Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko leuhka, jos ajattelen että löytäisin eron jälkeen helposti hyvän miehen?

Vierailija
04.02.2023 |

Olen ollut pitkään naimisissa ja kuvittelen löytäväni helposti töistä, kuntosalilta, tai vaikka kaveripiiristä uuden miehen jos haluan.

Onko muita yhtä leuhkoja?

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä löytää.

Saaminen ja pitäminen on toinen juttu.

Vierailija
2/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tyhmä olet.

Kuinka niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sen sijaan et ole mikään löytö.

Vierailija
4/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, vaan harhoisasi.

Vierailija
5/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "hyvä mies".

Vierailija
6/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et löytäisi. Ennemmin ihmettelen niitä jotka ovat varmoja etteivät löytäisi ketään jos eroaisivat nykyisestä ja siksi roikkuvat huonoissakin suhteissa. Ihmisiä on maailma täynnä ja suurin osa heistä haluaa jakaa elämänsä toisen ihmisen kanssa. Itsekään en ole koskaan kadottanut uskoa rakkauteen, vaikka sinkkuna olen ollut välillä pitkiäkin aikoja. Leuhkuuteen en asiaa liitä mitenkään.

Vierailija
7/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskoin että heti kun ero on selvä niin Ralph Fiennes on ensimmäisenä kukkapuketti kainalossa oven takana. Jostain syystä ei ole summeri soinnut:/

Vierailija
8/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä hyviä miehiä ei paljon tunnu olevan, joten sanoisin, että on aika epärealistista kuvitella, että tuosta vain sormia napsauttamalla saisi sellaisen. Tai voisihan se aluksi hyvältä mieheltä tuntuakin, alkuhuumassa, kun kumpikin näyttää vain parhaita puoliaan, mutta pitkäkestoinen suhde on ihan eri asia. Tosin et ehkä olisi sellaista etsimässäkään?

Kyllä minunkin exäni uusi kumppani uskoo varmasti löytäneensä hyvän miehen.

Vierailija
9/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tyhmä olet.

Kuinka niin?

Taidat olla melko naiivi, jos kuvittelet tietäväsi, että löydät hyvän miehen tai ylipäätään hyvän kumppanin. Miehen varmasti löydät, siitä ei varmaan ole epäilystä.

Vierailija
10/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et löytäisi. Ennemmin ihmettelen niitä jotka ovat varmoja etteivät löytäisi ketään jos eroaisivat nykyisestä ja siksi roikkuvat huonoissakin suhteissa. Ihmisiä on maailma täynnä ja suurin osa heistä haluaa jakaa elämänsä toisen ihmisen kanssa. Itsekään en ole koskaan kadottanut uskoa rakkauteen, vaikka sinkkuna olen ollut välillä pitkiäkin aikoja. Leuhkuuteen en asiaa liitä mitenkään.

Missasit pointin täysin.

Vierailija
11/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epärealisti : kuvittelet itsestäsi liikoja

Se on lähempänä totuutta.

Vierailija
12/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missasit pointin täysin.

Selventäisitkö mikä se pointti sitten oli? 

Vierailija
13/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat kypsyvät kun eroavat, joten hyvän miehen määritelmä muuttuu ja tulee hankalammaksi löytää se uuden määritelmän mukainen hyvä mies.

Jos aviossa ollessa kuvittelee aina löytävänsä just sopivan kumppanin kädenkäänteessä, joko on tyyppi jolla on todella alhainen rima miehille tai sitten on kovin naiivi, eikä ymmärrä elämää.

Leuhkuudesta ei ole kyse.

Vierailija
14/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida ymmärtää sanaa leuhka.

Vierailija
15/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mies on sinusta jo halunnut eroon niin luultavasti joku muukin mies niin asian näkee.

Vierailija
16/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat kypsyvät kun eroavat, joten hyvän miehen määritelmä muuttuu ja tulee hankalammaksi löytää se uuden määritelmän mukainen hyvä mies.

Jos aviossa ollessa kuvittelee aina löytävänsä just sopivan kumppanin kädenkäänteessä, joko on tyyppi jolla on todella alhainen rima miehille tai sitten on kovin naiivi, eikä ymmärrä elämää.

Leuhkuudesta ei ole kyse.

Miksi uuden löytäminen tulisi hankalammaksi jos hyvän miehen määritelmä muuttuu? Itse tajusin että kaikki kriteerini eivät todellakaan olleet tarpeellisia. Nuorena minulle oli tärkeää esim. miehen ulkonäkö, mutta elämän varrella tajusin ettei sillä ole oikeastaan hirveästi väliä. Muut asiat muuttuivat tärkeämmiksi, ja myös itselle sopivan miehen löytäminen helpommaksi.

Vierailija
17/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missasit pointin täysin.

HYVÄ. *tun ääliö.

Vierailija
18/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei tiedä sun uutta osoitetta😜💐

Vierailija
19/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missasit pointin täysin.

HYVÄ. *tun ääliö.

Eli mielestäsi hyviä miehiä on niin vähän, että sellaisen löytäminen on tosi vaikeaa?

Minun mielestäni hyviä miehiä on paljon. Ja todellakin uskon ap:n tavoin, että sellaisen löytäisin jos jostain syystä haluaisin nykyisestä erota. En kylläkään halua, koska hänkin on erittäin hyvä mies.

Vierailija
20/140 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla harha. Olen muodokas, kauniina pidetty sinkkunainen ja mulla on paljon tuttavia, paljon harrastuksia. Tunnen lukemattomia miehiä ja suurin osa näistä pitää minusta, haluaakin. Olen silti ollut sinkku yli 3 vuotta, koska yksikään näistä hyvistä miehistä, jotka ovat pääsääntöisesti tahoillaan naimisissa, ei lähesty mua. Hyvää vapaata miestä on todella vaikea löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän