Tinder-mies ilmoitti kysyttäessä, että hänen suosikkialkuaineensa on vesi O_o
Mitä mieltä olette, olisiko tämä dealbreaker, vai pitäisikö antaa mahdollisuus?
Kommentit (56)
Ainoa oikea vastaushan tuohon kysymykseen olisi kulta, nättinä pyöreänä rinkulana vasemmassa nimettömässä
Varsinkin ensitreffeillä tuolla voisi sada jäätävän vastaanoton.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi, mutta meni hukkaan, koska olet liian tyhmä hänen keskustelukumppanikseen.
Mikähän tuosta mahtaa tehdä hyvän vitsin, tai aloittajasta tyhmän?
On teilläkin keskustelunaiheet. Mikä ap:n suosikkialkuaine lie? Minun on kulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon. Pitäisi edes joku alkuaine osata nimetä. Hyvä kysymys minusta.
Siinähän tuli yksi ja ne muut ovat maa, ilma ja tuli sekä joidenkin hippien mielestä myös eetteri.
Olisi pitänyt määrittää puhutaanko klassisista alkuaineista esim. kreikkalaisten mukaan, vai nykyisestä luokittelusta, johon on listattu ja eritelty kaikki löydetyt alkuaineet.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi, mutta meni hukkaan, koska olet liian tyhmä hänen keskustelukumppanikseen.
Mitä vitsikästä on siinä, että treffikumppani ei tiedä veden olevan yhdiste?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt mä mietin loppupäivän mikä olis mun suosikkialkuaine ja millä perusteella.
Tästä pitäisi tehdä oma ketjunsa. Kullalla on varmaan omat kannattajansa, mutta esim hiilen alkuainerakenteet esim timanttina sekä kyky muodostaa valtavia polymeerejä sekä se, että se on koko elollisen luonnon perusta vie kyllä varmaan voiton.
Mua kiehtoo helium, vety ja litium, koska ne on ainoat alkuräjähdyksessä syntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon. Pitäisi edes joku alkuaine osata nimetä. Hyvä kysymys minusta.
Siinähän tuli yksi ja ne muut ovat maa, ilma ja tuli sekä joidenkin hippien mielestä myös eetteri.
Olisi pitänyt määrittää puhutaanko klassisista alkuaineista esim. kreikkalaisten mukaan, vai nykyisestä luokittelusta, johon on listattu ja eritelty kaikki löydetyt alkuaineet.
No ei. Alkuaine tarkoittaa alkuainetta, ei mitään muinaisia määritelmiä.
Mun suosikkialkuaine on Kossu.
Se on saanut alulle niin monta eri asiaa elämässäni, ettei tosikaan.
Raaka-Arska
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetin hullu kysyy suosikki alkuainetta?
Kysyväthän jotkut lempiväriäkin. xD Ja lempiruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt mä mietin loppupäivän mikä olis mun suosikkialkuaine ja millä perusteella.
Tästä pitäisi tehdä oma ketjunsa. Kullalla on varmaan omat kannattajansa, mutta esim hiilen alkuainerakenteet esim timanttina sekä kyky muodostaa valtavia polymeerejä sekä se, että se on koko elollisen luonnon perusta vie kyllä varmaan voiton.
Helium voi taas olla hassuttelijoiden mieleen. Tulee hassu ääni.
Kuulit väärin. Se sano Vety eikä vesi.
Vety, koska se on maailman yleisin alkuaine. Yleisin on suosituin ja siispä myös paras.
Joo kyllä aina pari kertaa pitää antaa vedellä
😉
Tontuthan on hampaattomia biseksuaaleja, pidä kiirettä niin voit saada elämäsi parhaan suihinoton. Lisämausteena tonttulakin kulkunen helkkäilee kivasti samalla ja luo joulumieltä.
Kysymys on kuin Sheldon Cooperin (Rillit huurussa) kysymä, enkä voisi siihen vastata mitenkään.
Ihan hyvän huulen heitti lennosta. Miksi ylipäänsä kyselit lempialkuainetta, jos et ymmärrä edes tuota vitsiä?
Minun suosikkialkuaine on gadolinium.
Eli hänellä on 2 lempi alkuainetta?