Mistä voi timmissä kunnossa oleva mukava, huumorintajuinen ja fiksu mies löytää kaltaisensa naisen? Taas baarista tyhjä tulos...
Jotenkin tämä on vain niin vaikeaa :/
Tahtovat hyvät yksilöt olla usein jo varattuja!
Haluaisin että nainenkin pitäisi itsestään huolta, olisi huumorintajuinen, mukava ja fiksu.
En kai sentään vaadi mahdottomia?
M35
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baareissa pyöritään enemmän parikymppisinä opiskelijoina. Sen jälkeen se vähenee, ja jatkuvaa baareilua harrastaa yli kolmikymppisenä enimmäkseen vai ne, jotka on jossain määrin alkoholin suurkuluttajia. Sanotaanko näin päin: itse en ainakaan ottaisi sellaista miestä, joka käy säännöllisesti jossain baarissa yrittämässä naisia.
Mutta jos sulle baarissa käynti on lempiharrastus ja etsit kaltaistasi seuraa, niin onnea vaan valitsemallesi tielle. Ehkä sä sieltä jonkun pubiruusun joskus löydät. Alkoholin käyttö tuppaa naisella näkymään naamasta ja kropasta aikaisemmin kuin miehellä, joten timmikuntoiset voi olla vähissä, tai sitten ovat jo siinä vaiheessa että pääasiassa juovat, ja pystyvät syömään vain vähän, lähinnä lihalientä ja jugurttia, ja ovat hyvinkin laihoja.
Onko sulla muita harrastuksia?
Umpimielisen pirttihirmun puhetta. Kysäiseppä huviksesi miten miehesi voi.
On ihan normaalia käydä viihteellä, vaikka ikää olisi enemmänkin. Surkean lähiympäristösi sijaan voisit tutkailla hetken esimerkiksi maailman huippua ennen noin hölmöjä turahduksiasi. Alkoholia ei tietenkään kannata paljoa juoda, mutta viihteellä voi olla raikkaana tai paremmissa päihteissäkin. Viihteellä ollessa on myös helppo rajata pois elämää pelkäävät ja muille määkivät villakerät. Nettinaiset kun voivat hetken miellyttää ja esittää muuta, mutta niin monesti se syy sinkkuuteen ja nettideittailuun paljastuu naamarin hetken päästä säröillessä.
Kosteimmat sukupolvet alkaa olla pikku hiljaa mullan alla, tai ainakin menossa sitä kohti lähivuosina. Jostain syystä nuorempia sukupolvia ei kiinnosta baarit samalla tavalla. Helsingissä on monta isoa baaria ja yökerhoa ajautunut konkurssiin tai jouduttu sulkemaan. Ei ole kävijöitä. Lähiöbaarit kyllä vielä jaksaa porskuttaa, mutta ymmärrät varmaan itsekin, että ei niissä käy fiksuja, timmejä tyyppejä, jotka ei edes juo paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset monesti hoikistuu ja kaunistuu parisuhteessa, joten voit laskea tasoa hakuvaiheessa.
Tuo on valhe ja tiedät sen itsekin. Naiset turvottaa itsensä ihannepainoonsa heti kun mies on saatu koukkuun. Mene Prismaan jos et usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika uskomaton ero kun menee ulkomaisille treffisaiteille. Siellä tulee heti liuta mätsejä ja yhteydenottoja kun täällä saa vain tyhjän arvan vuodesta toiseen.
Miksi hakata päätä seinään?Heh, no missä sun ulkomainen vaimo on, miksi olet yhä täällä suomalaisten kanssa?
Kriteerinä oli kai myös että piti olla fiksu.
Eikö ulkomailla ole fiksuja naisia?
Mutta vakavasti, 30+ joka yrittää baarista opiskelijapimuja ei ole fiksu, vaan ihan harhainen. Se fiksuus näkyisi ammatissa ja työpaikassa.
On, ulkomailla on myös fiksuja naisia, mutta eivät ole mukana noissa ostovaimojen katalogeissa.
Aivan tavallinen jutteleminen ja kiinnostuksen osoittaminen on ehdottomasti paras keino.
Olen aloittanut lukuisia keskusteluita erilaisissa yhteyksissä, niin juhlissa, työpaikalla, opiskeluriennoissa, harrastuksissa, joukkoliikennevälineissä, chatissa ym. Hyvin moni nainen on vaikuttanut siltä, ettei olisi pahoillaan lähemmästä tutustumisesta.
Noissa tilanteissa ei ole ollut vähääkään flirttiä eikä laskelmoitua yritystä. Olen vain luonteeltani sosiaalinen ja kiinnostunut keskustelemaan ihmisten kanssa. Se, että osoitat kiinnostusta löytääksesi seuraa, ei todellakaan ole myytti. Mutta jos ei ole aidosti seurallinen tai luonteva keskustelija, taitoa voi olla vaikea kehittää. Yrittäminen voi silti kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan tavallinen jutteleminen ja kiinnostuksen osoittaminen on ehdottomasti paras keino.
Olen aloittanut lukuisia keskusteluita erilaisissa yhteyksissä, niin juhlissa, työpaikalla, opiskeluriennoissa, harrastuksissa, joukkoliikennevälineissä, chatissa ym. Hyvin moni nainen on vaikuttanut siltä, ettei olisi pahoillaan lähemmästä tutustumisesta.
Noissa tilanteissa ei ole ollut vähääkään flirttiä eikä laskelmoitua yritystä. Olen vain luonteeltani sosiaalinen ja kiinnostunut keskustelemaan ihmisten kanssa. Se, että osoitat kiinnostusta löytääksesi seuraa, ei todellakaan ole myytti. Mutta jos ei ole aidosti seurallinen tai luonteva keskustelija, taitoa voi olla vaikea kehittää. Yrittäminen voi silti kannattaa.
Hyvä pointti minusta sekin, että tilanteeseen kannattaa edes yrittää esittää ajautuneensa sattumalta. Se, että notkuu baarissa tai missä tahansa vain skannaten mahdollista seuraa, ei varmaan herätä kenenkään kiinnostusta.
Mua on tultu varattuna pokaamaan, ja olen torjunut miehet juuri tuohon tyyliin. Kohteliaasti ja selittäen tilanteen. Olenpa joskus kiittänytkin, että wau kiitos, ihana kuulla että vaikutin kivalta ja kivannäköiseltä, se piristi päivää. Uskon että suurin osa järkevistä naisista torjuu miehen tällä tavalla, eikä ala huutelemaan me too, tai haukkumaan miestä iljettäväksi luuseriksi. Että kuulkaas, ihan reippaasti vaan juttelemaan naisille siitä miehet.
Mutta ei kannata ehkä lähestyä niitä kaikista upeimpia ilmestyksiä, jos on itse tavis. Silloin saa aika satavarmasti pakit. Esimerkiksi minulla on eräs ystävä, 175 cm mallin näköinen pitkähiuksinen ja sporttinen upea ilmestys. Kun kuljen hänen seurassaan, joka toinen ukko kuolaa suu auki tai tulee pokaamaan häntä. Minuun ei kukaan kiinnitä huomiota. :D Vaikka minä olen se, joka käyttäytyy ystävällisesti ja ystäväni lähinnä repeää nauramaan niille kuolaajille. Hänelle miesten iskuyritykset ovat arkipäivää. Vähintään 5 miekkosta per päivä. Ja hän on tietysti naimisissa jo, rikkaan ja komean miehen kanssa.