Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko leuhka, jos ajattelen että löytäisin eron jälkeen helposti hyvän miehen?

Vierailija
04.02.2023 |

Olen ollut pitkään naimisissa ja kuvittelen löytäväni helposti töistä, kuntosalilta, tai vaikka kaveripiiristä uuden miehen jos haluan.

Onko muita yhtä leuhkoja?

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa selvittää mitä leuhka tarkoittaa.

Vierailija
22/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne parhaat on yleensä jo viety. Hyvä tuuri pitää olla, että ensimmäisenä ehtisit nappaamaan jonkun toiselle kierrokselle vapautuvan hyvän miehen. Eli ei ole välttämättä niin helppo hyvää löytää, vaikka itse olisit ihan timantti.

Siinä mielessä sanoisin, että en tiedä leuhkasta, mutta aika naiivia on kuvitella, että tuolla olisi parisuhteeseen ylipäätään haluavia hyviä miehiä vapaana poimittavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin helppoa ole. Sulla on suuret luulot.

Vierailija
24/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihmiset kyynisiä ja pessimistisiä täällä

Vierailija
25/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet ovat tätä nykyä äärimmäisen harvassa. En ole törmännyt 2 vuoden aikana vielä yhteenkään pätevään mieheen vaikka olen treffannut joka toinen viikko.

N39

Vierailija
26/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan realismiksi ja kokemuksen rintaääneksi.

Vierailija
27/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot katellu teeveestä liikaa satuja. Kymppejä on vaan harvoille.

Vierailija
28/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat kypsyvät kun eroavat, joten hyvän miehen määritelmä muuttuu ja tulee hankalammaksi löytää se uuden määritelmän mukainen hyvä mies.

Jos aviossa ollessa kuvittelee aina löytävänsä just sopivan kumppanin kädenkäänteessä, joko on tyyppi jolla on todella alhainen rima miehille tai sitten on kovin naiivi, eikä ymmärrä elämää.

Leuhkuudesta ei ole kyse.

Miksi uuden löytäminen tulisi hankalammaksi jos hyvän miehen määritelmä muuttuu? Itse tajusin että kaikki kriteerini eivät todellakaan olleet tarpeellisia. Nuorena minulle oli tärkeää esim. miehen ulkonäkö, mutta elämän varrella tajusin ettei sillä ole oikeastaan hirveästi väliä. Muut asiat muuttuivat tärkeämmiksi, ja myös itselle sopivan miehen löytäminen helpommaksi.

Ehkä sulle noin.

Useimmilla muilla näyttää koettu pitkä suhde tai avioliitto yleensä nostaa rimaa seuraavalle kierrokselle.

Ihan jo siksi, että alkaa myös tuntea itsensä paremmin, ei ehkä ole enää yksin elettyään helppo luopua vapaudesta ja itsenäisyydestä, ja tajuaa miten vaikea on kahden aikuisen itsenäisen ihmisen sopeutua yhteiselämään käytännössä.

Myös ikää on enemmän ja työuralla ollaan vaiheessa, mitkä rajoittavat valintoja. Samoin valintaan voivat vaikuttaa edellisten suhteiden lapset.

Lisäksi alkaa olla realistisempi miesten suhteen yleensä. Kaikki miesten elkeet joihin nuoremmat, kokemattomat naiset haksahtavat, eivät mene enää aikuisella naisella läpi.

Vierailija
29/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et löytäisi. Ennemmin ihmettelen niitä jotka ovat varmoja etteivät löytäisi ketään jos eroaisivat nykyisestä ja siksi roikkuvat huonoissakin suhteissa. Ihmisiä on maailma täynnä ja suurin osa heistä haluaa jakaa elämänsä toisen ihmisen kanssa. Itsekään en ole koskaan kadottanut uskoa rakkauteen, vaikka sinkkuna olen ollut välillä pitkiäkin aikoja. Leuhkuuteen en asiaa liitä mitenkään.

Missasit pointin täysin.

Selventäisitkö mikä se pointti sitten oli? 

HYVÄ. *tun ääliö.

Eli mielestäsi hyviä miehiä on niin vähän, että sellaisen löytäminen on tosi vaikeaa?

Minun mielestäni hyviä miehiä on paljon. Ja todellakin uskon ap:n tavoin, että sellaisen löytäisin jos jostain syystä haluaisin nykyisestä erota. En kylläkään halua, koska hänkin on erittäin hyvä mies.

Mihin tämä uskosi perustuu?

Vierailija
30/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan realismiksi ja kokemuksen rintaääneksi.

Mulla kyllä on toisenlainen kokemus. Aina on ollut helppoa löytää hyvä mies vaikka en edes ole mikään missi. Ehkä tässä on sitten kyse siitä millainen mies on kenellekin hyvä. Itselläni ei ole hirveästi vaatimuksia esim ammatille, ulkonäölle tms, vaan kriteerit on ennemmin henkisiä. Iän myötä on tarkentunut asiat, millä on oikeasti merkitystä.

