Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin valtiolla työskentelevänä äänestän vain SDP:tä --- haluan työpaikkani säilyvän

Vierailija
03.02.2023 |

Tykkään leikata sosiaaliturvasta, mutta vielä enemmän pidän nykyisestä työstäni valtiolla. Sen vuoksi äänestän SDP:tä vaikka ajatukset muuten Kokoomuksen ja Persujen suunnassa.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miepä äänestän perussuomalaisia, suomalaisia puolustavaa puoluetta.

Vierailija
2/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sitä venäjämielistä ja naisvihamielistä puoluetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen valtiolla. Olen sen verran hyvä työssäni ja toiminnan kannalta kriittisessä tehtävässä, että uskallan antaa äänen oikealle.

Sinut voidaan nähdä kampaviinerin syöjänä. Itseäsi voit toki kusettaa kuten haluat, mutta paperilla olet pelkkä pöhöttyneen julkisen sektorin ilmentymä, joka edustaa valtavaa byrokratiaa.

Vierailija
4/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tule sitten vinkumaan kun se sinun suomalaisia puolustava puolue antaa panna suomalaisia perseeseen.

Vierailija
5/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän demareita, koska haluan, että suomi on hyvä paikka tulevalle sukupolvelle.

Leikkaamalla tämän maan henkihievereihin, heittämällä työttömät kadulle ja tuhoamalla koulutuksen, en voi äänestää oikeistoa.

Vierailija
6/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat siis mieluusti veroja😂

Vierailija
7/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän demareita, koska haluan, että suomi on hyvä paikka tulevalle sukupolvelle.

Leikkaamalla tämän maan henkihievereihin, heittämällä työttömät kadulle ja tuhoamalla koulutuksen, en voi äänestää oikeistoa.

Porvari heitä työttömän kadulle ja tuhoaa koulutuksen. Onneksi on ollut tämä hallitus!

Vierailija
8/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen älykäs ihminen maksaa mielellään veroja.

Vierailija
9/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tule sitten vinkumaan kun se sinun suomalaisia puolustava puolue antaa panna suomalaisia perseeseen.

Sanna Marin on myynyt meidän perseemme jo aikoja sitten. Siinä on sinulle maanpetturi numero 1!

Vierailija
10/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra vihaa naisia😂

Vierailija
11/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jolla on naispuheenjohtaja ja jonka entinenkin johtaja on varoitellut Venäjästä jo vuosia?

Vierailija
12/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaari-ihmisiä?

Vierailija
13/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra vihaa naisia😂

Purra ei ole PS. Vähänpä sinä vähämielinen olet seurannut maailmanmenoa.

Vierailija
14/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi pitää tulla tänne kertomaan kuinka olet ylpeä omasta typeryydestäsi?

Vierailija
15/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jolla on naispuheenjohtaja ja jonka entinenkin johtaja on varoitellut Venäjästä jo vuosia?

Hyvin on silti raha idästä kelvannut.

Vierailija
16/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta hitossa maksan. Millä tämä tämän maapallon pohjoinen, täysin poikkeuksellinen demokratia selviäisi ilma veroja? Tajuatko, mihin verorahoja käytetään?

Itse maksan työssäkäyvänä enemmän kuin mielelläni veroja esimerkiksi sosiaaliturvasta, tuosta yhteiskunnan tukiverkosta, jota jokainen voi joskus tavita. Kuka ei maksaisi?

Vierailija
17/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen valtiolla. Olen sen verran hyvä työssäni ja toiminnan kannalta kriittisessä tehtävässä, että uskallan antaa äänen oikealle.

Sinut voidaan nähdä kampaviinerin syöjänä. Itseäsi voit toki kusettaa kuten haluat, mutta paperilla olet pelkkä pöhöttyneen julkisen sektorin ilmentymä, joka edustaa valtavaa byrokratiaa.

Voi siinä noinkin käydä. Suureksi onneksi olen työssä, minkä kansalaisetkin mieltää tärkeäksi (en hoitaja/poliisi).

Ja haluan itsekin kampaviinerinsyöjistä eroon, koska heidän takiaan mulla on huono palkka. Kampaviinerin syöjät saa yleensä ainakin kaksi kertaa oman palkkani verran korvausta siitä pullan puputtamisesta.

Vierailija
18/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen tarvitaan kunnon palkan korotukset, ihmisillä on motivaatiota ottaa työtä vastaan. Meillä teetetään työtä aivan surkeilla palkoilla.

Vierailija
19/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huolehdi , IMF tulee ihan pian laittamaan niin valtiolle, hyvinvointialueille kuin kunnillekin aika mittavat muutosneuvottelut tulille ja sitä nopeammin mitä pidempään vasemmistopuolueet pitävät valtaa. Sori vaan mutta äänestämienne vasemmistopuolueiden mahtavan talouspolitiikan johdosta teidän palkkanne menee jatkosssa lainojen korkoihin ja lainanhoitokuluihin.

Vierailija
20/43 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta hitossa maksan. Millä tämä tämän maapallon pohjoinen, täysin poikkeuksellinen demokratia selviäisi ilma veroja? Tajuatko, mihin verorahoja käytetään?

Itse maksan työssäkäyvänä enemmän kuin mielelläni veroja esimerkiksi sosiaaliturvasta, tuosta yhteiskunnan tukiverkosta, jota jokainen voi joskus tavita. Kuka ei maksaisi?

No minä esimerkiksi. Tai siis maksan, mutta en kyllä mielelläni pistä 1/3 palkastani veroihin, kun hyödyn verovaroin tuotetuista palveluista aika vähän. Mielelläni näkisin veroprosenttini laskevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi