Tinder-mies ilmoitti kysyttäessä, että hänen suosikkialkuaineensa on vesi O_o
Mitä mieltä olette, olisiko tämä dealbreaker, vai pitäisikö antaa mahdollisuus?
Kommentit (56)
Millä ihmeen autistilla on suosikkialkuaine ja kysyy sitä treffikumppanilta?
Hyvä vitsi, mutta meni hukkaan, koska olet liian tyhmä hänen keskustelukumppanikseen.
Ei jatkoon. Pitäisi edes joku alkuaine osata nimetä. Hyvä kysymys minusta.
Kuka helvetin hullu kysyy suosikki alkuainetta?
Enemmän olisin sinuna huolissani jos hän olisi vastannut dysprosium.
Vierailija kirjoitti:
Oli hyvä vitsi. Taisi mennä sinulta ohi.
Toivottavasti et pääse jatkoon.
Meni minultakin ohi. Voitteko selittää mikä oli hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon. Pitäisi edes joku alkuaine osata nimetä. Hyvä kysymys minusta.
Siinähän tuli yksi ja ne muut ovat maa, ilma ja tuli sekä joidenkin hippien mielestä myös eetteri.
No niin, nyt mä mietin loppupäivän mikä olis mun suosikkialkuaine ja millä perusteella.
Ei olisi minulle sopiva kumppani, joten vaikka tietysti asiana täysin mitätön, silti ei menisi jatkoon. Lieventävänä asianhaarana voisi mennä se, että oikeasti tietäisi kyllä, että vesi on yhdiste, mutta vitsailisi tuolla muinaisella alkuaineen käsitteellä. Mutta jos joku ei oikeasti tiedä, että vesi ei ole alkuaine, en usko, että meillä on mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt mä mietin loppupäivän mikä olis mun suosikkialkuaine ja millä perusteella.
Tästä pitäisi tehdä oma ketjunsa. Kullalla on varmaan omat kannattajansa, mutta esim hiilen alkuainerakenteet esim timanttina sekä kyky muodostaa valtavia polymeerejä sekä se, että se on koko elollisen luonnon perusta vie kyllä varmaan voiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä pitäisi tehdä oma ketjunsa. Kullalla on varmaan omat kannattajansa, mutta esim hiilen alkuainerakenteet esim timanttina sekä kyky muodostaa valtavia polymeerejä sekä se, että se on koko elollisen luonnon perusta vie kyllä varmaan voiton.
Mä tykkään elohopeasta. Nestemäisessä muodossaan se näyttää tosi maagiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään elohopeasta. Nestemäisessä muodossaan se näyttää tosi maagiselta.
On. Se on hieno. Ja tavallaan jotain tosi petollista siinä, että se kauniina ja hauskana aineena houkuttelee leikkimään, ja samalla se on hyvin myrkyllinen.
Suosikkialkuaine?
Mikä kysymys tällainen on?
Olen tiedeorientoitunut persoona, mutta voisin tuollaisen kysymyksen tulkita juurikin astrologian/mystiikan maailmaan kuuluvaksi, jolloin vastuista haetaan juurikin alkemian neljästä elementistä.
Oikea vastaus tietenkin on kulta.
Vierailija kirjoitti:
Oikea vastaus tietenkin on kulta.
ääh, kerkesit ensin, olin juuri tulossa sanomaan tämän.
Pitänee varmaan selvittää pokan tiedot kemiasta lisäkysymyksillä, ehkä polymeereistä joku kiperä kyskä?
Oli hyvä vitsi. Taisi mennä sinulta ohi.
Toivottavasti et pääse jatkoon.