Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko leuhka, jos ajattelen että löytäisin eron jälkeen helposti hyvän miehen?

Vierailija
04.02.2023 |

Olen ollut pitkään naimisissa ja kuvittelen löytäväni helposti töistä, kuntosalilta, tai vaikka kaveripiiristä uuden miehen jos haluan.

Onko muita yhtä leuhkoja?

Kommentit (140)

Vierailija
121/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat tällä hetkellä paljon kiinnostuneita katseita miehiltä, niin todennäköisesti eron jälkeen saisit helposti uuden, hyvän miehen.

Jos et kerää katseita miehiltä, niin tuskin tulet mikään valtava hitti olemaan miesten keskuudessa sitten mahdollisen eron jälkeen.

Vierailija
122/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "hyvä mies".

Tässä sulle on semmonen. Mulle aina vieraatkin sanovat että "älä hyvä mies".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut monia mukavia vapaita miehiä, kyllä niitä on.

Mukavia, mutta onko hyviä? Ja jos on, niin miksi hyvä mies haluaisi juuri ap:n? Kaiken pitäisi natsata kohdalleen. Kuun, auringon ja tähtien olla oikeassa asennossa.

Miten ihmeessä kukaan pystyy pariutumaan hyvän puolison kanssa? Eikö tuo sama koske ihan kaikkia maailman ihmisiä ihan joka iässä?

Todella pessimistinen ajattelutapa, koska ihmiset löytävät koko ajan toisiaan ja iso osa liitoista on jopa hyviä.

Ei koske kaikenikäisiä. Ne hyvät naiset ja miehet pariutuvat jo alle 30-vuotiaana, eivätkä sen jälkeen ole vapailla markkinoilla. Ap on oletettavasti ekalla kierroksella jo ollut. Toisella kierroksella on vain jakojäännös enää tarjolla.

Noista alle 30-vuotiaina pariutuneista puolet eroaa. Suurin osa eronneista on varmasti aivan hyviä ihmisiä, vaikka eivät sopineetkaan yhteen ensimmäisen valittunsa kanssa. Nuorena se valinnan tekeminen on hankalaa, kun ei ole vertailukohtia eikä tunne itseään tai tiedä mitä tarvitsee. Siksi niitä eroja tulee, eikä se tarkoita että ihmiset olisivat huonoja.

Tuo on myös vähän arveluttava ajattelutapa, että hyvien ihmisten pariutuminen tapahtuu alle kolmekymppisenä. Itse löysin ensimmäisen kunnollisen kumppanini lähes 40-vuotiaana. En silti usko että minussa olisi mitään erityistä vikaa. En vain kohdannut sopivaa aikaisemmin.

Vierailija
124/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavia, mutta onko hyviä? Ja jos on, niin miksi hyvä mies haluaisi juuri ap:n? Kaiken pitäisi natsata kohdalleen. Kuun, auringon ja tähtien olla oikeassa asennossa.

Miten ihmeessä kukaan pystyy pariutumaan hyvän puolison kanssa? Eikö tuo sama koske ihan kaikkia maailman ihmisiä ihan joka iässä?

Todella pessimistinen ajattelutapa, koska ihmiset löytävät koko ajan toisiaan ja iso osa liitoista on jopa hyviä.

Ei koske kaikenikäisiä. Ne hyvät naiset ja miehet pariutuvat jo alle 30-vuotiaana, eivätkä sen jälkeen ole vapailla markkinoilla. Ap on oletettavasti ekalla kierroksella jo ollut. Toisella kierroksella on vain jakojäännös enää tarjolla.

Noista alle 30-vuotiaina pariutuneista puolet eroaa. Suurin osa eronneista on varmasti aivan hyviä ihmisiä, vaikka eivät sopineetkaan yhteen ensimmäisen valittunsa kanssa. Nuorena se valinnan tekeminen on hankalaa, kun ei ole vertailukohtia eikä tunne itseään tai tiedä mitä tarvitsee. Siksi niitä eroja tulee, eikä se tarkoita että ihmiset olisivat huonoja.

Tuo on myös vähän arveluttava ajattelutapa, että hyvien ihmisten pariutuminen tapahtuu alle kolmekymppisenä. Itse löysin ensimmäisen kunnollisen kumppanini lähes 40-vuotiaana. En silti usko että minussa olisi mitään erityistä vikaa. En vain kohdannut sopivaa aikaisemmin.

Näin minäkin ajattelen. Ei voi olla niin, että puolet ihmisistä on jotenkin huonoja. Nuorena sitä tekee valintoja, kun ei muusta tai enemmästä tiedä.

Tosin, ei minusta suhteet kaadu siihen, että oltaisiin vääriä toisilleen. Vaan siihen, ettei nuorena tiedä, mitä oikeesti haluaa.

Vierailija
125/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä on leuhka jo vientiä on viellä

Vierailija
126/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä jäi luu kouraan kun oli tuo asenne. 

Vierailija
127/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan millainen olet nyt ja millainen olet silloin.

Vierailija
128/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin ajattelen. Ei voi olla niin, että puolet ihmisistä on jotenkin huonoja. Nuorena sitä tekee valintoja, kun ei muusta tai enemmästä tiedä.

Tosin, ei minusta suhteet kaadu siihen, että oltaisiin vääriä toisilleen. Vaan siihen, ettei nuorena tiedä, mitä oikeesti haluaa.

