Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi timmissä kunnossa oleva mukava, huumorintajuinen ja fiksu mies löytää kaltaisensa naisen? Taas baarista tyhjä tulos...

Vierailija
05.02.2023 |

Jotenkin tämä on vain niin vaikeaa :/

Tahtovat hyvät yksilöt olla usein jo varattuja!

Haluaisin että nainenkin pitäisi itsestään huolta, olisi huumorintajuinen, mukava ja fiksu.

En kai sentään vaadi mahdottomia?

M35

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tuollainen nainen. Mut löytää vapaaehtoistyöstä, treeneistä, metsästä lenkiltä tai vaeltamassa. Ei oo kukaan tullut juttelemaan.

Täällä oli ketju miehistä ja mitä tehdä jos ne lähestyy naista pimeällä metsäpolulla.

En lukenut ketjua, mutta sen verran metsäpoluilla liikkunut että tiedän ettei siellä ainakaan mitkään hämärähemmot liiku. Ihan samanlaisia kuntoilijoita ja luontoliikkujia kuin minkäkin, yleensä tosin ei yhtään ketään.

ok puskarai skaukset ovat siis turhia naisten pelkotiloja ja de facto miesvihaa.

Nyt ei varmaan puhuttu kaupungin postimerkin kokoisista "metsistä". Isommissa todellakin harvemmin ra1skarit vaanivat. En muista yhtäkkiä googlaamatta yhtään tapausta Suomesta, vaikka varmaan niitäkin joskus hyvin harvoin on. Taitaa siellä tulla tylsää uhria odotellessa ja "tuntipalkka" jäädä turhan pieneksi. Todellakin, luonnossa jos jossain en pelkää liikkua yksin.

Vierailija
62/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi naiset eivät käy baareissa. He keskittyvät itsensä hoitamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä uusien harrastusten kokeilemista. Naisia on paljon enemmän kuin miehiä paritanssitunneilla, ulkoliikunnan ryhmätunneilla, kaiken maailman kursseilla esimerkiksi melontaan, retkeilyyn yms liittyen. Tenniskurssillakaan ei ollut yhtään miestä, en tiedä onko padelissa sama. Ja todellakin näistä löytyy juuri nuo ulkoiset kriteerisi täyttäviä naisia.

Vierailija
64/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tuollainen nainen. Mut löytää vapaaehtoistyöstä, treeneistä, metsästä lenkiltä tai vaeltamassa. Ei oo kukaan tullut juttelemaan.

Minä olen mies ja liikun kutakuinkin samoissa paikoissa. Eikä yksikään nainen ole tullut juttelemaan niissä merkeissä. Niitä näitä toki tulee juteltua ihan päivittäin vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta siihen se sitten jää. Ja mistä sitä tietää onko se keskustelukumppani ollut minusta kiinnostunut? No ei tietenkään mistään jos ja kun kumpikaan ei tee aloitetta viedä sillä saralla keskustelua yhtään sen pidemmälle. Muutama sana säistä, harrastuksista, ynnä muista, ja siinähän ne sitten olikin ja heippa.

Että tällaista tämä elämä on ja se parisuhteen luominen esim harrastusten yms parissa. Ja minä olen kuulema ihan komea ja fiksu mies, mutta kun tinderit yms ei kiinnosta, ja se oma keskustelun aloituskynnys on aika korkealla.

Vierailija
65/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa on paha vika.

Kapakasta saa kapakkanaisen aina.

Ongelma on jos haluaa jotain parempaa.

Vierailija
66/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastusten paristahan sitä löytää samanhenkistä seuraa. Itse esim. paljon liikkuvana en kyllä ajattelisi että baarista löytyisi. Sen sijaan harrastusporukoista, leireiltä jne.

Käyn kuntosalilla 3-4 kertaa viikossa...kannattaisiko siellä siis lähestyä kiinnostavaa naista?

Ap

Harrastatko ollenkaan muuta liikuntaa kuin nuo salit?

Ihan mielenkiinnosta.

Toki

Ap

Miksi et mainitse niitä, vaan salin pelkästään? Liian monta salijamppaa nähneenä.... ne on yleensä laiskoja. Neljä salia viikkoon riittää, muuta ei jakseta tehdä.

On turhauttavaa kun mainostetaan itseä liikunnallisena ja sitten totuus on tuo. Ajetaan autolla salille ja muuten maataan sohvalla.

On iso merkitys sillä, miten itseäsi esität. Ala nähdä itsesi isompana kokonaisuutena kuin rasvattomana saliheppuna.

