Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi timmissä kunnossa oleva mukava, huumorintajuinen ja fiksu mies löytää kaltaisensa naisen? Taas baarista tyhjä tulos...

Vierailija
05.02.2023 |

Jotenkin tämä on vain niin vaikeaa :/

Tahtovat hyvät yksilöt olla usein jo varattuja!

Haluaisin että nainenkin pitäisi itsestään huolta, olisi huumorintajuinen, mukava ja fiksu.

En kai sentään vaadi mahdottomia?

M35

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastusten paristahan sitä löytää samanhenkistä seuraa. Itse esim. paljon liikkuvana en kyllä ajattelisi että baarista löytyisi. Sen sijaan harrastusporukoista, leireiltä jne.

Käyn kuntosalilla 3-4 kertaa viikossa...kannattaisiko siellä siis lähestyä kiinnostavaa naista?

Ap

Ei kannata. Tuo ei ole naisten lähestymistä varten suunniteltu paikka.

Ajatteles näin: joku 2 metrinen homomies jonka näet paikassa X 4 kertaa viikossa tulee huohottamaan sun luo kuinka se haluaisi viedä sut kahville ja naida sen jälkeen tajuttomaksi. Kieltäydyt kohteliaasti ja se vähän hermostuu kun ei täälläkään kelpaa. Kuinka mielelläsi menet seuraavan kerran salille? Siellä se taas katsoo sinua kun meet pukkariin vaihtaa vaatteita. Onkohan salilla muita... mitä jos se ottaa haluamansa vaikka väkisin?

Tuon ajatuksen kun viet päähäsi mihin tahansa missä ajattelet että lähestyisit naista niin tulee hyvä.

Vierailija
22/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa iskävatsan, joka mussuuttaa heidän kanssa herkkuja sohvalla ihqusti läheikkäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastusten paristahan sitä löytää samanhenkistä seuraa. Itse esim. paljon liikkuvana en kyllä ajattelisi että baarista löytyisi. Sen sijaan harrastusporukoista, leireiltä jne.

Vierailija
24/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tuollainen nainen. Mut löytää vapaaehtoistyöstä, treeneistä, metsästä lenkiltä tai vaeltamassa. Ei oo kukaan tullut juttelemaan.

Täällä oli ketju miehistä ja mitä tehdä jos ne lähestyy naista pimeällä metsäpolulla.

Vierailija
25/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sain iskettyä eilen naisen ihan perinteisin keinoin yökerhosta. Numeroita vaihdettiin ja luvattiin tänään illasta soitella tai sitten myöhemmin.

Perinteinen siis niin, että ensin katsekontaktit toimimaan, tanssilattialta poisviettely, huumorintäyteinen höpöhöpö jutustelu jotta se ratakiskon jäätävä kylmyys poistuu ja sitten pyyntö mennä hieman sivummalle juttelemaan toivoen että löytyy jokin yhteinen nimittäjä jolla porskuttaa eteenpäin.

Kunhan ei mitään muita intressejä kuin jutella ja päästä tutustumaan, niin se vilpittömyys näkyy ulospäin. Jos olet limaisin mielin liikenteessä, löydät korkeintaan känniläisistä seuraa jotka ei hallinnoi edes omaa käyttäytymistä saati omaa elämäänsä. Nuo paikat ovat sellaisia että naiset osaavat varoa.

Vierailija
26/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tuollainen nainen. Mut löytää vapaaehtoistyöstä, treeneistä, metsästä lenkiltä tai vaeltamassa. Ei oo kukaan tullut juttelemaan.

Täällä oli ketju miehistä ja mitä tehdä jos ne lähestyy naista pimeällä metsäpolulla.

En lukenut ketjua, mutta sen verran metsäpoluilla liikkunut että tiedän ettei siellä ainakaan mitkään hämärähemmot liiku. Ihan samanlaisia kuntoilijoita ja luontoliikkujia kuin minkäkin, yleensä tosin ei yhtään ketään.

Vierailija
27/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn kuntosalilla 3-4 kertaa viikossa...kannattaisiko siellä siis lähestyä kiinnostavaa naista?

Ap

Harrastatko ollenkaan muuta liikuntaa kuin nuo salit?

Ihan mielenkiinnosta.

Toki

Ap

Vierailija
28/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut ketjua, mutta sen verran metsäpoluilla liikkunut että tiedän ettei siellä ainakaan mitkään hämärähemmot liiku. Ihan samanlaisia kuntoilijoita ja luontoliikkujia kuin minkäkin, yleensä tosin ei yhtään ketään.

ok puskarai skaukset ovat siis turhia naisten pelkotiloja ja de facto miesvihaa.

Vierailija
29/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miestuttavani olen kyllä tavannut baareissa, bileissä tai netissä. Harrastuksissa en tiedä kenenkään tuttavani tavanneen puolisoaan. N50

Vierailija
30/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa pyöritään enemmän parikymppisinä opiskelijoina. Sen jälkeen se vähenee, ja jatkuvaa baareilua harrastaa yli kolmikymppisenä enimmäkseen vai ne, jotka on jossain määrin alkoholin suurkuluttajia. Sanotaanko näin päin: itse en ainakaan ottaisi sellaista miestä, joka käy säännöllisesti jossain baarissa yrittämässä naisia.

