Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi timmissä kunnossa oleva mukava, huumorintajuinen ja fiksu mies löytää kaltaisensa naisen? Taas baarista tyhjä tulos...

Vierailija
05.02.2023 |

Jotenkin tämä on vain niin vaikeaa :/

Tahtovat hyvät yksilöt olla usein jo varattuja!

Haluaisin että nainenkin pitäisi itsestään huolta, olisi huumorintajuinen, mukava ja fiksu.

En kai sentään vaadi mahdottomia?

M35

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin olet?

Vierailija
2/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpäin olet?

PKS

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusten paristahan sitä löytää samanhenkistä seuraa. Itse esim. paljon liikkuvana en kyllä ajattelisi että baarista löytyisi. Sen sijaan harrastusporukoista, leireiltä jne.

Vierailija
4/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan baareista

Vierailija
5/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulivalitus mammapalstalla auttaa

Vierailija
6/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastusten paristahan sitä löytää samanhenkistä seuraa. Itse esim. paljon liikkuvana en kyllä ajattelisi että baarista löytyisi. Sen sijaan harrastusporukoista, leireiltä jne.

Käyn kuntosalilla 3-4 kertaa viikossa...kannattaisiko siellä siis lähestyä kiinnostavaa naista?

Ap

Vierailija
7/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista laajentaa kohteita, jonne voisit mennä ja parantaa mahdollisuuksia toivenaistesi suhteen? Teatteri? Museot/näyttelyt? Erilaiset messut ja suuremmat tapahtumat? Sinkkuvaellukset? Ylipäätään sinkkutapahtumat? Juoksumaratonit? Kahvilat kesällä? Puntilla? Risteilyt tmv lyhyet matkat? 

Pystytkö ylipäätään puhumaan luontevasti ihmisille missä vain? Luotatko intuitioosi ja menet puhumaan mielenkiintoiselle ihmisille, jos siltä tuntuu?

Älä keskity siihen, mitä et saa, vaan mieti mitä mahdollisuuksia sinulla on maailma pullollaan. 

Vierailija
8/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet töissä ja mikä koulutus? Näistä et koskaan mainitse mitään.. 😏

Vierailija
9/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö ratsastuksesta miehiä?

Vierailija
10/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan otsikkoa mutta en käy baareissa. Juon, mutten nauti yöelämästä. Minua ovat miehet lähestyneet töissä, kavereiden luona, instagramin kautta ja ihan vain kadulla.

N27

Vierailija
11/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn kuntosalilla 3-4 kertaa viikossa...kannattaisiko siellä siis lähestyä kiinnostavaa naista?

Ap

No, voithan tietysti kokeilla. Eihän sitä muuten tiedä. Kunhan et häiritse treeniä!

Vierailija
12/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä, miksipäs ei 🙂

Vierailija
13/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huumorintajusi ilmenee?

Vierailija
14/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kiertää mt-tapauksia kaukaa. Joka päivä sama aloitus.

Vierailija
15/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olet töissä ja mikä koulutus? Näistä et koskaan mainitse mitään.. 😏

Miten se tähän liittyy?

Jotain yksityisyyden suojaa haluan pitää.

Ap

Vierailija
16/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset monesti hoikistuu ja kaunistuu parisuhteessa, joten voit laskea tasoa hakuvaiheessa.

Vierailija
17/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain uutta, tää on niin väsynyttä jankkausta.

Vierailija
18/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole komea, etkä henkisestikään kiehtova, joten eipä mikään ole ihmeellisesti parantumassa. Naamataulu on mitä on, jotenka voit vaikuttaa vain henkisyyteesi. Nyt olet tuollainen vaikeroiva häkkielin, joten kehittymisvaraa on paljon. Kannattaa aloittaa jo tänään.

Millään paikoilla ja ajoilla on lopulta kovin vähän merkitystä mihinkään.

Vierailija
19/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Harrastatko ollenkaan muuta liikuntaa kuin nuo salit?

Ihan mielenkiinnosta.

Vierailija
20/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tuollainen nainen. Mut löytää vapaaehtoistyöstä, treeneistä, metsästä lenkiltä tai vaeltamassa. Ei oo kukaan tullut juttelemaan.