Miksi et tilaa ruokia kotiin kotiinkuljetuksella?
Kommentit (52)
Haluan valita itse. Eläkeläisellä on aikaa ja samalla tapaa tuttuja ja entisiä työkavereita Prismassa. Lisäksi tykkään autoilla ja toisinaan kuskaan naapureita kauppaan.
Haluan itse valita tuotteet joita käytän.
Suomessa noutoruoka on todella kallista. Jos olisi samanlainen kulttuuri kuin muualle maailmassa missä tuota voi harrastaa ihan normaalilla palkalla niin todellakin söisin ulkona paljon enemmän.
Koska kaupassa on ihan kiva käydä nyt kun on tulleet ne käsiskannerit, joilla itse voi skannata sitä mukaa kun ostaa ja pakata tavarat suoraan kasseihin. Inhottavin osuus on poistunut, tavaroiden latominen kassahihnalle.
Miksi maksaisin vuodessa 4000 eur kun käymällä kaupassa maksan vain 2000 ;-)
Wolt ja Foodora eivät toimita sadan kilsan päähän.
Alakerrassa on k-kauppa. Tilaisin kyllä, mutta soitto sinne on maksullinen tuonti tähän meille maksaa kympin.
Näin Tampereen Hervannassa.
Varsinkin tuo maksullinen puhelin estää sen. Ihme rahastusta.
Vierailija kirjoitti:
Haluan itse valita tuotteet joita käytän.
Olen samaa mieltä. Kun käy itse kaupassa, voi valita juuri ne parhaimman näköiset hedelmät ja ne tuotteet, joissa parasta ennen päivämäärä on mahdollisimman kaukana. Niiden perushankintojen ohella voi saada uusia virikkeitä kuten ostaa grillatun broilerin tai tuoreita sämpylöitä tai huomaa jonkun edullisen tarjouksen. Samalla saa mukavasti hyötyliikuntaa etenkin jos se kauppa sattuu olemaan sopivan kävely- tai pyörämatkan päässä ja näkee muita ihmisiä kotona istumisen sijasta.
Toisivat samaan hintaan niin mikä ettei. En maksa jotain kymppiä kotiin tuonnista.
Ennen vanhaan kauppias ei veloittanut mitään kuskaamisesta.
Oon eläkeläinen
En halua saada tuotteita joiden viimeinen käyttöpäivä on sama kuin niiden toimituspäivä.
Ap, tilaatko ajatukset itsellesi vaikkapa netistä?
Ei ole rahaa ja vaikka olisi, haluan itse valita ostokseni ja tehdä itse ruokani, se nyt vain on niin.
Liian kallista. Asun 5min kävelymatkan päässä kaupasta.
K-kaupat just nosti entisen 5 euron toimituskulun ensin 8 euroon, ja nyt yhtäkkiä 10 euroon. Aivan älytöntä. 60 mk pelkästä 3 km ajosta, ja saavat vielä asiakkaan ostamaan heidn huonot mädät tuotteet. No se loppui tähän. EN maksa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa ja vaikka olisi, haluan itse valita ostokseni ja tehdä itse ruokani, se nyt vain on niin.
No siellä nettikaupassa, itsehän sä sielläkin valitset höh.
Perjantaina tuli taas kauppakssi, kolmeksi viikoksi ruokaa ja muuta, ja esim maitoihin kirjoitin että pitkällä päiväyksellä kiitos. Eikä koskaan ole tullut huonoa. Kerran oli joku juttu unohtunut.
Nyt ei tartte hakea kuin jotain pientä...jos huvittaa.
Koska se on liian kallista, alkaen 10 euroa, niissä kaupoissa jotka täällä sitä tekevät. Jos minulla olisi tilava jääkaappi ja iso pakastin, tilaisin varmaan viikon tai parin ruuat kerralla. Mutta kun ei ole, niin tulisi turhan kalliiksi maksaa melkein yhtä paljon kuljetuksesta kuin koko ostoksista.