Vierailija
31/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit uuden miehen, jos vanhasta olet päässyt eroon?

Vierailija
32/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät, vaan realistisia.

Vierailija
33/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et löytäisi. Ennemmin ihmettelen niitä jotka ovat varmoja etteivät löytäisi ketään jos eroaisivat nykyisestä ja siksi roikkuvat huonoissakin suhteissa. Ihmisiä on maailma täynnä ja suurin osa heistä haluaa jakaa elämänsä toisen ihmisen kanssa. Itsekään en ole koskaan kadottanut uskoa rakkauteen, vaikka sinkkuna olen ollut välillä pitkiäkin aikoja. Leuhkuuteen en asiaa liitä mitenkään.

Missasit pointin täysin.

HYVÄ. *tun ääliö.

Eli mielestäsi hyviä miehiä on niin vähän, että sellaisen löytäminen on tosi vaikeaa?

Minun mielestäni hyviä miehiä on paljon. Ja todellakin uskon ap:n tavoin, että sellaisen löytäisin jos jostain syystä haluaisin nykyisestä erota. En kylläkään halua, koska hänkin on erittäin hyvä mies.

Tapaamiini ja tuntemiini miehiin. Esimerkiksi suurin osa tuntemistani sinkkumiehistä täyttää kyllä minun hyvän miehen määritelmäni.

Onko sinun mieskuvasi peräisin tosielämästä vai esim tältä palstalta (jossa kyllä hyvät miehet ovat harvassa, sen myönnän)

Vierailija
34/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs täällä raivotaan?

En ole eronnut mutta olo on sen verran itsevarma, että saisin helposti uuden hyvän miehen seurakseni.

Olen siis harhainen, pahoittelut! Ap

Vierailija
35/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot katellu teeveestä liikaa satuja. Kymppejä on vaan harvoille.

Mutta sun kymppi ei välttämättä ole jonkun toisen kymppi.

Tapailin eron jälkeen useamman vuoden ihan hyviä tai jopa hyviä miehiä, mutta halusin ihan napakympin. Nyt ollaan oltu yhdessä reilut kaksi vuotta; kaksi juuri toisilleen sopivaa tapasivat toisensa. Kumppanini oli puolestaan leskeksi jäämisen jälkeen tapaillut kymmenen vuotta erilaisia naisia, mutta vasta minä kolahdin oikeasti. Molemmilla oli rima korkealla elämänkokemusten ja itsetuntemuksen kasvun myötä. Oltiin myös valmiita jäämään yksin jos ei just sitä oikeaa olisi löytynyt.

N49

Vierailija
36/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "hyvä mies".

Fiksu, komea, luotettava, työssäkäyvä, huumorintajuinen, seksikäs, sitoutumiskykyinen, täyspäinen, omia harrastuksia omaava, hyvä sängyssä, perhesuhteet kunnossa, kohtelias, ystävällinen, hyvä kuuntelemaan ja liikunnallinen. Hyvä isä lapsilleen. Ap

Vierailija
37/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis parisuhteessa, mutta ajattelet jo elämää puolisosi jälkeen?

Kylmää.

No joo, joskus funtsailee kaikkea. Itselläni on lähes täydellinen mies jo olemassa, joten en ihmettele jos saisin toisen samanlaisen halutessani. Ap

Vierailija
38/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missasit pointin täysin.

HYVÄ. *tun ääliö.

Tapaamiini ja tuntemiini miehiin. Esimerkiksi suurin osa tuntemistani sinkkumiehistä täyttää kyllä minun hyvän miehen määritelmäni.

Onko sinun mieskuvasi peräisin tosielämästä vai esim tältä palstalta (jossa kyllä hyvät miehet ovat harvassa, sen myönnän)

Ihan tosielämästä, miksi kuvittelet tyhmiä.

Sulla ilmeisesti määritelmät ovat aika väljät. Useimmalle ei käy ne jonkun toisen "yleisesti hyväksi määrittelemät" vaan pitää olla itselle sopiva kumppani.

Vierailija
39/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutaku kokeilemaan. Saattaa tulla nykyajan deittailu aikamoisena jäekytyksenä.

Vierailija
40/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin jo kuvitella miten AP ahtaa itsensä liian tiukkoihin trikoisiin ja luulee olevansa joku suurikin saalis. Sinne salille mennä treenaamaan eikä iskemään. Ainakaan itseä ei kiinnosta pätkääkään puhua niitä näitä jollekin itseään tyrkyttävälle mummolle

Heh, en iske salilta miehiä. Mutta voisin tulla itse isketyksi trikoissani, olen hyvässä kunnossa. ;)

Mutta ehkä katselisin mieluummin tuttavapiiristä! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme