vaan valitsemallesi tielle. Ehkä sä sieltä jonkun pubiruusun joskus löydät. Alkoholin käyttö tuppaa naisella näkymään naamasta ja kropasta aikaisemmin kuin miehellä, joten timmikuntoiset voi olla vähissä, tai sitten ovat jo siinä vaiheessa että pääasiassa juovat, ja pystyvät syömään vain vähän, lähinnä lihalientä ja jugurttia, ja ovat hyvinkin laihoja.
Onko sulla muita harrastuksia?
Käyn kylläkin ihan selvin päin siellä baarissa.
Harrasruksia on paljon : )
Ap
Hyvä, että ei ole alkoholin kanssa ongelmia. Mutta baari on silti väärä paikka, jos etsit timmiä ja fiksua seuraa tuossa iässä. Parhaat yksilöt on pariutuneet jo opiskeluaikoina ja perustaneet perheet. Ne, jotka ovat jo toisella kierroksella, ovat ehkä työssä käyviä yksinhuoltajia eivätkä pörrää joka viikonloppu baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kiertää mt-tapauksia kaukaa. Joka päivä sama aloitus.
Miksi sitten menestys naisrintamalla oli suurinta, kun olin vakavasti masentunut, impulsiivinen ja yleisesti hälläväliä kaikesta ja elämä retuperällä? Kun paranin ja sain elämäni kuntoon, opiskelin tutkinnon ja sain töitä niin eipä ole naisia näkynyt.
ei ap
No ei se menestys ilmeisesti kauhean suurta kuitenkaan ollut, kun olet edelleen sinkku. Kävitkö silloin enemmän viihteellä? Humalassa olit puheliaampi ja rohkeampi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat siltä, että varmasti kelpaat hyvin monelle! Minun kysymykseni on, mistä huippuälykäs, monilahjakas ja vähän erikoinen persoona (olen nainen) löytää sellaisen miehen joka jaksaa katsella häntä? Ulkonäössäni ei ole vikaa, olen hoikka ja nätti.
N35Erikoinen persoona (olen nainen)?
Olet siis cismies joka identifioituu naiseksi?
No hehheh. Se oli vaan lisämaininta sukupuolestani. Yleensä kun ihmisillä ei tule mieleen nainen, kun puhutaan huippuälykkäistä. Tarvitsen miehen, jolla on niin kova itseluottamus ettei hän ala kadehtimaan minua. Koska jokaisessa on jotain hyvää. Mies voi olla vaikka taitava jossain urheilulajissa tai tehokas työssään. Tai vaikka pelaamaan tietokonepelejä. Ei tarvitse olla samanlainen kuin minä, kunhan hyväksyy minut ja arvostaa itseään.
Kuulostat ap vähän liian ulkonäkökeskeiseltä minun makuuni, vaikka kriteerisi täytänkin. Löydät minut vapaa-ajalla harrastuksistani tai netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baareissa pyöritään enemmän parikymppisinä opiskelijoina. Sen jälkeen se vähenee, ja jatkuvaa baareilua harrastaa yli kolmikymppisenä enimmäkseen vai ne, jotka on jossain määrin alkoholin suurkuluttajia. Sanotaanko näin päin: itse en ainakaan ottaisi sellaista miestä, joka käy säännöllisesti jossain baarissa yrittämässä naisia.
Mutta jos sulle baarissa käynti on lempiharrastus ja etsit kaltaistasi seuraa, niin onnea vaan valitsemallesi tielle. Ehkä sä sieltä jonkun pubiruusun joskus löydät. Alkoholin käyttö tuppaa naisella näkymään naamasta ja kropasta aikaisemmin kuin miehellä, joten timmikuntoiset voi olla vähissä, tai sitten ovat jo siinä vaiheessa että pääasiassa juovat, ja pystyvät syömään vain vähän, lähinnä lihalientä ja jugurttia, ja ovat hyvinkin laihoja.
Käyn kylläkin ihan selvin päin siellä baarissa.