Mutta jos sulle baarissa käynti on lempiharrastus ja etsit kaltaistasi seuraa, niin onnea vaan valitsemallesi tielle. Ehkä sä sieltä jonkun pubiruusun joskus löydät. Alkoholin käyttö tuppaa naisella näkymään naamasta ja kropasta aikaisemmin kuin miehellä, joten timmikuntoiset voi olla vähissä, tai sitten ovat jo siinä vaiheessa että pääasiassa juovat, ja pystyvät syömään vain vähän, lähinnä lihalientä ja jugurttia, ja ovat hyvinkin laihoja. 

Onko sulla muita harrastuksia?

Vierailija
31/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatkohan olla niin mukava ja huumorintajuinen kuin kuvittelet? Siis muiden mielestä. Jotain ärsyttävää sinussa selkeästi on. Omahyväinen? Rakastunut omaan kuviteltuun täydellisyyteen? Ja sitten, kemiat nyt ei aina vaan natsaa. Unohda kaikki kuntosalilähestymiset. Pitäisin sellaista tyyppiä kammottavana hyypiönä. Baareissakaan kaikki naiset eivät ole iskumielessä, vaan ihan vain viettämässä baari-iltaa ilman pariutumisajatuksia.

Vierailija
32/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareissa pyöritään enemmän parikymppisinä opiskelijoina. Sen jälkeen se vähenee, ja jatkuvaa baareilua harrastaa yli kolmikymppisenä enimmäkseen vai ne, jotka on jossain määrin alkoholin suurkuluttajia. Sanotaanko näin päin: itse en ainakaan ottaisi sellaista miestä, joka käy säännöllisesti jossain baarissa yrittämässä naisia.

Mutta jos sulle baarissa käynti on lempiharrastus ja etsit kaltaistasi seuraa, niin onnea vaan valitsemallesi tielle. Ehkä sä sieltä jonkun pubiruusun joskus löydät. Alkoholin käyttö tuppaa naisella näkymään naamasta ja kropasta aikaisemmin kuin miehellä, joten timmikuntoiset voi olla vähissä, tai sitten ovat jo siinä vaiheessa että pääasiassa juovat, ja pystyvät syömään vain vähän, lähinnä lihalientä ja jugurttia, ja ovat hyvinkin laihoja. 

Onko sulla muita harrastuksia?

Käyn kylläkin ihan selvin päin siellä baarissa.

Harrasruksia on paljon : )

Ap

Vierailija
33/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa iskävatsan, joka mussuuttaa heidän kanssa herkkuja sohvalla ihqusti läheikkäin.

Jos naiset haluaa tällaisen heillä on siihen täysi oikeus, ja pariutumisesi ottaa aimo askeleen eteenpäin kun ymmärrät että paitsi sinulla, myös naisilla on oikeus omiin preferensseihinsä.

Vierailija
34/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kiertää mt-tapauksia kaukaa. Joka päivä sama aloitus.

Miksi sitten menestys naisrintamalla oli suurinta, kun olin vakavasti masentunut, impulsiivinen ja yleisesti hälläväliä kaikesta ja elämä retuperällä? Kun paranin ja sain elämäni kuntoon, opiskelin tutkinnon ja sain töitä niin eipä ole naisia näkynyt.

ei ap

Vierailija
35/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tykkäis, jos joku lähestyis salilla iskemistarkoituksessa. Mutta toki oman salin vakkarikävijöitten kanssa on tutustuttu, ja onhan ne salikaveruudet joillakin kehittyneet parisuhteeksi. Ihan niinku missä vaan voi tutustua. 

Vierailija
36/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat siltä, että varmasti kelpaat hyvin monelle! Minun kysymykseni on, mistä huippuälykäs, monilahjakas ja vähän erikoinen persoona (olen nainen) löytää sellaisen miehen joka jaksaa katsella häntä? Ulkonäössäni ei ole vikaa, olen hoikka ja nätti.

N35

Vierailija
37/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mieluummin läheisyyttä antava sohvaperuna kuin joka paikkaan pomppiva salityyppi..

Vierailija
38/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä tykkäis, jos joku lähestyis salilla iskemistarkoituksessa. Mutta toki oman salin vakkarikävijöitten kanssa on tutustuttu, ja onhan ne salikaveruudet joillakin kehittyneet parisuhteeksi. Ihan niinku missä vaan voi tutustua. 

Kai nyt gymil saa lähestyy?

Vai onks naiset sielläkin vaan treenaamassa?

Vierailija
39/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö uskalla lähestyä naista selvinpäin vai pitääkö naisen olla humalassa?

Miksi siis baarissa?

Äläkä selitä sitä uskomatonta tuubaa että "ei siellä olla kännissä, juodaan kahvia ja tavataan ystäviä".

Vierailija
40/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat siltä, että varmasti kelpaat hyvin monelle! Minun kysymykseni on, mistä huippuälykäs, monilahjakas ja vähän erikoinen persoona (olen nainen) löytää sellaisen miehen joka jaksaa katsella häntä? Ulkonäössäni ei ole vikaa, olen hoikka ja nätti.

N35

Erikoinen persoona (olen nainen)?

Olet siis cismies joka identifioituu naiseksi?