Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et tilaa ruokia kotiin kotiinkuljetuksella?

Vierailija
04.02.2023 |

Miksi käydä ruokakaupoisssa vuonna 2023?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tilailu loppui siihen, kun kaupasta tuli toisen ihmisen tilaus ja minun tilaukseni meni muualle ja kesti puoli päivää ko vaihto.

Sitten oli herkät tavarat alimmaisena ja päälle heitelty maito- ym tölkit.

Lupasivat kunnon hyvityksen, eipä kuulunut mitään.

Tähän päättyi tuo ilo.

Vierailija
42/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut ruuat kotiin jo kolmen vuoden ajan. Koskaan ei ole ollut lähelläkään viimeistä käyttöpäivää tms. Erinomaista tavaraa tullut aina. Teen tilauksen kerran viikossa ja maksan mielellään 9.90e ko. palvelusta. Kätevää. Hedelmiä ja vihanneksia ostan joskus lisäksi muualta,koska osa ei välttämättä säily viikkoa. Tietysti teen itse ruuat.

Osa porukasta tuntuu nyt käsittäneen otsikon esim. pizzan kotiinkuljetustyyliseen palveluun tai Wolttiin.

Taitaa taas suurin syy olla se,ettei mistään haluta maksaa vaan kaikki PITÄÄ tehdä itse,sitten on parempi ihminen???

Heitä ymmärrän,jotka kokevat kaupassakäynnin mukavana sosiaalisena tilanteena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pyöriä kaupoissa. Voisin kyllä ajatella ostavani jotain säilyviä tuotteita isomman määrän. Kahvia, wc-paperia ja muita sen tyyppisiä.

Vierailija
44/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mielelläni pyörälenkillä liitissä.

Säästänvuodessa tuhansia eikä tarvitse pelätä nääggeriä kotona.

Vierailija
45/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kaupat just nosti entisen 5 euron toimituskulun ensin 8 euroon, ja nyt yhtäkkiä 10 euroon. Aivan älytöntä. 60 mk pelkästä 3 km ajosta, ja saavat vielä asiakkaan ostamaan heidn huonot mädät tuotteet. No se loppui tähän. EN maksa. 

Ei markkoja ole ollut kymmeniin vuosiin.

Vierailija
46/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tilaan, en ole mikään 1940 luvun muinaisjäänne.

Miksi ihmeessä lähtisin kaupoille pyörimään kun ne tulee niin kätevästi kotiovelle halvalla.

Herätkää pahvit!

Vierailija
47/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisivat samaan hintaan niin mikä ettei. En maksa jotain kymppiä kotiin tuonnista.

Ennen vanhaan kauppias ei veloittanut mitään kuskaamisesta.

Oon eläkeläinen

60-luvulla tuo oli ilmaista.

Miksi alapeukku, kun se oli silloin ilmaista. Mieheni oli K-kaupan tsupparina kesätyössä ja kuskasi ostoksia, joita puhelimitse tilattiin.

Vierailija
48/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun keski-euroopassa ja olen tilannut ruokaostokset kotiin kerran viikossa jo vuosien ajan. Kaupan kanta-asiakasjärjestelmä mahdollistaa kertyneiden pisteiden käytön kuljetusmaksuihin ja ajansäästö on niin valtava että maksan kyllä mielelläni siitä kuljetuksestakin jos pisteet on nollilla. Yli kahdensadan ostokset tulee joka tapauksessa ilmaiseksi.

Valikoimaan kuuluu ruoan, taloustavaroiden sekä kosmetiikan lisäksi myös liha-, kala- ja juustotiskin tuotteet, olut, viini, väkevät, savukkeet sekä leikkokukat. Tarjouksessa on aina joitain viinejä -50%/6 pll laatikko ja tilaan kyllä viinikaappiin täydennystä kun jotain omista suosikeista saa hyvään hintaan.

Kaikki hoituu sovelluksen kautta ja omat vakkarituotteet saa helposti merkattua. Tuotteiden laatu on myös hyvää, ainoastaan kerran olen reklamoinut. Jonkin tuotteen puuttuminen on myös hyvin harvinaista.

Pakasteiden kanssa ei ole ollut ongelmia ja kuriirille voi antaa kertyneet pet palautuspullot mukaan toimituksen yhteydessä. Miksi ihmeessä menisin kauppaan enää koskaan?

Vierailija
49/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin edellisestä ruoan kotiinkuljetuksesta kokonaiset 1,50 euroa. Tosin asunkin Helsingissä.

Vierailija
50/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ruokakaupassa siksi, että saan itse valita ostokset. Toinen syy on se, että inspiroidun kaupassa ja keksin useamman päivän ruoat hetkessä. Jos pitäisi kotona yrittää tehdä viikon ruokalistaa, niin ei onnistu, vaan minun pitää NÄHDÄ kaupan valikoima. Silloin saan mieleeni vaikka mitä ideoita. Kolmas syy on se, että tykkään käydä ruokaostoksilla ja mieluimmin kävisin joka päivä tekemässä tuoreimmat ostokset. Nykyään nämä kotiinkuljetuksen ostosten kerääjät jopa haittaavat kauppaan tulleen asiakkaan ostostapahtumaa tukkimalla käytävät, hyllyjen edustat jne.

51/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska EU ja kaikki kallista.

Vierailija
52/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn ruokakaupassa siksi, että saan itse valita ostokset. Toinen syy on se, että inspiroidun kaupassa ja keksin useamman päivän ruoat hetkessä. Jos pitäisi kotona yrittää tehdä viikon ruokalistaa, niin ei onnistu, vaan minun pitää NÄHDÄ kaupan valikoima. Silloin saan mieleeni vaikka mitä ideoita. Kolmas syy on se, että tykkään käydä ruokaostoksilla ja mieluimmin kävisin joka päivä tekemässä tuoreimmat ostokset. Nykyään nämä kotiinkuljetuksen ostosten kerääjät jopa haittaavat kauppaan tulleen asiakkaan ostostapahtumaa tukkimalla käytävät, hyllyjen edustat jne.

Ravintolaruokaa emme myöskään ole koskaan tilanneet kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi