Miten vastaisit, jos sinuun ottaa yhteyttä joku henkilö menneisyydestä
ja kertoo, että juuri sinä olet ollut hänen elämänsä suurin rakkaus ja että hän on miettinyt sinua kaikki nämä vuodet?
Kommentit (126)
En mitään mutta säikähtäisin jos joku tulevaisuudesta ottaa yhteyttä.
Riippuu täysin siitä kuka tämä "joku henkilö" olisi. Minulla ainakin on menneisyydessäni muitakin ihmisiä kuin ex-kumppanit. Monilla tässä ketjussa ei tunnu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin siitä kuka tämä "joku henkilö" olisi. Minulla ainakin on menneisyydessäni muitakin ihmisiä kuin ex-kumppanit. Monilla tässä ketjussa ei tunnu olevan.
Minulle ainakin on ihan sama, kuka kaikista menneisyyteni ihmisistä se yhteydenottaja olisi, koska olen yhtäkaikki pitkässä avioliitossa, jossa meillä molemmilla on aikeena pysyä loppuun asti.
Riippuu siitä kuka heistä. Minä olisin suosiollinen ainakin kolmelle ex-ihastukselleni. Voisin koettaa uudelleen. Näihin ei liity väkivaltaa tms. Se vaikuttaa millainen suhde on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ainakin on ihan sama, kuka kaikista menneisyyteni ihmisistä se yhteydenottaja olisi, koska olen yhtäkaikki pitkässä avioliitossa, jossa meillä molemmilla on aikeena pysyä loppuun asti.
Ok. Minä en. Siksi se on hyvin olennainen asia, kuka sieltä menneisyydestä ottaisi yhteyttä.
Hoh-hoijaa. Lääkkeet! Mikään ei olisi kauheampaa, kuin pulpahtaa tuollaisen mt-ongelmaisen pakkomielteeksi.
Näin itseasiassa juuri viimeyönä unta, jossa nuoruuden ihastus otti yhteyttä ja kertoi miten katuu ettei meistä koskaan tullutkaan mitään ja aneli mua lähtemään hänen matkaansa. Herätessäni pohdin että huh, onneksi se oli vaan unta. Elämä antoi mulle paljon parempaa. Löysin ihanan miehen 10 vuotta sitten ja meillä on kohta 1-vuotias poika. Näin tän pitikin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että en tunne samoin ja hyvät jatkot.
Entä jos se on sellainen tyyppi, johon olit nuorena toivottoman ihastunut yksipuolisesti ja se vain pelmahtaa ovesi taakse vannomaan rakkauttaan? Aika monella voisi siinä vaiheessa mieli muuttua, vaikka tajuaisikin sen olevan huijaus. Saisi edes sen kokemuksen, mitä aina janosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se on sellainen tyyppi, johon olit nuorena toivottoman ihastunut yksipuolisesti ja se vain pelmahtaa ovesi taakse vannomaan rakkauttaan? Aika monella voisi siinä vaiheessa mieli muuttua, vaikka tajuaisikin sen olevan huijaus. Saisi edes sen kokemuksen, mitä aina janosi.
Normaalit terveet ihmiset menevät elämässä eteenpäin eivätkä vello jossain nuoruuden ihastuksissa koko ikäänsä.
Rohkea rokan syö.
Tosin jos junakyydistä on jäänyt, ei mukaan pääse jos joku toinen on jo löytynyt.
Voihan sitä varmuudeksi käydä kahvilla henkilön menneisyydestä kanssa jotta huomatakseen mitä on menettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En avaisi ovea menneisyydelle. Juna meni jo. Ykspuolinen rakkaus on karmeaa, niitä haavoja jotka on jo umpeutuneet, ei kannata uudestaan avata.
Vierailija kirjoitti:
No tässä oli rakkaudentunnustuksista puhe alunperin, ja eiköhän se tyypillisempää ole, että niitä tulee eksiltä vuosien päästä kuin joltain random-ihmiseltä menneisyydestä. Selittänee sen, miksi tässä ketjussa eksistä on ollut paljon puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä oli rakkaudentunnustuksista puhe alunperin, ja eiköhän se tyypillisempää ole, että niitä tulee eksiltä vuosien päästä kuin joltain random-ihmiseltä menneisyydestä. Selittänee sen, miksi tässä ketjussa eksistä on ollut paljon puhetta.
Ei rakkaus edellytä sitä, että on parisuhde takana ko. henkilön kanssa. Yksipuoleinen rakkaus on hyvin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Huoh joo
Miten tuo lausutaan? Kuulostaa korealaisen henkilön nimeltä, vaikka on kirjoitettu pienillä alkukirjaimilla.:)
Se olisi aivan mahtavaa ja olisin onnellinen, että maailmassa on joku, joka on unelmoinut minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit terveet ihmiset menevät elämässä eteenpäin eivätkä vello jossain nuoruuden ihastuksissa koko ikäänsä.
Niin minäkin ennen ajattelin. Kunnes osui kohdalle. En tarkoita itseäni, mutta erästä läheistäni. Hän oli ollut monenkin miehen kanssa, mutta tämä nuoruuden rakkaus oli jäänyt kaihertamaan mieltään.
En kaipaa menneisyydestä yhtäkään vanhaa ihastusta enkä olisi kiinnostunut kenenkään randomin rakkaudentunnustuksista. Pitäisin huolestuttavana, jos aikuinen ihminen on hautonut vuosia yksipuolista ihastusta tai sitten rakkautta jo päättuneestä suhteesta eikä ole päästänyt irti, mennyt eteenpäin elämässä, elänyt elämää ja tarttunut todellisiin käsillä oleviin kokemuksiin.