Olenko leuhka, jos ajattelen että löytäisin eron jälkeen helposti hyvän miehen?
Olen ollut pitkään naimisissa ja kuvittelen löytäväni helposti töistä, kuntosalilta, tai vaikka kaveripiiristä uuden miehen jos haluan.
Onko muita yhtä leuhkoja?
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "hyvä mies".
Fiksu, komea, luotettava, työssäkäyvä, huumorintajuinen, seksikäs, sitoutumiskykyinen, täyspäinen, omia harrastuksia omaava, hyvä sängyssä, perhesuhteet kunnossa, kohtelias, ystävällinen, hyvä kuuntelemaan ja liikunnallinen. Hyvä isä lapsilleen. Ap
Miksi tällainen 30-45v (oletan sut tähän ikäryhmään) mies olisi sinkkuna?
Vierailija kirjoitti:
Ei muutaku kokeilemaan. Saattaa tulla nykyajan deittailu aikamoisena jäekytyksenä.
Niin, onko hyviä miehiä enää liikkeellä?
Ehkä ap:n osalta ihmettelen sitä, ettei hänelle tule mieleenkään, että voisi haluta eron jälkeen elää vapaana ilman kumppania. On älyttömän mukava tapa elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et löytäisi. Ennemmin ihmettelen niitä jotka ovat varmoja etteivät löytäisi ketään jos eroaisivat nykyisestä ja siksi roikkuvat huonoissakin suhteissa. Ihmisiä on maailma täynnä ja suurin osa heistä haluaa jakaa elämänsä toisen ihmisen kanssa. Itsekään en ole koskaan kadottanut uskoa rakkauteen, vaikka sinkkuna olen ollut välillä pitkiäkin aikoja. Leuhkuuteen en asiaa liitä mitenkään.
Missasit pointin täysin.
Selventäisitkö mikä se pointti sitten oli?
HYVÄ. *tun ääliö.
Eli mielestäsi hyviä miehiä on niin vähän, että sellaisen löytäminen on tosi vaikeaa?
Minun mielestäni hyviä miehiä on paljon. Ja todellakin uskon ap:n tavoin, että sellaisen löytäisin jos jostain syystä haluaisin nykyisestä erota. En kylläkään halua, koska hänkin on erittäin hyvä mies.
Mistä teitä naiiveja sitten riittääkin? Väännän nyt ihan rautalangasta, koska sinun älysi ei näytä riittävän asian päättelyyn. Et voi tietää yhdestäkään seurustelukumppanistasi ETUKÄTEEN, mikä hänestä kuoriutuu normiarjessa. Comprendo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "hyvä mies".
Fiksu, komea, luotettava, työssäkäyvä, huumorintajuinen, seksikäs, sitoutumiskykyinen, täyspäinen, omia harrastuksia omaava, hyvä sängyssä, perhesuhteet kunnossa, kohtelias, ystävällinen, hyvä kuuntelemaan ja liikunnallinen. Hyvä isä lapsilleen. Ap
En tiedä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et löytäisi. Ennemmin ihmettelen niitä jotka ovat varmoja etteivät löytäisi ketään jos eroaisivat nykyisestä ja siksi roikkuvat huonoissakin suhteissa. Ihmisiä on maailma täynnä ja suurin osa heistä haluaa jakaa elämänsä toisen ihmisen kanssa. Itsekään en ole koskaan kadottanut uskoa rakkauteen, vaikka sinkkuna olen ollut välillä pitkiäkin aikoja. Leuhkuuteen en asiaa liitä mitenkään.
Missasit pointin täysin.
HYVÄ. *tun ääliö.
Eli mielestäsi hyviä miehiä on niin vähän, että sellaisen löytäminen on tosi vaikeaa?
Minun mielestäni hyviä miehiä on paljon. Ja todellakin uskon ap:n tavoin, että sellaisen löytäisin jos jostain syystä haluaisin nykyisestä erota. En kylläkään halua, koska hänkin on erittäin hyvä mies.
Mihin tämä uskosi perustuu?
Tapaamiini ja tuntemiini miehiin. Esimerkiksi suurin osa tuntemistani sinkkumiehistä täyttää kyllä minun hyvän miehen määritelmäni.
Onko sinun mieskuvasi peräisin tosielämästä vai esim tältä palstalta (jossa kyllä hyvät miehet ovat harvassa, sen myönnän)
Ihan tosielämästä, miksi kuvittelet tyhmiä.
Sulla ilmeisesti määritelmät ovat aika väljät. Useimmalle ei käy ne jonkun toisen "yleisesti hyväksi määrittelemät" vaan pitää olla itselle sopiva kumppani.
Niinhän minä puhuikin omasta hyvän miehen määritelmästäni, en yleisistä määritelmistä joista en edes tiedä mitä ne ovat. Itselleni sopivan kumppanin olen aina löytänyt enkä näe mitään syytä miksen löytäisi jatkossakin, jos olisi tarve.
Olet kummallisen vihaisen oloinen. Olisiko siinä syy jos sinulle hyvän suhteen löytäminen tuntuu hankalalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "hyvä mies".
Jos ei ole vielä löytänyt sitä oikeaa. Itse löysin 42-vuotiaana hyvän miehen, joka oli ollut sinkkuna pitkään. Itselleni sekin on hyvä puoli, ettei mies ala suhteeseen kenen tahansa kanssa vain sen takia että olisi joku. Sitten kun kolahtaa niin kolahtaa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "hyvä mies".
En tiedä. Ap
Niin, ei ne ole. Joko tällainen mies ei halua suhdetta ollenkaan, tai siinä on joku piilovika joka ei heti käy ilmi (kuten alkoholismi tai persoonallisuushäiriö). Kuten joku jo sanoi: tällaiset hyvin harvoin eroaa, ja ovat hyvin vähän aikaa sinkkuna jos niin käykin. Siksi luulosi siitä että moinen olisi helppo löytää on erittäin naiivi.
No miksipä et löytäisi helposti uutta miestä ja varmaan hyvääkin miestä. Elämässä on hyvä olla toiveikas
Vierailija kirjoitti:
Mistä teitä naiiveja sitten riittääkin? Väännän nyt ihan rautalangasta, koska sinun älysi ei näytä riittävän asian päättelyyn. Et voi tietää yhdestäkään seurustelukumppanistasi ETUKÄTEEN, mikä hänestä kuoriutuu normiarjessa. Comprendo?
Jep, juuri näin. Eikä kannata myöskään kuvitella luulevansa kenestäkään tutusta miehestä, millainen hän on oman perheen kesken, vaikka hän muiden seurassa vaikuttaisikin täydelliseltä kumppanilta ja perheenisältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "hyvä mies".
Jos ei ole vielä löytänyt sitä oikeaa. Itse löysin 42-vuotiaana hyvän miehen, joka oli ollut sinkkuna pitkään. Itselleni sekin on hyvä puoli, ettei mies ala suhteeseen kenen tahansa kanssa vain sen takia että olisi joku. Sitten kun kolahtaa niin kolahtaa.
-eri
Ja millä todennäköisyydellä JUST ap olisi se oikea, niistä kymmenistä tai sadoista naisista joita tuollainen aarre olisi jo tavannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missasit pointin täysin.
HYVÄ. *tun ääliö.
Haluat siis sanoa ikävällä tyylilläsi, että hyvältäkin vaikuttavat miehet ovat huonoja kun heihin tutustuu arjessa? Olet kyllä harvinaisen kyyninen, ja sinulla on ilmeisen huono ihmistuntemus jos ajan myötä ihmisistä kuoriutuu aina jotain kamalaa mitä et olisi osannut aavistaa seurustellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muutaku kokeilemaan. Saattaa tulla nykyajan deittailu aikamoisena jäekytyksenä.
Mun nykyinen oli 39, kun hänet bongasin. Eronnut iskä, erosta jo vuosia. Täydellinen mies minulle.
Tietäisittepä sedät kuinka paljon ajatellaan elämää teidän jälkeenne? Ne ovat kauniita ajatuksia ja kypsyvät hiljalleen toteutettaviksi. Huolellinen suunnittelu ja eräänä kauniina tai ei niin kauniina päivänä jäätte ihan yksin kellumaan omassa säälittävässä elämässänne 👌
Vierailija kirjoitti:
Sinä sen sijaan et ole mikään löytö.
Ei voi tietää Pelaa Af-tähteä, luulee löytävänsä Rubiinin, niin tuleekin Rofe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä on. Mun eksä on erittäin hyvä mies, joka löysi sitten pian uuden suhteen. Me ei lopulta haluttu samoja asioita, mutta uuden kanssa he ovat samalla aaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "hyvä mies".
-eri
Ja millä todennäköisyydellä JUST ap olisi se oikea, niistä kymmenistä tai sadoista naisista joita tuollainen aarre olisi jo tavannut?
Ihan yhtä isolla todennäköisyydellä kuin JUST minä olin se oikea minun aarteelleni. En tunne ap:tä mutta jos minä löysin aarteen niin miksi ei hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä sen sijaan et ole mikään löytö.
Tämä. Juttujen tasostakin jo näkee, että hyvästä miehestä on turha haaveilla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyinen oli 39, kun hänet bongasin. Eronnut iskä, erosta jo vuosia. Täydellinen mies minulle.
_Iskä_ eli miehellä on lapsia. Kaukana hyvästä. Niinhän niitä hyviä löytää jos rima on noin alhaalla.
Minä löysin melkein heti. Sain ja oltu jo vuosia yhdessä. Uskoin rakkauteen ja että minulle on vielä jotain ihanaa tarkoitettu ja niin olikin.