Mutta eikö tietämättömyys siitä mitä oikeasti haluaa, johda valitsemaan itselleen vääränlaisen puolison? Jollekin toiselle tuo ihminen on taas juuri se oikea.

Vierailija
129/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saat tällä hetkellä paljon kiinnostuneita katseita miehiltä, niin todennäköisesti eron jälkeen saisit helposti uuden, hyvän miehen.

Jos et kerää katseita miehiltä, niin tuskin tulet mikään valtava hitti olemaan miesten keskuudessa sitten mahdollisen eron jälkeen.

No tuo nyt ei kyllä kerro mitään. Miehet tollottaa aina.

Vierailija
130/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon mielummin yksin kuin ei hyvän miehen kanssa. En ymmärrä, miksi ap:n pitäisi löytää hyvä mies heti tai edes ajatella sellainen löytävänsä. Oman arvonsa tunteva ihminen ei ajattele, että kyseessä on joku kilpajuoksu jossa oma arvo on siitä kiinni kuinka nopeasti onnistuu bongaamaan eron sattuessa hyvän miehen.

Vierailija
131/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole leuhka, vaan kriteerisi hyvälle miehelle ovat matalat. Todennäköisesti hyvin pinnalliset eli ulkonäkö ja kyky small talkkiin riittää.

Oi ei riitä. Pitää olla myös hyvä sängyssä. Eikä saa olla nuuka tai itsekäs. 

Minä vaadin myös samankaltaisia arvoja, luonteenpiirteitä, mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia. Samalla sopivien kumppanien pooli harvenee kummasti, mutta parisuhteen laatu kasvaa eksponentiaalisesti, kun ymmärrämme toisiamme.

Miksi harrastusten pitää olla yhteisiä? Minua ei ainakaan haittaisi, jos mies tykkäisi esimerkiksi kalastaa tai korjaa autoa, vaikka itse en niistä välitä. Arvot pitää olla samankaltaiset. 

Vierailija
132/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on pienet piirit. Työkaveri tai harrastuksesta joku. Kas kun ei naapurin vanhapoika

Vierailija
133/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi ruveta lesoksi kun saa noin hyvän muijjan

Vierailija
134/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon että suurin osa ihmisistä löytäisi halutessaan uuden puolison eron sattuessa. Näin on ollut aina omassa tuttavapiirissä. Ne, jotka eivät ole löytäneet, eivät joko ole etsineet tai sitten eivät ole etsineet oikeasti. He väittävät etsivänsä mutta todellisuudessa sabotoivat itse omat mahdollisuutensa, koska eivät oikeasti halua uutta ihmistä tai pelkäävät. Ei heillä ole tilaa elämässään uudelle ihmiselle eivätkä he sitä halua tehdä. Jotenkin on ilmeisesti helpompi olla etsivinään ja syyttää yksinolemisesta deittimarkkinoita tai muuta, kuin myöntää ettei ole valmis uuteen suhteeseen tai että ei oikeasti edes halua kokonaista suhdetta.

Vierailija
135/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole leuhka, vaan kriteerisi hyvälle miehelle ovat matalat. Todennäköisesti hyvin pinnalliset eli ulkonäkö ja kyky small talkkiin riittää.

Minä vaadin myös samankaltaisia arvoja, luonteenpiirteitä, mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia. Samalla sopivien kumppanien pooli harvenee kummasti, mutta parisuhteen laatu kasvaa eksponentiaalisesti, kun ymmärrämme toisiamme.

Miksi harrastusten pitää olla yhteisiä? Minua ei ainakaan haittaisi, jos mies tykkäisi esimerkiksi kalastaa tai korjaa autoa, vaikka itse en niistä välitä. Arvot pitää olla samankaltaiset. 

Ei minuakaan haittaisi ja meilläkin on suurin osa harrastuksista erit, mutta kylläpä on piristänyt suhdetta kun löytyi yksi yhteinen kiehtova harrastus.

-eri

Vierailija
136/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroamaan ei lähdetä asenteella vaihtamalla paranee. Välttämättä et löydä ketään. Kun haaveena on vapaa itsenäinen elämä, silloin kannattaa erota. Voihan olla, että joku rinnalla kulkijakin taas vierelle osuu. Se on pelkkää plussaa, mutta ei mitenkään välttämätöntä. 

Vierailija
137/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on, niin sitten mun varmaan kannattaa erota heti. 

Vierailija
138/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien harrastusten tarvitse olla yhteisiä, mutta kun osa on, ei tarvitse erikseen järjestää parisuhdeaikaa arkiaskareiden lisäksi. Se myös määrittelee sinua ihmisenä, millaisista asioista olet kiinnostunut. Meitä kiinnostaa shakki ja olemme arjessakin sellaisia ihmisiä, että impulsiivisuuden sijaan pyrimme ajattelemaan asioita kolme siirtoa pidemmällä.

Vierailija
139/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo nyt ei kyllä kerro mitään. Miehet tollottaa aina.

Ei ne kaikkia naisia tollota.

Vierailija
140/140 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on, niin sitten mun varmaan kannattaa erota heti. 

Jos liittosi on huono, ja olet huomannut että muut komeat miehet osoittavat kiinnostusta sinua kohtaan, niin kyllä minä ainakin olisin eropapereita täyttämässä jos olisin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi