Olenko leuhka, jos ajattelen että löytäisin eron jälkeen helposti hyvän miehen?
Olen ollut pitkään naimisissa ja kuvittelen löytäväni helposti töistä, kuntosalilta, tai vaikka kaveripiiristä uuden miehen jos haluan.
Onko muita yhtä leuhkoja?
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "hyvä mies".
Fiksu, komea, luotettava, työssäkäyvä, huumorintajuinen, seksikäs, sitoutumiskykyinen, täyspäinen, omia harrastuksia omaava, hyvä sängyssä, perhesuhteet kunnossa, kohtelias, ystävällinen, hyvä kuuntelemaan ja liikunnallinen. Hyvä isä lapsilleen. Ap
Miksi tällainen 30-45v (oletan sut tähän ikäryhmään) mies olisi sinkkuna?
Koska vaimo tai tyttöystävä on jättänyt. Minä jätin, kun en halunnut lapsia, mutta toinen halusi lopulta.
Minä voisin nussia sinua kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muutaku kokeilemaan. Saattaa tulla nykyajan deittailu aikamoisena jäekytyksenä.
Niin, onko hyviä miehiä enää liikkeellä?
Mun nykyinen oli 39, kun hänet bongasin. Eronnut iskä, erosta jo vuosia. Täydellinen mies minulle.
_Iskä_ eli miehellä on lapsia. Kaukana hyvästä. Niinhän niitä hyviä löytää jos rima on noin alhaalla.
Isyys tekee miehestä paremman. Olen äiti itsekin, enkä edes ottaisi miestä, joka ei ymmärrä lapsiperheen arkea. Hän hoitaa lapsensa täysin itsenäisesti 50:50.
En tiedä. Kai se on ennen kaikkea siitä rimasta kiinni, miten helposti kumppanin löytää. Jos kokee, että sopivia kumppaniehdokkaita tulee jatkuvalla syötöllä vastaan niin se rima ole kovin korkealla. Mikä on varmaan hyväkin asia. Helpompi olla onnellinen, kun ei tavoittele kuuta taivaalta.
Miehiä riittää, sen huomasin itse eron jälkeen vähän vajaa nelikymppisenä. Sana kiiri niin oman lapsen kaverin isä pyysi drinkeille, harrastusporukasta yksi mies kertoi ihastuneensa, työkaveri alkoi viestittelemään ja vihjailemaan ja Tinderissäkin käväisin ja siellä niitä ukkeleita vasta olikin. Varmaan osa ihan hyviäkin miehiä, en tiedä, en kokeillut. Eli en usko että leuhka olet, oma kokemus on että ihan hirveästi oli valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Kai se on ennen kaikkea siitä rimasta kiinni, miten helposti kumppanin löytää. Jos kokee, että sopivia kumppaniehdokkaita tulee jatkuvalla syötöllä vastaan niin se rima ole kovin korkealla. Mikä on varmaan hyväkin asia. Helpompi olla onnellinen, kun ei tavoittele kuuta taivaalta.
Jotkut ehkä myös ovat sellaisia että heille sopivat useammanlaiset ihmiset. Mielestäni se on eri asia kuin että rima olisi matalalla.
Joillekin sopii ainoastaan juuri tietynlainen ja onhan se löytäminen sitten vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin jo kuvitella miten AP ahtaa itsensä liian tiukkoihin trikoisiin ja luulee olevansa joku suurikin saalis. Sinne salille mennä treenaamaan eikä iskemään. Ainakaan itseä ei kiinnosta pätkääkään puhua niitä näitä jollekin itseään tyrkyttävälle mummolle
Heh, en iske salilta miehiä. Mutta voisin tulla itse isketyksi trikoissani, olen hyvässä kunnossa. ;)
Mutta ehkä katselisin mieluummin tuttavapiiristä! Ap
Niinhän sinä luulet. Trikoot näyttävät aina kammottavalta +35 vuotiaan naisen päällä.
Itse miehenä ajattelen näin.
Olen hyvännäköinen, hyvätuloinen ja Yon käynyt.
Tyttöystävä on alkanut lihomaan ja muutenkin välinpitämätön.
Minun pitäisi kuulemma maksaa sisustus uusiksi, koska häntä ahdistaa.