Harrasruksia on paljon : )
Ap
Hyvä, että ei ole alkoholin kanssa ongelmia. Mutta baari on silti väärä paikka, jos etsit timmiä ja fiksua seuraa tuossa iässä. Parhaat yksilöt on pariutuneet jo opiskeluaikoina ja perustaneet perheet. Ne, jotka ovat jo toisella kierroksella, ovat ehkä työssä käyviä yksinhuoltajia eivätkä pörrää joka viikonloppu baareissa.
No eihän siellä joka viikonloppu tarvitsekaan pörrätä. Ellei aina etsi uutta seuraa.
Viime viikonloppuna olimme työkavereiden kanssa istumassa iltaa. Ikähaitari 20-50. Osa perheellisiä ja varattuja ja osa sinkkuja. Jos baarissa on seuraa etsimässä niin avoimin mielin liikenteessä. Kyllä siellä fiksujakin liikkuu.
Mikä se sun kohderyhmä tarkkaan ottaen on? Etsitkö siis
a) ensimmäisellä kierroksella olevia kolmikymppisiä, jotka ei vielä ole pariutuneet? Näissä alkaa tuossa iässä olla enimmäkseen niitä, jotka ei ole fiksuja, tai ainakaan sosiaalisesti kovin taitavia, tai eivät ole kenellekään kelvanneet. Eivät ehkä täytä kriteereitäsi.
b) toisella kierroksella olevia kolmikymppisiä, joilla on takana jo yksi parisuhde ja ehkä lapsi? Jos ovat työssäkäyviä, eivät ehdi käydä baareissa eikä välttämättä saleillakaan. Voit tutustua heihin arkisin töissä, viikonloppuna leikkipuistossa tai muissa lapsiystävälisissä paikoissa.
c) jokin muu? Parikymppinen unelmakaunotar, joka kiinnostuu kolmivitosesta miehestä vaikka on kaunis ja fiksu?
Siis minkä ikäisiä naisia etsit baareista?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miestuttavani olen kyllä tavannut baareissa, bileissä tai netissä. Harrastuksissa en tiedä kenenkään tuttavani tavanneen puolisoaan. N50
No tietysti jos on joku pubiruusu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kiertää mt-tapauksia kaukaa. Joka päivä sama aloitus.
Miksi sitten menestys naisrintamalla oli suurinta, kun olin vakavasti masentunut, impulsiivinen ja yleisesti hälläväliä kaikesta ja elämä retuperällä? Kun paranin ja sain elämäni kuntoon, opiskelin tutkinnon ja sain töitä niin eipä ole naisia näkynyt.
ei ap
Oletko sortunut yliyrittämiseen? Voit olla ihan hyvä tyyppi, mutta ehkä naisrintaman vastatuulet näkyvät jotenkin käyttäytymisestäsi.
Miten sä olet yhtäkkiä nuorentunut vuodella?
Nyt unohdat ne naiset ja keskityt tämän aloituksen jankkaamiseen. Aloitat tämän aiheen kerran päivässä vaikka voisit aloittaa joka tunti.
Töistä, harrastuksista, matkoilta ja samanlaisten kavereiden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastusten paristahan sitä löytää samanhenkistä seuraa. Itse esim. paljon liikkuvana en kyllä ajattelisi että baarista löytyisi. Sen sijaan harrastusporukoista, leireiltä jne.
Löytyykö ratsastuksesta miehiä?
Löytyy, mutta suuri osa tykkää miehistä.
Kavereiden ja yhteisen tekemisen kautta. Naiset arvostaa sosiaalista älyä ja tilannetajua, kykyä lukeat toisten tunteita ja säädellä omia jne. Jotta näkee miten noi toimii, haluaa katsella miestä vähän ensin jossain porukassa vaikka aina käytös porukassa ei vastaakaan käytöstä läheisissä suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Umpimielisen pirttihirmun puhetta. Kysäiseppä huviksesi miten miehesi voi.
