Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen heippalapun laitan, kun v-tuttaa tuo koiran jatkuva räksytys?

Vierailija
03.02.2023 |

Ehdotuksia?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koirat osaa lukea, turhaan laitat lappuja

Vierailija
2/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et minkäänlaista; mene ovelle keskustelemaan asiasta ystävällisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei koirasi taitaa haukkua yksinäisyyttään kun hänet jätetään yksin. Minulla ei kuitenkaan ole päivisin muuta kuin aikaa niin olisiko mitenkään mahdollista että voisit tuoda sen minulle päiväksi hoitoon kun olet poissa? Voisimme vaikka lenkkeillä päivän aikana koirapuistoon.

Vierailija
4/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita lappuun:

Koirasi haukkuu jatkuvasti. Teethän asialle jotain.

Vierailija
5/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan tätä perseilevää autolla ajamista jos koirasi ei lopeta räksyttämistä.

Vierailija
6/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimen omaan menen ovelle keskustelemaan koiranomistajan kanssa.Jos et yksin uskalla mennä.ota joku muu asukas tueksi,jota myös häiritse koiran haukunta. Vältämättä omistaja ei kotona kuin koira haukuu ja Ei Tiedä Koko Ongelmasta mitään!Pitä muistaa elementitalot. Äänet kulkee elementeissä ja voi haukunta tulla ihan toisesta rapusta tai samaa rappu mutta eri koira,eri asunto mitä itse luulet?

Vierailija
7/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku verikoiran kuva ja teksti, että ostan kohta tällaisen.

Vierailija
8/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita siihen että vituttaa koiran jatkuva räksytys.

Vierailija
9/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkkylappu

Vierailija
10/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene puhumaan naapurille. NAapurisi ei välttämättä edes tiedä koiran haukkuvan. Aloita siis myötätuntoisesti ja rakentavasti, sillä niin saat enemmän tapahtumaan kuin nimettömällä, idioottimaisella heippalapulla.

En tajua heippalappuja. Minulle isännöitsijä antoi neuvon, että jos lapussa ei ole kirjoittajan nimeä ja yhteystietoja missä asuu lapulla voi pyyhkiä takamusta. 

Vierailija
11/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin mieluummin lapun kuin naapurin tulemaan ovelle.

Vierailija
12/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene puhumaan naapurille. NAapurisi ei välttämättä edes tiedä koiran haukkuvan. Aloita siis myötätuntoisesti ja rakentavasti, sillä niin saat enemmän tapahtumaan kuin nimettömällä, idioottimaisella heippalapulla.

En tajua heippalappuja. Minulle isännöitsijä antoi neuvon, että jos lapussa ei ole kirjoittajan nimeä ja yhteystietoja missä asuu lapulla voi pyyhkiä takamusta. 

Höpön löpön. Heippalappu on sopiva tapa infota koiran omistajaa sen huutamisesta. Osa koiraihmisistä on niin pohjattoman itsekästä ja sekopäistä sakkia, etten itse ainakan ikinä menisi naamatusten sanomaan mitään. Eikä tarvitsekaan. Jos isännöitsijä ei hoida tehtäviään niin sitten otetaan poliisiin ja eläinsuojeluun yhteys.

Vierailija
13/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilaatikkoon lappu, Tiedätkö, että koirasi haukkuu päivät. Pystyisitkö itse löytämään ratkaisun ongelmaan?

Vierailija
14/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei koirasi taitaa haukkua yksinäisyyttään kun hänet jätetään yksin. Minulla ei kuitenkaan ole päivisin muuta kuin aikaa niin olisiko mitenkään mahdollista että voisit tuoda sen minulle päiväksi hoitoon kun olet poissa? Voisimme vaikka lenkkeillä päivän aikana koirapuistoon.

No mitä  V****a. Jonkun koira räyskyttää ja ja tässä pitäisi vielä lähteä kaitsemaan piskiä ja viemään koirapuistoon? Eiköhän se ole omistajan ongelma mitä hurtalleen tekee. Ei siinä seinänaapuria tarvitse.

Ps myös se naapuri maksaa vuokraa

Vierailija
15/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin mieluummin lapun kuin naapurin tulemaan ovelle.

Sama. Tietyt tyypit vaan tykkää dissata heippalappuja.

Vierailija
16/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaisten koiraihmisten takia ei voi kenellekään suositella että livenä kertoo koiran haukkumisesta naapurille. Aina heippalappu ja yhteys isännöitsijään. Koiramammojen kanssa ei kannata lähteä sotimaan.

Vierailija
17/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat viestin missä toteat, että koiran jatkuva räkytys ei ole kerrostalossa asuessa suotavaa ja jos ei osaa/kykene koiraansa asiassa kouluttamaan niin ei ole sopiva hlö koiranomistajaksi ja jos ei saa sitä kuriin niin lähtee valitus/ksia isännöitsijälle.

Toisaalta kuulostaa siltä, että kys koiranomistaja paskat nakkaa noista seikoista eikä välitä huomioida muita asukkaita joten minä soittaisin suoraan 112 ja sitä kautta poliisit paikalle syystä, että koira haukkunut iänkaiken ja tiedä mikä voi ollakaan "hätänä". Ehkäpä virkavallan antama niitti vaikuttaa.

Jos ei, niin postiluukusta voi pudottaa "evästä".

Totaalikyllästynyt tämän maailman minä minä minä me myself and i-tyyppeihin🤢🤮🤯🤬

Vierailija
18/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita eläinsuojeluun. Koira pois jos sillä on paha olla.

Vierailija
19/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä  V****a. Jonkun koira räyskyttää ja ja tässä pitäisi vielä lähteä kaitsemaan piskiä ja viemään koirapuistoon? Eiköhän se ole omistajan ongelma mitä hurtalleen tekee. Ei siinä seinänaapuria tarvitse.

Eikös tarjottu kotihoitopaikkaa? Vietäisiin uloskin, hieno juttu. Jos koira räksyttää yksinollessa, siinäpä hieno ratkaisu.

Vierailija
20/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tarjottu kotihoitopaikkaa? Vietäisiin uloskin, hieno juttu. Jos koira räksyttää yksinollessa, siinäpä hieno ratkaisu.

Ei jonkun koiran metelöinti ole naapurin vastuulla vaan omistajan. Naurettava ajatuskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi