Miksi et tilaa ruokia kotiin kotiinkuljetuksella?
Kommentit (52)
Haluan hyödyntää tarjoukset, myös punalaput, ja valita itse tuoretuotteet.
Tilaan kerran viikossa viikon ruuat noutolokeroon. En niin nauti ruokakaupassa käynnistä, niin olen valmis maksamaan sen 7e viikossa, että joku muu kerää minulla sapuskat.
Asun kahden hyvän ruokakaupan vieressä niin ei noille tarvetta . Jos kaupat olisi kauempana niin voisin hyvin tilata koska en omista autoa . Noutoruokaa en tarvitse koska osaan kokata itse .
Vierailija kirjoitti:
Haluan valita kasvikset ja hedelmät itse. Usein marketeissa on laarissa huonoja joista en halua ottaa.
Joskus olen tilannut isompia tuotteita (wc papereita isot kuutiosäkit yms), mutta tosi harvoin.
Olen pari vuotta jo tilannut ruuat ja aina on hedelmät ja kasvikset yms olleet kunnollisia.
Tilaankin. Maksaa kympin ja tilaan viikon ruuat kerralla.
Vierailija kirjoitti:
K-kaupat just nosti entisen 5 euron toimituskulun ensin 8 euroon, ja nyt yhtäkkiä 10 euroon. Aivan älytöntä. 60 mk pelkästä 3 km ajosta, ja saavat vielä asiakkaan ostamaan heidn huonot mädät tuotteet. No se loppui tähän. EN maksa.
Ka missäpä maksetaan markoilla vielä!
Sitäpaitsi ei se kauppias omaa oksaansa sahaa tuomalla "mätää" kamaa, sillähän on leipä kiinni siinä mitä se tuo. Älä siis puhu siis paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Kotikuljetukseenkin saa punalappuja, kun kirjoittaa huomautuksiin "saa olla punalappuisia" JA mitä ihmeen virkaa on valita itte, ihan yhtä hyvää valkkaa kerääjätkin, kuka nyt haukkuja haluaa!
Mitähän tekisin tuolla ylimääräisellä ajalla? Tykkään liikkua hypermarketissa ja olla ihmisten ilmoilla. Ellei olisi ketään, joka tuo ruokaa enkä itse pääsisi hakemaan, niin sitten voisin harkita.
Mulla on niin pienet tulot että riittää hädin tuskin asumiseen , vakuutuksiin ja puhelinlaskuun . Käytän mieluummin kaikki loput pennoset ruokatarvikkeisiin kuin palveluihin . Kotiinkuljetuksen hinnalla saan monen päivän ateriat .
En halua maksaa ylimääräistä ja viihdyn kaupoissa. Haluan bongata hyviä tarjouksia. Nyt on jo ihanaa kevätmuotia, tykkään hypistellä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
En halua saada tuotteita joiden viimeinen käyttöpäivä on sama kuin niiden toimituspäivä.
Verkkokauppa, ainakin Prismassa, on tosi tarkka siitä, että just esim.leivät otetaan ihan päivän tuoreimmasta kuormasta, ja lihat ym.kaivetaan myös vasta myymälään saapuneista tuotteista, jotka ei ole edes myymälän puolen asiakkaille vielä ehtinyt esille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotikuljetukseenkin saa punalappuja, kun kirjoittaa huomautuksiin "saa olla punalappuisia" JA mitä ihmeen virkaa on valita itte, ihan yhtä hyvää valkkaa kerääjätkin, kuka nyt haukkuja haluaa!
Haluan silti valita itse. Ja kun käyn itse kaupassa, voin tehdä siellä valinnan vaihtaa johonkin toiseen tuotteeseen, mitä en ole suunnitellut ostavani.
Vierailija kirjoitti:
K-kaupat just nosti entisen 5 euron toimituskulun ensin 8 euroon, ja nyt yhtäkkiä 10 euroon. Aivan älytöntä. 60 mk pelkästä 3 km ajosta, ja saavat vielä asiakkaan ostamaan heidn huonot mädät tuotteet. No se loppui tähän. EN maksa.
No eihän se ajokustannus oo se juttu, vaan se, että joku kerää ne ostokset valmiiksi asiakkaalle, ja sitten ne vasta kuskataan perille. On taas daijut liikenteessä 🤷🏻
Miksi maksaisin ylimääräistä. Tykkään kaupoista ihan ruokakaupoistakin.
Olisi kauheaa olla menemättä kauppaan. Siellä näkee tutut ja kaupassakäynti on Sosiaalinen tapahtuma. En ole erakko.
Vierailija kirjoitti:
En halua saada tuotteita joiden viimeinen käyttöpäivä on sama kuin niiden toimituspäivä.
Olen tilannut ruokaa kotiinkuljetettuna/keräiltynä säännöllisesti, 3-4 kertaa kuukaudessa vuodesta 2016 ja koskaan ei ole ollut noin.
Itsellä kotiinkuljetuksella kotiin tilaaminen on ollut selvää säästöä. Verkkosivuilla mukavasti nojatuolissa istuen on mukava verrata eri tuotteita, kilohintoja, kokoja...koskaan ei ole tullut mitään yli-ikäistä, nuhjaantunutta tms.
Jää myös kaikki ns heräteostokset pois ja tulee suunniteltua etukäteen viikon ruokalista.
Itsellä kauppareissu menopaluu about 30 km ja kun pystyn työskentelee kotoa käsin, ei ole minkään matkan varrella.
Arvostan omaa vapaa-aikaani. Aion käyttää myös jatkossa ja asioida useissa eri verkkokaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Toisivat samaan hintaan niin mikä ettei. En maksa jotain kymppiä kotiin tuonnista.
Ennen vanhaan kauppias ei veloittanut mitään kuskaamisesta.
Oon eläkeläinen
60-luvulla tuo oli ilmaista.
Haluan valita kasvikset ja hedelmät itse. Usein marketeissa on laarissa huonoja joista en halua ottaa.
Joskus olen tilannut isompia tuotteita (wc papereita isot kuutiosäkit yms), mutta tosi harvoin.