On ihan normaalia käydä viihteellä, vaikka ikää olisi enemmänkin. Surkean lähiympäristösi sijaan voisit tutkailla hetken esimerkiksi maailman huippua ennen noin hölmöjä turahduksiasi. Alkoholia ei tietenkään kannata paljoa juoda, mutta viihteellä voi olla raikkaana tai paremmissa päihteissäkin. Viihteellä ollessa on myös helppo rajata pois elämää pelkäävät ja muille määkivät villakerät. Nettinaiset kun voivat hetken miellyttää ja esittää muuta, mutta niin monesti se syy sinkkuuteen ja nettideittailuun paljastuu naamarin hetken päästä säröillessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastusten paristahan sitä löytää samanhenkistä seuraa. Itse esim. paljon liikkuvana en kyllä ajattelisi että baarista löytyisi. Sen sijaan harrastusporukoista, leireiltä jne.
Käyn kuntosalilla 3-4 kertaa viikossa...kannattaisiko siellä siis lähestyä kiinnostavaa naista?
Ap
Ei kannata. Tuo ei ole naisten lähestymistä varten suunniteltu paikka.
Ajatteles näin: joku 2 metrinen homomies jonka näet paikassa X 4 kertaa viikossa tulee huohottamaan sun luo kuinka se haluaisi viedä sut kahville ja naida sen jälkeen tajuttomaksi. Kieltäydyt kohteliaasti ja se vähän hermostuu kun ei täälläkään kelpaa. Kuinka mielelläsi menet seuraavan kerran salille? Siellä se taas katsoo sinua kun meet pukkariin vaihtaa vaatteita. Onkohan salilla muita... mitä jos se ottaa haluamansa vaikka väkisin?
Tuon ajatuksen kun viet päähäsi mihin tahansa missä ajattelet että lähestyisit naista niin tulee hyvä.
Oisko nyt pikkuisen lähtenyt laukalle. Eävarmuudestani johtuen en tykkää, että minua lähestytään salilla, mutta ei se nyt sentään rikoskaan olisi vaikka ohimennen hymyillä ja moikata. Siitä jo näkisi, uskaltaako jutella lisää tai juttelisiko peräti toinen.
Toki on naisia, jotka hymyilevät, moikkailevat ja flirttailevat minkä kerkiävät ja sitten valittavat teatraalisesti miten aaaina kaaaikki yrittävät iskeä. Mutta se on noloa vain heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat siltä, että varmasti kelpaat hyvin monelle! Minun kysymykseni on, mistä huippuälykäs, monilahjakas ja vähän erikoinen persoona (olen nainen) löytää sellaisen miehen joka jaksaa katsella häntä? Ulkonäössäni ei ole vikaa, olen hoikka ja nätti.
N35
Jostain suljetulta. Jos olisit niin etevä kun maalailet niin ei sinulla olisi tuota ongelmaa, etkä ainakaan hakisi vastauksia täältä. Paranemisia ja voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umpimielisen pirttihirmun puhetta. Kysäiseppä huviksesi miten miehesi voi.
On ihan normaalia käydä viihteellä, vaikka ikää olisi enemmänkin. Surkean lähiympäristösi sijaan voisit tutkailla hetken esimerkiksi maailman huippua ennen noin hölmöjä turahduksiasi. Alkoholia ei tietenkään kannata paljoa juoda, mutta viihteellä voi olla raikkaana tai paremmissa päihteissäkin. Viihteellä ollessa on myös helppo rajata pois elämää pelkäävät ja muille määkivät villakerät. Nettinaiset kun voivat hetken miellyttää ja esittää muuta, mutta niin monesti se syy sinkkuuteen ja nettideittailuun paljastuu naamarin hetken päästä säröillessä.
Vaikka itse olisikin selvinpäin, niin baarissa hyvin moni ei ole. Selvänä en ainakaan minä kestä yhtään känniääliötä samassa tilassa. Sen lisäksi musiikki jumputtaa niin kovalla, että juttelemisesta ei tule mitään.
Hyvä yritys, boomer. Kolmevitonen ei etsi seuraa baarista.
Kavereiden kautta.