Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan voittanut kauppojen arvonnoista?

Vierailija
02.02.2023 |

Tuli tuosta etusivulla pyörivästä superpäivien mainoksesta mieleen. Oletko koskaan voittanut (netissä, esim kauppaketjun sovelluksessa) kauppojen arvonnoissa mitään?
Lahjakortteja ruokakauppoihin tuntuu olevan eniten jaossa, mutta myös tuotepalkintoja mainostetaan. Somessa saatetaan julkaista voittajan nimi, mutta nämä sovellusten tai nettisivujen kautta osallistuttavat ilmoittavat voittajalle henkilökohtaisesti.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole voittanut tällaisissa arvonnoissa koskaan mitään. En ole kovin moniin viitsinyt edes osallistua.

Kuluttajakyselypaneeleissakin on aina että voi osallistua lahjakortin arvontaan, mutta en siinäkään ole koskaan voittanut mitään.

Alkuviikosta tosin ässä-arvasta satuin voittamaan 20e mutta muuten en ole voittanut pitkään aikaan yhtään mitään mistään.

Vierailija
22/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus motonetin arvonnasta voitin liput mp-messuille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kerran 5 kg pyykinpesuainetta. Merkkiä en muista, mutta haisi niin pahalle ja voimakkaalle että ei sillä voinut pyykkejä pestä. Lahjoitin jollekin.

Vierailija
24/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole osunut edes mihinkään arvontoihin. Ainoa on Veikkauksen nettisivuilta. Siinäkin on usein vain yksi arvottava esine. Arvonnassa on mukana satoja tuhansia asiakkaita. Ei tahdo osua.

Vierailija
25/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut tavarapalkintoja muutaman kerrran. Viimeisimmästä nettivoitosta ei muuten ilmoitettu yhtään mitenkään säännöissä olevista lupauksista huolimatta. Satuin olemaan kotona keskellä päivää, kun postipaketin tuoja soitteli ovikelloa (en ollut missään edes ovikoodia ilmoitellut) ja toi tuotepaketin. Hieman olin ihmeissäni saamastani paketista, mutta sen avattua selvisi, että oli kaupan kilpailusta. Kaupassa paperilapuilla osallistuvissa arvoinnoissa olen voittanut paljonkin kaikenlaista tavaraa.

Vierailija
26/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinäkin on että yksillä on tuuria, arpaonnea ja muutenkin hyviä sattumuksia elämässä ja toisilla ei taas ole kuin vastoinkäymisiä :/

Vierailija
27/36 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinäkin on että yksillä on tuuria, arpaonnea ja muutenkin hyviä sattumuksia elämässä ja toisilla ei taas ole kuin vastoinkäymisiä :/

Toivottavasti onni potkii sinuakin elämässä

Vierailija
28/36 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut kissojen iglun, ison pääsiäismunan ja keikkaliput stadionille

Vierailija
29/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kerran ison herkkukorin Oral- hammasharjakilpailusta

Vierailija
30/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini voitti Citymarketin arvonnassa matkan Brasiliaan.

Vierailija
31/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut paikallisen halpahallin synttäriarvonnasta tuotepaketin, jossa oli mm. siivoustarvikkeita, laastareita ja ryppyvoidetta.

Vierailija
32/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monesti, ja ulkomaan matkat sekä kylpyläreissut lahjoittanut pois. Mutta laitankin arvontoja joka viikko kaikkiin mikä kiinnostaa.. K ja s kaupoista myös voittanut lahjakortteja, joulukoreja, siivoussettejä ymym.

Vierailija
33/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin 90-luvulla matkatelevision. Paperilippuarvonnalla siis, ehkä Anttilasta.

Vierailija
34/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Sen sijaan tulee mainoskirjeitä sähköpostiin ja puhelinmyyjät kiusaavat. Harmittaa, kun olen antanut tietojani ja siitä pitää maksaa, jos haluaisi ne poistaa.

Vierailija
35/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran voitin K sovelluksessa oli jokuaika sitten joku hyrrä missä päivittäin arpoi 200 tuotetta/päivä.

Jonkun jogurtin, suklaapatukan ja mitäpä lie muuta vastaavaa. Sai lunastaa plussakortilla.

Vierailija
36/36 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen arvonnoista en mitään, muista kyllä olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi