Osaavatko mielestäsi tuntemasi naiset arvoida arvonsa parisuhdemarkkinoilla oikein?
Kommentit (442)
oikeastihan arvo määrittyy sen mukaan kuinka tyytyväinen on itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme aloitus taas kerran jostain markkina-arvoista. Ikään kuin ihmiset olisivat nykyisin jotain rotukarjaa tai hevosia.
Niinhän te naiset ajattelette miehistä. Siellä baareissa ja tinderissä hylkäätte miehiä ennenkun saavat sanaakaan suustaan. Ihan 100% läpinäkyvää että pärstäkertoimen mukaan meette.
Tuntematonta ei voi hylätä. Minä esimerkiksi käyn baareissa ja kotona odottaa mies, pitäisikö ottaa säälistä pari vielä sieltä baaristakin?
"Tuntematonta ei voi hylätä."
Vmp taas mammoilta.
Kaikki täällä kirjoittavat ovat mammoja. Sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka määrittelee kenenkin "arvon". Aika ympäripyöreää sanoa että persoona X on jonkun arvoinen. Jokainen saa ihan määritellä oman arvonsa.
Minäkin voin sanoa että olen huippumallin arvoinen. Se nyt vaan ei välttämättä tarkoita että huippumalli menisi treffeille jos pyytäisin.
Naiset voivat taas valehdella itselleen koska moni mies lähtee mukaan vain jotta saisi pussit tyhjiksi.
Juu niin se maailma makaa. Kaikki saa ja kaikilta saa mutta kaikki ei saa kaikilta. Koita kestää.
Arvo muodostuu sen mukaan, millaisen kumppanin onnistuu sitouttumaan. Eli ap on nolla.
Mielestäni olen arvioinut ainakin itseni oikein. 15 vuoden suhteen jälkeen menin Tinderiin. Kivasti tuli matcheja ja treffeillä kävin välillä tiuhaankin tahtiin. Eikä mitään pahaa sanottavaa näistä miehistä:) Lopulta (n. puolen vuoden tinderöinnin jälkeen) tuli se oikea match eli nykyinen kumppanini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka määrittelee kenenkin "arvon". Aika ympäripyöreää sanoa että persoona X on jonkun arvoinen. Jokainen saa ihan määritellä oman arvonsa.
Minäkin voin sanoa että olen huippumallin arvoinen. Se nyt vaan ei välttämättä tarkoita että huippumalli menisi treffeille jos pyytäisin.
Naiset voivat taas valehdella itselleen koska moni mies lähtee mukaan vain jotta saisi pussit tyhjiksi.
Jos menisin treffeille huippumallin kanssa, luultavasti haluaisin epätoivoisesti kotiin jo alkuruoan aikana. Ja nimenomaan yksin kotiin, en yhdessä.
Tämä on kyllä niin outo ketju :D Ei kyllä pätkän vertaa kiinnosta mitä joku suhteen ulkopuolinen pertti perusmies arvioi tasokseni jos se pertti perusmies ei itseäni kiinnosta. Häiriintynyt ajatus muutenkin että parisuhteissa pitäisi mennä jonkun kummallisen massan mielihalujen mukaan vaikka parisuhteeseen riittää ihan se yksi kenen kanssa kiinnostus on molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain miehelle saa laittaa arvon. Mammat ovat kaikki priceless.
T. Av mamma
En arvota ketään ihmistä.
Jaa, eli sulle kelpaa ihan mikä tahansa mies?
En sanonut niin. Mulla on mies.
Vierailija kirjoitti:
Arvo muodostuu sen mukaan, millaisen kumppanin onnistuu sitouttumaan. Eli ap on nolla.
Älä unohda tarkentaa että puhut parisuhde markkina-arvosta.
Jos koko ihmisarvo perustuu tuohon niin johan on elämä perseestä
Miehen kokemus tästä asiasta, jokainen nainen kenestä minulla on kokemusta piti itseään paljon parempana mitä oikeasti oli
Omaa arvoaan tarvitsee miettiä vasta siinä vaiheessa, kun alkaa myymään itseään. En tunne yhtään tällaista maksullista naista, joten en pysty vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset kerta arvoivat arvonsa oikein tai alakanttiin niin miksi vetävät alle 1/100 miehestä oikealle tinderissä?
Naisen pitää olla valikoiva ihan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliarvioi ja rajusti. Kunnon mies vaatii myös naiselta kunnollisuutta.
Mitä on kunnollisuus? Sitäkö, ettei pane ympäri kyliä? Koska lähes jokainen mies tekisi niin, jos vain kykenisi ja läheskään jokainen nainen ei tee niin, vaikka halukkaita olisi.
Kunnollinen mies panee vain vaimoaan. Kunnollinen nainen panee vain aviomiestään. Se että sikailusta on tullut yhteiskunnallinen normi ei tee siitä kunnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen lauseen takia (ja sen naiset tietää) naisen on oltava valikoiva. Omaa kehoaan ei kannata kenen tahansa kanssa jakaa.
Ap:lle annan deittailuvinkiksi että voisi kertoa jokaiselle potentiaaliselle treffikaverille omam näkemyksensä näiden markkina-arvosta niin tietäisivät varoa vaaraa ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain miehelle saa laittaa arvon. Mammat ovat kaikki priceless.
T. Av mamma
En arvota ketään ihmistä.
Jaa, eli sulle kelpaa ihan mikä tahansa mies?
En sanonut niin. Mulla on mies.
Varmaan jossain kohtaa sitten päätit kelpaako se mies sulle vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen lauseen takia (ja sen naiset tietää) naisen on oltava valikoiva. Omaa kehoaan ei kannata kenen tahansa kanssa jakaa.
Ja valikoiva tässä tapauksessa tarkoittaa miettiä omaa arvoaan ja sitä mihin on varaa, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään ikisinkkunaista. Muutaman ikisinkkumiehen tunnen, he varmaan arvioivat tasonsa pahasti yläkanttiin.
Ei hätää täältä löydät paljon ikisinkkunaisia jotka arvioi itsensä yläkanttiin.