Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yöllinen kutina

Vierailija
19.11.2006 |

Mikä voisi auttaa, kun monesti, melkeinpä joka yö herään siihen että raavin peräaukkoani ja emätintäni oikein kunnolla. Verille asti. Enkä saa unta, sillä on vain pakko raapia enemmän. Aamulla olen ihan verillä ja pissaaminen ja kakkaaminen kirvelee tosi paljon... Tämä haittaa jo öitäni, sillä saatan raapia tunninkin ja herään aina siihen kun raavin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne aina öisin tulevat peräaukon suulle ja kutittavat. Hae apteekista lääkettä, käsittääkseni saa ilman reseptiä.

Vierailija
2/12 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kutina johtuu. Olen siis syönyt matokuurejakin. Myös peräaukon yläpuolelle, ihoon olen raapinut tosi ison ruven, joka aukeaa joka yö kun raavin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä välittömästi huuhteluaine pois pikkupyykistä ja vaihda zeoliitittomaan hajusteettomaan pesuaineseen.

Mulla alapää oli ihan rikki vaikken ole millekään allerginen ja oli hajusteeton sensitive pesuaine, mutta kun sisälsi ZEOLIITTIA.

Persuainetta voi myös huoletta käyttää puolet vähemmän kuin purkin kyljessä käsketty ja ihan puhdasta tuleee silti

Käytätkö kertakäyttösiteitä? Sisältävät aivan TAJUTTOMASTI kemikaaleja ja todellakin kuumottaa ja kutittaa (vaihtoehtona kestositeet tai kuukuppi)

Kertakäyttösiteet ja huuhteluaine myös AIHEUTTAVAT hiivaa......

googleta ALLEGROSUOMI se on erittäin hyvä pesuaine jolla taatusti puhdistuu sen lisäksi ettei mikään sen jälkeen taatusti haise.

Vierailija
4/12 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin edellämainitut kutisee ihan hulluna jos käytän. Ja ihan koko alueelta ja sen vuoksi en niitä enää pysty käyttämään. Myös esimerkiksi jokin pesuaine voisi aiheuttaa saman kutinan sinulla. Kannattaa ottaa kokeeksi illalla antihistamiinia ja pestä ja rasvata perusvoiteella alapää kunnolla. Ja nuku ilman housuja ja katso, onko apua ;)

Vierailija
5/12 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aiheuttajan oli se zeoliitti, paheni tietysti joka kuukausi kun käytin kertissiteitä.

Nyt ei kutia enää koskaan kun pesen allegrolla ja käytän kestositeitä :)

Tältä näyttää kestositeet: http: //igulee. fi/index. php?cPath=83

Vierailija
6/12 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tottakai siis pitää jättää ne siteet pois käytöstä ;) Jos ap:lla on tämä vaiva... Mulle vaan yks lääkäri sanoi silloin, kun tämä " kertakäyttösideallergia" todettiin, että oireita voi helpottaa ottamalla antihistamiinia ja luopumalla allergian aiheuttajasta ;) Ja tehosi ainakin minulla

Seiska

Vierailija
7/12 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyse ei ollut mistään terveyskeskusken nuorista harjottelijoista vaan pitkänlinjan yksityisvastaanotto-ammattilaisista..... että se siitä joskus van on otettava maalaisjärki käteen ja katotava mitä veetun aineita elämässään käyttää päivittäin ja TAJUTTAVA että ei oloe kovin terveellistä kaik,ki kemikaalit ym. paskat.....

.... lääkäriin.... just joo.... koskaan ei tarvi lääkärissä käydä jos hiukankin on omia aivoja ja osaa käyttää esim. kirjastoa.....

Vierailija
8/12 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kertakäyttösiteitä, mutta ei kai se nyt voi aina vaikuttaa... Tuota pesuaine hommaa täytyy sitten kokeilla, kiitos neuvosta.

Terkuin ap

Vierailija
9/12 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on persus aina talvet ihan ruvella kun unissani raavin sitä. Olen käynyt lääkärissäkin aiheesta monta kertaa ja lohtua ei ole annettu. Peusvoiteella rasvaaminen päivittäin auttaa vähän ja vaiva helpottaa kesäksi mutta talvet ovat ihan kauheita. Kun kovasti raapii iho tulehtuu helposti. Silloin auttaa reseptillä saatava rasva joka sisältää hydrokortisoonia ja baketeereja tuhoavia aineita.

Kuukautiset ja siteiden käyttö pahentaa tilanteen aina tosi kamalaksi.

Tsemppiä! Tämä on kamala vaiva jonka kanssa on lääkäreiden mukaan vain opittava elämään :(

Vierailija
10/12 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuten ihan novalania

Vierailija
11/12 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivisin kutise?

Vierailija
12/12 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ne ei edes kutittais joten harkitse vakavasti niitä..... ;)