Vierailija
67/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baareissa pyöritään enemmän parikymppisinä opiskelijoina. Sen jälkeen se vähenee, ja jatkuvaa baareilua harrastaa yli kolmikymppisenä enimmäkseen vai ne, jotka on jossain määrin alkoholin suurkuluttajia. Sanotaanko näin päin: itse en ainakaan ottaisi sellaista miestä, joka käy säännöllisesti jossain baarissa yrittämässä naisia.

Mutta jos sulle baarissa käynti on lempiharrastus ja etsit kaltaistasi seuraa, niin onnea vaan valitsemallesi tielle. Ehkä sä sieltä jonkun pubiruusun joskus löydät. Alkoholin käyttö tuppaa naisella näkymään naamasta ja kropasta aikaisemmin kuin miehellä, joten timmikuntoiset voi olla vähissä, tai sitten ovat jo siinä vaiheessa että pääasiassa juovat, ja pystyvät syömään vain vähän, lähinnä lihalientä ja jugurttia, ja ovat hyvinkin laihoja. 

Onko sulla muita harrastuksia?

Umpimielisen pirttihirmun puhetta. Kysäiseppä huviksesi miten miehesi voi.

On ihan normaalia käydä viihteellä, vaikka ikää olisi enemmänkin. Surkean lähiympäristösi sijaan voisit tutkailla hetken esimerkiksi maailman huippua ennen noin hölmöjä turahduksiasi. Alkoholia ei tietenkään kannata paljoa juoda, mutta viihteellä voi olla raikkaana tai paremmissa päihteissäkin. Viihteellä ollessa on myös helppo rajata pois elämää pelkäävät ja muille määkivät villakerät. Nettinaiset kun voivat hetken miellyttää ja esittää muuta, mutta niin monesti se syy sinkkuuteen ja nettideittailuun paljastuu naamarin hetken päästä säröillessä.

Vaikka itse olisikin selvinpäin, niin baarissa hyvin moni ei ole. Selvänä en ainakaan minä kestä yhtään känniääliötä samassa tilassa. Sen lisäksi musiikki jumputtaa niin kovalla, että juttelemisesta ei tule mitään.

Itse en kestänyt olla viihtellä selvinpäin silloin kun itse join. Nyt en ole käyttänyt alkoholia kolmeen vuoteen, mutta sen sijaan viihteellä käyminen maistuu taas. Ei haittaa kääliöt, kun pääsee tanssilattialle irrottelemaan. Mutta joo, ei se mitään jokaviikonloppuista hupia ole.

Jos tuntuu, että baari on ainut mahdollisuus saada "seuraa", kannattaa kyllä miettiä miksi. Onko todella tarvis juoda itsensä komeaksi, että joku lähestyy tai itse uskaltaa lähestyä muita.

Vierailija
68/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten huumorintajusi ilmenee?

Samoin kuin mukava luonteeni: valitan vauvapalstalla naisten liian löysistä muodoista päivittäin

Ap

Vierailija
69/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja liikun kutakuinkin samoissa paikoissa. Eikä yksikään nainen ole tullut juttelemaan niissä merkeissä. Niitä näitä toki tulee juteltua ihan päivittäin vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta siihen se sitten jää. Ja mistä sitä tietää onko se keskustelukumppani ollut minusta kiinnostunut? No ei tietenkään mistään jos ja kun kumpikaan ei tee aloitetta viedä sillä saralla keskustelua yhtään sen pidemmälle. Muutama sana säistä, harrastuksista, ynnä muista, ja siinähän ne sitten olikin ja heippa.

Että tällaista tämä elämä on ja se parisuhteen luominen esim harrastusten yms parissa. Ja minä olen kuulema ihan komea ja fiksu mies, mutta kun tinderit yms ei kiinnosta, ja se oma keskustelun aloituskynnys on aika korkealla.

Tavismiehillä on kaksi isoa ongelmaa, mistä johtuen naiskompassi on aivan mykkä.

1) Naiset ovat niin harvoin kiinnostuneita, että ei oikein ole mitään aineistoa liittyen naisten kiinnostuksen merkkeihin. Sitten arvotaan jokaista katsetta, äänenpainoa ja facepäivitystä turhan toiveikkaana.

2) Keskimääräinen mies on sensitiivisesti pökkelö verrattuna keskimääräiseen naiseen.

Vierailija
70/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoistyötä/yhdistystoimintaa minäkin ehdottaisin. Olen ollut useassa mukana, ja poikkeuksetta ihan kaikenlaiset miehet ovat olleet hyvinkin suosittuja. Sieltä itse katselisin seuraa aivan ehdottomasti.

Vierailija
71/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole timmissä kunnossa mutta on minulla avovaimo. Baarista minä löysin naiseni vuonna 2016.  On kolmas parisuhde menossa minulla ja baarista aina olen naisen löytänyt. Ei suomessa oikein selvinpäin ole mahdollisuuksia naisiin edes tutustua.

Vierailija
72/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Minä en ole timmissä kunnossa mutta on minulla avovaimo. Baarista minä löysin naiseni vuonna 2016.  On kolmas parisuhde menossa minulla ja baarista aina olen naisen löytänyt. Ei suomessa oikein selvinpäin ole mahdollisuuksia naisiin edes tutustua.

Sinä oletkin oikeasti kiva ja huumorintajuinen, tai ainakin sosiaalisesti normaali.

Ketjun aloittaja on naisten kehoja grammatasolla kyttäävä palstaulí.

Vierailija
73/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 30 v poikani löysi fiksun naisen kuntosalilta. Ihan perinteisesti jutellen.

Sisartani lähestyi mies tekstiviestillä. Oli nähnyt tämän kuntosalilla. Nyt suhde jatkunut 6 vuotta.( molemmat yh).

Vierailija
74/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoistyötä/yhdistystoimintaa minäkin ehdottaisin. Olen ollut useassa mukana, ja poikkeuksetta ihan kaikenlaiset miehet ovat olleet hyvinkin suosittuja. Sieltä itse katselisin seuraa aivan ehdottomasti.

Eri mutta menkää järjestyksenvalvojakurssille ja osallistukaa erilaisiin tapahtumiin, niissä on kaikenlaista talkootyötä tarjolla järjestyksenvalvonnan lisäksi liikenteenohjauksesta siivoamiseen, myyntihommiin jne. Eikä sitten tietenkään mitään limaista kaikkien ohikulkijoiden vonkausta, vaan siinä pääsisi luontevasti tekemään yhdessä ihmisten kanssa ja tapaamaan paljon ihmisiä. Kun käyttäytyy asiallisesti, matkan varrella voi hyvinkin törmätä tilanteeseen jossa löytyy yhteistä mielenkiintoa.

Vierailija
75/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinä kovin fiksu ole, kun etsit fiksua ja sinkkua naista baarista. Fiksut sinkut ei sinne enää kolmikymppisenä mene, kun siellä on känniääliöt vonkumassa.

Vierailija
76/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miestuttavani olen kyllä tavannut baareissa, bileissä tai netissä. Harrastuksissa en tiedä kenenkään tuttavani tavanneen puolisoaan. N50

Minä en tunne yhtään kiinalaista, enkä usko että kukaan tuttavanikaan tuntee.

Tarkoittaako tämä sitä, että kiinalaisia ei ole olemassa?

Vierailija
77/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin monta vuotta salilla  ja aloin olee hyvässä kunnossa ja sitten siellä kävi pitkään sama nainen , hyvännäkäinen vartalo oli ja aina aamuisiin oltiin salilla samaan aikaan. En minä uskaltanut mitään lähestyä mutta kerran se sitten alkoi juttelee minulle jotain ja pikkuhiljaa juttu eteni. Mietin että mitä teen jos se yrittää iskeä minua koska minähän olen ujo enkä oikein osaa ottaa naisen iskuyrityksiä vastaan. En ole kovin puheliaskaan mutta se nainen pyysi kahville kerran treenien jälkeen. No ajattelin että pakko sitä joskus on sosiaaliseksi alkaa ja suostuin. No sänkyynkin päädyttiin ja siitä lähtien vuodesta 2013 ollaan olty yhdessä.

Vierailija
78/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 30 v poikani löysi fiksun naisen kuntosalilta. Ihan perinteisesti jutellen.

Sisartani lähestyi mies tekstiviestillä. Oli nähnyt tämän kuntosalilla. Nyt suhde jatkunut 6 vuotta.( molemmat yh).

Tekstiviestitse lähestymisen tarvitaan puhelinnumero.

Vierailija
79/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastusten paristahan sitä löytää samanhenkistä seuraa. Itse esim. paljon liikkuvana en kyllä ajattelisi että baarista löytyisi. Sen sijaan harrastusporukoista, leireiltä jne.

Käyn kuntosalilla 3-4 kertaa viikossa...kannattaisiko siellä siis lähestyä kiinnostavaa naista?

Ap

Kyllä mua sais lähestyä, todellakin 😉

Tosin olen naimisissa, mut jos en olis. Salilla käy paljon kivan oloisia miehiä.

Vierailija
80/106 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täältä pitää kysyä, niin vastaus on ei-mistään.

Baareissa juostaan opiskeluaikana, siis ne joilla ei ole alkoholiongelmaa.

Vaikka veikkaan että niitä ap yrittää, eikä tajua olevansa jo setämies.