Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten olla parisuhteessa varakkaan miehen kanssa, siten ettei hän oleta että kyse on rahasta?

Vierailija
04.02.2023 |

Jätin juuri kivan miehen osin siitäkin syystä, että hän alkoi epäilenään, että olen hänen kanssaan vain rahan takia.
Mies toki maksoi ravintolassa, omasta halustaan, mutta en esim saanut koskaan häneltä rahaa, kalliita lahjoja, matkoja tms. Enkä tuollaisia edes odottanut saavani. Jos mentiin teatteriin/elokuviin/konserttiin, minä ostin ja siis maksoin liput, tekemättä siitä mitään numeroa. Tehtiin todella paljon asioita yhdessä, ihan ilmaisia ja sitten maksullisia juttuja, mutta en käsitä missä se hyväksikäyttö oli. Töidensä takia hänellä on pakettiauto, joten en edes päässyt tuttaville brassailemaan kylillä minkään Teslan kyydissä. Harmi, muuten hyvä mies, mutta itsetunto ei riittänyt siihen, että joku voisi tykätä hänestä, eikä hänen rahoista =(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän aisti, että se hyväksikäyttö suhteen mahdollisesti vakavoituessa  tulossa.

Niin kuin kirjoitit itse.

"en esim saanut koskaan häneltä rahaa, kalliita lahjoja, matkoja tms"

"en edes päässyt tuttaville brassailemaan kylillä minkään Teslan kyydissä"

Nuo ovat oletusarvoja sinun omista ajatuksistasi.  Tuollaista odotit ja odotat, vaikka muuta yritit ja yrität itsellesi syöttää.

En minä kaipaa mitään tuollaista ja jos kaipaisin, voisin ostaa Teslani itse.

Toiseksi, miten tuollainen mies voi ikinä saada parisuhteen, kun kaikki naiset on hänen kanssa muka vain rahan takia?

Ap.

Ei oikeastaan koskaan. Hän elää oman pankkitilinsä vankina.

Hän suojelee rahojaan "hyökkäyksiltä"  ja näkee uhkia kaikkialla. Sellainen on ihminen jolle tärkein asia elämässä on raha.

Vierailija
22/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmaan se rahojen kirous. Sinänsä surkuhupaisaa. Jos rikkaalla hyvätuloinen puoliso ei kenenkään tarvitse miettiä, että rahalla ehkä osansa ja jos toinen kustantaa, olisi hyväksikäyttöä. Mutta jos taas toinen huonompituloinen tulee heti epäilykset eli mies itse ja muutkin ehkä epäilee.

Eli hyvätuloinen voi tarjota toiselle hyvätuloiselle, mutta ei huonompituloiselle huonolla omalla tunnolla tai epäilyksillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo ole enää ongelma jos kerran jo jätit kyseisen miehen? Vai onko jo seuraava varakas kiikarissa?

Vierailija
24/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on tollo jos ei tajua että rahat pitää käyttää naiseen.

Kyllä on tollo, jos on varaa, mutta ei käytä ja vielä tollompi jos ei halua käyttää lapsiin.

Kyllä se rahojenkin käyttö läheiseen on välittämistä (silloin kun on selvä että mistään hyväksikäytöstä ei kyse) tai voi sanoa toisinpäin, että rahojen käyttämättömyys toiseen vaikka kumppaniin, on vähän ikävää käytöstä ja itsekästä, jos toisella varaa ja jos pyyntö ei aivan älytön.

Joskushan kuulee näistä varakkaista, jotka ei kuulemma kustanna lapsilleen mitään, koska haluavat opettaa järkevämpää rahankäyttöä, mutta siinäkin on hyvä pitää vähän tilannetajua, jottei opetus mene jo kidutuksen puolelle. Eli vähän tarkkaan katsoa mistä asioista opettaa ja miten.

Enkä usko että nämäkään: "En ole saanut mitään. Ihan itte pärjännyt" vaikka vanhemmilla miljardiomaisuus, ei tuo ole yleensä koko totuus. Siellä saattaa olla kuitenkin jotain, velaton peritty asunto tai suhteilla saatu hyvä työpaikka.

Vierailija
25/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma kokemus on että siihen ei voi oikeastaan vaikuttaa koska kyse ei ole sinusta vaan hänestä. Jos ihminen on itse rahan perään, ajattelee sitä

paljon ja miettii omia ja muiden rahoja, ja kokee rahan kautta alemmuutta ja/tai ylemmyyttä niin hän luulee hyvin vankasti että kaikki muut ovat hänen kaltaisiaan mutta valehtelevat. Sitä ei voi muuttaa.

Eikä sillä rahan määrälläkään ole mitään väliä. Itselläni oli todella varakas seurustelukumppani (siis menetti tai teki kymmeniä-satojatuhansia kuukaudessa ja se on vähiten kiinnostava asia ko ihmisessä ja meidän suhteessamme) Koska kumpikaan ei välittänyt rahasta eikä yhteiselomme perustunut siihen.

Sitten yhden juristin kanssa kaikki oli yhtä vertailua, kateutta,

lompakkoloispuhetta

Nykyään suhteessa jossa tienataan molemmat saman verran ja edelleen vähiten kiinnostava asia koko paletissa.

Miehillä on tunnetusti vähemmän empatiakykyä joka johtaa juuri tuohon oman mielenmaiseman projisointiin kaikkiin ihmisiin

Vierailija
26/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän aisti, että se hyväksikäyttö suhteen mahdollisesti vakavoituessa  tulossa.

Niin kuin kirjoitit itse.

"en esim saanut koskaan häneltä rahaa, kalliita lahjoja, matkoja tms"

"en edes päässyt tuttaville brassailemaan kylillä minkään Teslan kyydissä"

Nuo ovat oletusarvoja sinun omista ajatuksistasi.  Tuollaista odotit ja odotat, vaikka muuta yritit ja yrität itsellesi syöttää.

En minä kaipaa mitään tuollaista ja jos kaipaisin, voisin ostaa Teslani itse.

Toiseksi, miten tuollainen mies voi ikinä saada parisuhteen, kun kaikki naiset on hänen kanssa muka vain rahan takia?

Ap.

Ei mitenkään, mutta se on hänen ongelmansa.

Vierailija
27/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on varmaan se rahojen kirous. Sinänsä surkuhupaisaa. Jos rikkaalla hyvätuloinen puoliso ei kenenkään tarvitse miettiä, että rahalla ehkä osansa ja jos toinen kustantaa, olisi hyväksikäyttöä. Mutta jos taas toinen huonompituloinen tulee heti epäilykset eli mies itse ja muutkin ehkä epäilee.

Eli hyvätuloinen voi tarjota toiselle hyvätuloiselle, mutta ei huonompituloiselle huonolla omalla tunnolla tai epäilyksillä.

Tämä lienee yksi syy, miksi Hollywood-tähdet seurustelevat toisten Hollywood-tähtien kanssa.

Vierailija
28/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät hänen varansa? Kun tyyppi ajelee pakulla töiden takia, niin onko kyseessä joku remonttireiska.

Vierailija
29/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tarve ap on seurustella nimenomaan varakkaan miehen kanssa;) Mikset etsi miestä omasta sosiekonomisesta luokastasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän