Naapurin rouva suuttui
Tässä todellista tosi-tv:tä! Ei ollut minkäänlaista käsikirjoitusta.
Kommentit (56)
Kyllä videon esittäminen loukkaa hemmoa, miljoonakorvaus vetämään. Vai mitä järjestöt.
Hyi, mikä läski lötkö hullu! Kyllä lainsäädännön pitäisi olla sellainen, että tuollaiset saisi ampua! Siinä vaiheessa viimeistään, kun sisään ruvetaan tulemaan.
Tämähän olisi kansantaloudellisestikin kannattavinta: Vankeinhoitolaitoksessa vuosien elättäminen tulee kalliiksi ja vapaallakin varmasti elelee sossun rahoilla ja syö varmaan roppakaupalla useampaa sorttia kelan kustantamia psyykenlääkkeitä mt-ongelmiinsa.
Siis kaikenlaisia sekopäitä sitä on. Elävät ihan eri todellisuutta kuin itse.
Ja vielä ihmetellään miksi en pariudu, kun hyviä naisia on pilvin pimein vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voikin olla noin hullu eikä suljettu muumilaaksoon loppuelämäksi? Vain savossa.
Siten, että suomalaisista tuon ikäluokan naisista on jo yli 90% samanlaisia, mutta pidetään rauhoittavien psyykenlääkkeiden avulla vähän aisoissa.
Oudoissa piireissä liikut... Kannattaisikohan vähän tarkistaa minkälaisia ihmisiä elämääsi olet kerännyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä en suutu muuta kun niille, jotka on mukana laittomuuksissa ja ällöttävissä pervoiluissa. Nykyään esim. Helsingissä on suuri vaara saada tällaiset naapurit. Valitetravasti todella yleistä tuo. Joillekin ehkä kivaa ja ok myös tuo.
No itse olen asunut kymmeniä vuosia Helsingissä ja koskaan ei ole vielä tuollaisia naapureita ollut. Ja olen kuitenkin asunut eri puolilla kaupunkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se on joutunut kärsimään? Mikä on motiivi?
Naapurit valehdelleet, että sillä palaa helposti hermot.
Miksi on valehdeltu?
Ollut noita hulluuspuuskia aikaisemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä tollaset sais ampua täällä ei voi kuin juosta karkuun omasta kodista ettei joudu itse linnaan.
Ei tartte ampua kun otetaan se sorkkarauta pois ja pidetään naista aloillaan. Onko tästä maasta loppuneet miehet?
Niin, tuossa talossa oli kotona kaksi ikäihmistä silloin kun tuo riehuminen ja ikkunoiden särkeminen tapahtui. Ei olisi ehkä ollut viisasta ruveta tappelemaan tuollaisen villipedon kanssa, jolla aseena on sorkkarauta. Se polttaminen tapahtui vasta aamuvarhaisella klo 5-6 aikaan ja silloin vanhusten poika oli paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä videon esittäminen loukkaa hemmoa, miljoonakorvaus vetämään. Vai mitä järjestöt.
Selventäsitkö vielä, ketä tuo videon esittäminen loukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä tollaset sais ampua täällä ei voi kuin juosta karkuun omasta kodista ettei joudu itse linnaan.
Ei tartte ampua kun otetaan se sorkkarauta pois ja pidetään naista aloillaan. Onko tästä maasta loppuneet miehet?
Se vanha mieskö sen olisi ottanut?
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä ihmetellään miksi en pariudu, kun hyviä naisia on pilvin pimein vapaana.
Ihan käsittämätöntä tosiaan miten erilaisessa maailmassa ja etenkin miten erilaisin mielenliikkein toiset operoivat. Ja noita sekopäitä on tosiaan paljon. Onneksi ei omassa elämänpiirissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä tosiaan miten erilaisessa maailmassa ja etenkin miten erilaisin mielenliikkein toiset operoivat. Ja noita sekopäitä on tosiaan paljon. Onneksi ei omassa elämänpiirissäni.
Ja niitä on todella paljon netissä julistamassa harhojaan. Ja kohta näköjään eduskunnassakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ainakaan raivoissaan ole ollut. Miksei kukaan alkanut tenttaamaan siltä että mikä helvetti on ongelma?
Kenen olisi pitänyt tentata?
Se pariskunnan nainen oli häkeen yhteydessä, itki sinne, että mitä tehdään, eikö poliisit jo tule? Häkessä kyllä kuulivat naapurin metelöinnin puhelun läpi. Mutta poliisit olivat kymmenien kilometrien päässä.
Pariskunta oli kauhuissaan talossaan.
Tiedättehän sanonnan "Hullu mies Huittisista". Tuleekohan tästäkin sanonta vielä "Hullu akka Soinista"? Kyllä tuokin sanonta pitää päivittää tasa-arvoiseksi, niin että molemmilla sukupuolilla (muunsukupuolia ei ole olemassa) on omansa.
Hyi mikä ihmiskuvotus! Kaikki ihmisoikeudet pois tuommoiselta, eikä enää ikinä vapaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättehän sanonnan "Hullu mies Huittisista". Tuleekohan tästäkin sanonta vielä "Hullu akka Soinista"? Kyllä tuokin sanonta pitää päivittää tasa-arvoiseksi, niin että molemmilla sukupuolilla (muunsukupuolia ei ole olemassa) on omansa.
Mutta tuossa "hullu mies Huittisista sanonnassahan on järki, ts sehän menee näin: Hullu mies Huittisista, syö enemmän kuin tienaa. Hän ei riehu toisten pihoissa, vaan on niin laiska tai sitten suursyömäri.
Ei tuo ainakaan raivoissaan ole ollut. Miksei kukaan alkanut tenttaamaan siltä että mikä helvetti on ongelma?