Mitä tarkoittaa, kun mies sanoo haluavansa omia mut kokonaan?
Kommentit (43)
Tarvii kämpän ja laskujenmaksajan.
Vierailija kirjoitti:
Hän on vain umpirakastunut.
Tai sitten mustasukkainen ja haluaa sinut kokonaan itselleen, ei kavereita, ei ketään muita lähelle.
Yrittää olla romanttinen ja nolaa vaan itsensä.
onko se vähän semmonen j ä n n ä mies?
Mulle tuli kyllä ekana mieleen, ettei halua sinun tapailevan muita. On kanssasi tosissaan.
Näytä sille sialle ja pane naapurin Jarmoa!
Sitten voit näyttää naapurin Jarmolle ja panna alakerran abdulia!
Ap, ei tuo tarkoita yhtään mitään.
Pelklää paska puhetta mieheltö, joka suhteen alussa on helvetin kiimainen juuri sinua kohtaan.
Kun alkuhuuma on ohi, mies muuttunut mies.
Omistus-suhde on aina alisteinen. Omistaja on hyötyjä ja omistettu on hyödynnettävä. Omistaja siis käyttää toista hyödyksi. Omistus puheet , käytös, elkeet ja vaatimukset eivät ole tervettä. Juokse niinkuin Oisit juossut jo viikko sitten.
Haluaa olla ainoa, joka sinua nussii, vaikka tietenkin käyt nussimassa muidenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tarvii kämpän ja laskujenmaksajan.
Tarvii jonkun jota hyväkskäyttää höynäyttää ja alistaa. Juokse.
Tarkoittaa, että halua sinusta itselleen vaimon. Tai sitä minä tarkoittaisin jos niin sanoisin.
M42
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli kyllä ekana mieleen, ettei halua sinun tapailevan muita. On kanssasi tosissaan.
Tosissaan haluaa alistaa ja nöyryyttää. Jotain korvienvälissä vinossa huonolla tavalla. Juokse.
Hämeenlinnassa persejaaalkainen irakkkilainen sahasi 20v naisen pään itrti 20.1.2020.
naapuri huomasi verilammikon joka tuli oven alta käytävään.
eikä ole edes ainoa tapaus..Porissa, TurussaporisKotkassane myös halusi omia kokonaa,,
Haluaa että hän on sinun ainoa mies ja lopetat sen muiden miesten kanssa paneskelun jos meinaat olla hänen kanssa.
Eli one woman one man ei ole tätä päivää vaan vähän aidan toiselta puolelta lisäpelaajia tekisi mieli? Tai edes takaoven pikkuisen raolleen josta livahtaa mahdollista ongelmaa pakoon, naisellisesti helposti ja tunteella?
Toisaalta en ihmettele miksi pelipanomiehet eivät juuri maailman loppua koe jos yksi muija jää ulos parisuhde kuviosta kun tiskin alla on aina joku varalla.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa, että halua sinusta itselleen vaimon. Tai sitä minä tarkoittaisin jos niin sanoisin.
M42
Eli Juokse. Kukaan ei omista toista ihmistä. Pääset joo vaimoksi eli tössä tapauksessa kynnysmatoksi.
Jaa-a. Vähän vaikea sanoa tietämättä kontekstia ja teidän välisen suhteenne laatua.