Mielelläni pojan kanssa asusteltaisiin kahdestaan.
Kovan luokan feministi, eli miehet ovat sikoja - pokanikin on hämillään.
Mitäköhän tästäkin nyt sitten taas tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin jo kuvitella miten AP ahtaa itsensä liian tiukkoihin trikoisiin ja luulee olevansa joku suurikin saalis. Sinne salille mennä treenaamaan eikä iskemään. Ainakaan itseä ei kiinnosta pätkääkään puhua niitä näitä jollekin itseään tyrkyttävälle mummolle
Heh, en iske salilta miehiä. Mutta voisin tulla itse isketyksi trikoissani, olen hyvässä kunnossa. ;)
Niinhän sinä luulet. Trikoot näyttävät aina kammottavalta +35 vuotiaan naisen päällä.
Millä tavalla kammottavalta? Mikä siinä 35-vuotiaana muuttuu yhtäkkiä?
Jos eroat, niin minkä ihmeen takia haluat enää miestä itsellesi? Seksiin välillä joo, ymmärrän, mutta mihin muuhun?
Ei kai siinä leuhkuudesta ole kyse, vaan lähinnä itsevarmuudesta lähteä uuden kumppanin etsintään, hyvästä itsetuntemuksesta ja ehkä myös vähän hyvästä tuurista, sattuuko sopiva ihminen kohdalle. Minä löysin aivan ihanan miehen viisikymppisenä. Ollaan oltu nyt jo vuosia yhdessä ja kihlauduttu.
Vierailija kirjoitti:
Jos eroat, niin minkä ihmeen takia haluat enää miestä itsellesi? Seksiin välillä joo, ymmärrän, mutta mihin muuhun?
Rakkauteen.
Itselläni kävi vielä niin onnekkaasti, että uudesta miesystävästäni tuli paras ystäväni myös. Ihan parasta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas ihmiset kyynisiä ja pessimistisiä täällä
Sitä kutsutaan realismiksi ja kokemuksen rintaääneksi.
Mulla kyllä on toisenlainen kokemus. Aina on ollut helppoa löytää hyvä mies vaikka en edes ole mikään missi. Ehkä tässä on sitten kyse siitä millainen mies on kenellekin hyvä. Itselläni ei ole hirveästi vaatimuksia esim ammatille, ulkonäölle tms, vaan kriteerit on ennemmin henkisiä. Iän myötä on tarkentunut asiat, millä on oikeasti merkitystä.
Oletko useinkin joutunut etsimään? Jos ne ovat olleet niin hyviä, niin miksi vaihdoit?
Det kan hända att du måste kyssa många grodor innan du hittar den rätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "hyvä mies".
Fiksu, komea, luotettava, työssäkäyvä, huumorintajuinen, seksikäs, sitoutumiskykyinen, täyspäinen, omia harrastuksia omaava, hyvä sängyssä, perhesuhteet kunnossa, kohtelias, ystävällinen, hyvä kuuntelemaan ja liikunnallinen. Hyvä isä lapsilleen. Ap
Tuollaiset on kaikki jo varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkauteen.
Itselläni kävi vielä niin onnekkaasti, että uudesta miesystävästäni tuli paras ystäväni myös. Ihan parasta seuraa.
Good for you
Täällä yksi yhtä leuhka! En usko, että minulla olisi hankaluuksia löytää hyvä mies jos tarvetta olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "hyvä mies".
Hyvä mies ei ole vaan pelkkä ominaisuuslista, jossa on enimmäkseen normaalin aikuisen ominaisuuksia sekä pari sun omaa mielipidettä (komea, seksikäs).
Hyvä mies on sellainen, jonka kanssa synkkaa henkilökohtaisesti ja jonka kanssa on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, ja jos on tarkoitus aloittaa vakisuhde, sitten pitää olla myös yhteensopivat elämäntavat, -tilanteet ja tulevaisuudensuunnitelmat.
Mielestäni aika vaikea kuvio aikuisemmalla iällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja montako hyvää sinkkumiestä sieltä tuttavapiiristä on identifioitu?
No, teknisesti ottaen hän on erittäin suuri saalis.
Jos ymmärrät...