Tinder-mies ilmoitti kysyttäessä, että hänen suosikkialkuaineensa on vesi O_o
Mitä mieltä olette, olisiko tämä dealbreaker, vai pitäisikö antaa mahdollisuus?
Kommentit (56)
Tina on oma suosikkini, koska tykkään olla usein tinassa.
Vierailija kirjoitti:
Minun on tuli.
Tuli puhdistaa!
Mä luulen, että yleisemmin käytetty pesumenetelmä on kuitenkin se vesi...
Joskus kesällä nainen ei osannut vastata mikä on HOMO. Alkoi selittää jotain pride-agendaa ym. HOMO on Highest Occupied Molecular Orbital. Ajattelin antaa naiselle mahdollisuuden lumota minut, mutta ei tyttö tiennyt mikä on LUMO. Höpötti jotain tunneyhteydestä ym soopaa. LUMO on Lowest Unoccupied Molecular Orbital. Mutta pikkusiskonsa kuuli keskustelumme kysyen mikä on SOMO. Tiesin että se on singly occupied molecular orbital. Nykyisin seukkaan sen pikkusiskon kanssa, koska hän oli aina halunnut miesystävän joka osaa tuohon vastata.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kesällä nainen ei osannut vastata mikä on HOMO. Alkoi selittää jotain pride-agendaa ym. HOMO on Highest Occupied Molecular Orbital. Ajattelin antaa naiselle mahdollisuuden lumota minut, mutta ei tyttö tiennyt mikä on LUMO. Höpötti jotain tunneyhteydestä ym soopaa. LUMO on Lowest Unoccupied Molecular Orbital. Mutta pikkusiskonsa kuuli keskustelumme kysyen mikä on SOMO. Tiesin että se on singly occupied molecular orbital. Nykyisin seukkaan sen pikkusiskon kanssa, koska hän oli aina halunnut miesystävän joka osaa tuohon vastata.
Upeaa että löysitte toisenne.
Ja provo tai ei niin minusta tuo on oikein käypä kysymys treffeillä. Ei se vastaus edes ole olennainen vaan se, että millainen keskustelu aiheesta syntyy vai syntyykö mitään.
Entä jo olisi sanonut sperma? vai oliko se alkulima.
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt mä mietin loppupäivän mikä olis mun suosikkialkuaine ja millä perusteella.
Sama! Päädyin iridiumiin. Kaunis nimi.
Suosikkialkuaineeni ovat sinun kobolttiset silmäsi ja kultaiset hiuksesi.
Pääsinkö jatkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt mä mietin loppupäivän mikä olis mun suosikkialkuaine ja millä perusteella.
Sama! Päädyin iridiumiin. Kaunis nimi.
Mä päädyin ihan ominaisuuksien perusteella typpeen, sitä pystyy käyttämään niin monenlaisissa erilaisissa asioissa, näyttävimpänä toki nestetyppi ja kaikki hienot kikkailut mitä sillä saa aikaan.
Tuollaisia tilanteita voi sattua. Oma suosikkialkuaineeni on rikki enkä ole juurikaan löytänyt sille ymmärtämystä, koska kaikki alkavat ajatella heti rikkivetyä.
Ei sinun kokemuksesi siis kovin yllättävä ole. Ihan etsimättä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Mun suosikki alkuaine on pieru. Se naurattaa aina ja siinä on hajukin kuuroja varten.
Ette voi kumota esittämääni faktaa. Olenhan koulutukseltani kemian prosessinhoitaja, joten tietoa löytyy. 🤪 🐖💨
Vierailija kirjoitti:
ainakin se tiesi, että sinä olet HÖNÖ. Harvinaisen Ärsyttävä Nörtti Öyhöttäjä
Ihana mummo! Osasi ratkaista tämänkin ihmissuhdepulman vielä kaksi vuotta kuolemansa jälkeen 💕💕💕💕🙏🙏🙏🙏
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia tilanteita voi sattua. Oma suosikkialkuaineeni on rikki enkä ole juurikaan löytänyt sille ymmärtämystä, koska kaikki alkavat ajatella heti rikkivetyä.
Ei sinun kokemuksesi siis kovin yllättävä ole. Ihan etsimättä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutt
Mummon neuvot ovat kultaakin kalliimmat.
Millainen ihminen ei tiedä veden olevan yhdiste?
Suosikkialkuaine on beryllium.