Saatko Kelan tukirahaa?
Kommentit (39)
Jassoo taas aloituksia tuista,toimistolla heilutaan tosissaan.no en saa,eikä toisten ihmisten tukien saaminen kuulu kenellekään.vaalitko ne on tulossa?😁👌
Tuosta listasta puuttuu myös vammaistuki ja lapsikorotus.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että saisin kelan työttömyys korvausta, mutta en saanukkaan, 5 kuukauden odotusaika, sen takia kun ei löydä mun koulutodistusta
Etkö löydä sitä todistusta opintopolku.fi? Ei niitä paperisia tarvitse olla tallessa.
Tällä hetkellä saan asumistukea. Vuokra kyllä kallistuu maaliskuun alusta niin hirvittäväksi että minun on tästä asunnosta muutettava pois.
Saatteko vastikkeettomia yritystukeja ja kuinka paljon? Käytättekö työkokeilijoita,työharjoittelijoita yritystukien lisäksi? Montako kuukautta vuodessa olette Luxus lomalla vuodessa ulkomailla? Onko ajokortti?
Vierailija kirjoitti:
Luulin että saisin kelan työttömyys korvausta, mutta en saanukkaan, 5 kuukauden odotusaika, sen takia kun ei löydä mun koulutodistusta
Voit pyytää koulusta uuden todistuksen. Et ole ainoa todistuksensa hukannut.
Saan työmarkkinatukea ja asumistukea, kyselyssä ei ole tällaista vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki joilla on alle 17 vuotiaita lapsia saavat lapsilisää.
No ei saa. En mäkään saa vaikka mulla on kaksi lasta. En hakenut koskaan. Ei ne sitä synnärillä sulle tyrkkää.
Vierailija kirjoitti:
tuostahan puuttuu vielä vaikka mitä: matkakorvaukset, verovähennykset, päivärahat, hoitotuet ja listahan on loputon.....
välillä tuntuu, että eikö kukaa/mikaa elä/pyöri ilman tukia ja avustuksia?
Siellä on kohta Kyllä.
Saan lapsilisät yh-korotuksella ja elatustuen. Kahdesta lapsesta. Jotain 670 euroa kuussa.
Minä saan vastikkeettomia yritystukeja ,verohelpotuksia,työkokeilijoita ,työharjoittelijoita -eikä maksa mitään 😊 kyllä elämä on hienoa !🥰👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki joilla on alle 17 vuotiaita lapsia saavat lapsilisää.
No ei saa. En mäkään saa vaikka mulla on kaksi lasta. En hakenut koskaan. Ei ne sitä synnärillä sulle tyrkkää.
Juu ja ne voi mennä toiselle vanhemmallekin.
Saan kuntoutustukea, asumistukea, lapsilisän ja elatusmaksun. Lapsi saa kuntoutusrahaa ja toinen jo aikuinen lapsi saa työmarkkinatukea, josta maksaa minulle ruokarahaa.
Saan tällä hetkellä sairaspäivärahaa, loppunee tosin ensi kuussa kun palaan takaisin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit pyytää koulusta uuden todistuksen. Et ole ainoa todistuksensa hukannut.
Onkohan tässä mitään aikarajaa ja todistuksen luonnerajaa, esim. peruskoulun päättötodistus vs tavallinen lukukausitodistus?
Itsellä on muut todistukset tallessa mutta 7. luokan lukukausitodistukset on kadonneet jonnekin, toki tuskin mitään välttämättömyyksiä, varsinkin kun ne olisivat vuosilta 1987 (7.lk syyslukukausi) ja 1988 (kevätlukukausi) :P
Vierailija kirjoitti:
Kela köyhän paras ystävä.
Kyllä juuri näin on ehdottomasti.