Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin peltikolariin parikymppisen naisen kanssa - näin tapahtumat etenivät

Vierailija
03.02.2023 |

Jouduin peltikolariin 5 km/h nopeudella. ahdas käännös oikealle. autoja parkissa sisäkaarteessa. Lunta sivuilla. kaistalla on ... joka ei pysähdy ajoissa. Hän kokeili, että jos hän ei pysähdy, niin minä väistän. Hän pysäytti auton kaarteeseen niin, että minulla ei ollut jarrutustilaa jäässä. miinä jarrutin ja auto luisui jäällä. auto kääntyi ja oma kuljettajan ovi osui hänen vasempaan etukulmaansa. Siihen tuli maalijälkiä ja ehkä muovi halkesi vähän.

Parikymppinen naiskuski astui ulos ja katsoi minua syyttävästi. Odotin hillitysti. Hän sanoi " jos sinä et vastaa, minä soitan poliisit". Sitten käskin häntä lopettamaan kohtelemasta niin kuin se oli minun syyni ja uhkaamalla poliisilla. Hän soitti perheelleen ja sanoi, tulkaa tänne, minua pelottaa. Isä ja äiti ja teinitytär tulivat sinne ja haukkuisivat minua uhkaavaksi siksi, että tytär sanoi niin. Menin autoni taakse kyyryyn, jotta hän ei voisi sanoa niin poliisille. Huusin sieltä tahallaan esimerkin tekemiseksi. Kuski ei pelännyt minua ollenkaan vaan yritti saada minut alistumaan hänelle, jotta hänen vakuutuksestaan ei tarvitse maksaa. Yritin toistella heille sitä, että ei se ole kenenkään syy. Yritin kertoa kuulleeni, että koska meillä on kaskovakuutus, ihmisten ei täydy riidellä täällä kadulla. Molempien vakuutus maksaa. Äiti otti johtavan haukkujan roolin ja sanoi, ei molempien vaan sinun. Tiesin, ettei minun kannata kuvailla jääolosuhteita, mutta tein pienen poikkeuksen. Äit sanoi, etten osaa ajaa!

Tällaisesta kirpeästä suomalaisesta ruokalajista minä tykkään!

He soittivat 112, jossa sanottiin, ettei sieltä lähetetä poliisia pikkukolareiden takia. He äiti valehteli, etten suostu maksamaan. Sanoin, me teemme vahinkoilmoituksen vakuutusyhtiölle, niin kuin normaalisti ja he päättävät, kuka maksaa. He saivat vakuutettua 112 lähettämään poliisin. Väsäsin netissä samaan aikaan vahinkoilmoituksen ja poistuin ennen poliisin tuloa. Kuski vaati kuvan rekisteriotteesta ja henkilötunnuksen ja ajokortin. Annoin ajokortin ja nimen, mutta sanoin rekkarin löytyvän ilmoituksen perusteella ja vakuutusyhtiö on häneen yhteydessä. Hän kysyi epävarmana äidiltään, näkyykö äne tiedot sitten rekkarinumerolla? Soitin 112 myöhemmin ja kerroin päättäneeni poistua, koska tein kaiken mitä he halusivat ja vahinkoilmoituksen. 112 sanoi, kyllä, kyllä. Poliisi soittaa, jos on asiaa. Sivullinen vanhus tuli väliin. Hän neuvoi perhettä olemaan kertomatta nimiä. Hänellä oli ennakkoluulo, että kaikki kolarin ajajat ovat rikollisia. Hän yritti estää vahinkoilmoituksen teon. Hän laittoi kädet konepellilleni ja yritti estää minua ajamasta pois. Vieritin autoa pikkuisen niin, että hän joutui ottamaan askeleen kädet konepellillä. Hän katsoi vihaisest niin kuin minä yrittäisin ajaa pääälle. Sanoin aukinaisesta nikkunasta ole ystävällinen. Muu liikenne ahtaassa kohdassa sai miehen siirtymään.

Tyttökuski sanoi ilkeästi, että auto on ihan paskana. Hän tietää, että niin kertomalla muille hän voi varmistaa minun maksavan. Ei sovi ym. jälkeen. Pidin puoleni ja siksi hän kutsui perheensä. Pääsin antamaan alussa tytölle takaisin ja näytin keskisormea ja sanoin, että hän on varmaan ravintola-alalla. Tiedättehän? Sitten yritin vain kovaa luvata hoitaa asian vakuutusyhtiön kautta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi keskustella. Soittaa jonkun tarkastamaan vauriot ja hoitaa eri kautta.

Vierailija
2/5 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki autoosi kojelautakamera niin saa seuraavalla kerralla käräjille pahimmat törkyilijät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää hoidetaan niin, että soitetaan 112 ja epäillään toista kuskia rattijuopoksi. Silloin omasta vakuutuksesta ei tarvitse maksaa euroakaan, koska aika usein nää törtöt on huumeissa kuten ap. Ja jos toinen auto on pysähtynyt, niin sen päälle liukuva on yksiselitteisesti syyllinen

Vierailija
4/5 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki autoosi kojelautakamera niin saa seuraavalla kerralla käräjille pahimmat törkyilijät.

Tuossahan ap olisi maksajana, koska ajoi pysähtyneen auton keulaan.

Vierailija
5/5 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan ap olisi maksajana, koska ajoi pysähtyneen auton keulaan.

Vai oliko se toinen väärällä kaistalla? Mene ja tiedä.

Kaikkea törkyä ei silti tarvi ottaa vastaan ilman seuraamuksi, vaikka vahinko kävisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme