Oletko koskaan voittanut kauppojen arvonnoista?
Tuli tuosta etusivulla pyörivästä superpäivien mainoksesta mieleen. Oletko koskaan voittanut (netissä, esim kauppaketjun sovelluksessa) kauppojen arvonnoissa mitään?
Lahjakortteja ruokakauppoihin tuntuu olevan eniten jaossa, mutta myös tuotepalkintoja mainostetaan. Somessa saatetaan julkaista voittajan nimi, mutta nämä sovellusten tai nettisivujen kautta osallistuttavat ilmoittavat voittajalle henkilökohtaisesti.
Kommentit (36)
Joskus motonetin arvonnasta voitin liput mp-messuille
Voitin kerran 5 kg pyykinpesuainetta. Merkkiä en muista, mutta haisi niin pahalle ja voimakkaalle että ei sillä voinut pyykkejä pestä. Lahjoitin jollekin.
En ole osunut edes mihinkään arvontoihin. Ainoa on Veikkauksen nettisivuilta. Siinäkin on usein vain yksi arvottava esine. Arvonnassa on mukana satoja tuhansia asiakkaita. Ei tahdo osua.
Olen voittanut tavarapalkintoja muutaman kerrran. Viimeisimmästä nettivoitosta ei muuten ilmoitettu yhtään mitenkään säännöissä olevista lupauksista huolimatta. Satuin olemaan kotona keskellä päivää, kun postipaketin tuoja soitteli ovikelloa (en ollut missään edes ovikoodia ilmoitellut) ja toi tuotepaketin. Hieman olin ihmeissäni saamastani paketista, mutta sen avattua selvisi, että oli kaupan kilpailusta. Kaupassa paperilapuilla osallistuvissa arvoinnoissa olen voittanut paljonkin kaikenlaista tavaraa.
Mikähän siinäkin on että yksillä on tuuria, arpaonnea ja muutenkin hyviä sattumuksia elämässä ja toisilla ei taas ole kuin vastoinkäymisiä :/
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinäkin on että yksillä on tuuria, arpaonnea ja muutenkin hyviä sattumuksia elämässä ja toisilla ei taas ole kuin vastoinkäymisiä :/
Toivottavasti onni potkii sinuakin elämässä
Olen voittanut kissojen iglun, ison pääsiäismunan ja keikkaliput stadionille
Voitin kerran ison herkkukorin Oral- hammasharjakilpailusta
Kaverini voitti Citymarketin arvonnassa matkan Brasiliaan.
Olen voittanut paikallisen halpahallin synttäriarvonnasta tuotepaketin, jossa oli mm. siivoustarvikkeita, laastareita ja ryppyvoidetta.
Vaikka kuinka monesti, ja ulkomaan matkat sekä kylpyläreissut lahjoittanut pois. Mutta laitankin arvontoja joka viikko kaikkiin mikä kiinnostaa.. K ja s kaupoista myös voittanut lahjakortteja, joulukoreja, siivoussettejä ymym.
Voitin 90-luvulla matkatelevision. Paperilippuarvonnalla siis, ehkä Anttilasta.
En koskaan. Sen sijaan tulee mainoskirjeitä sähköpostiin ja puhelinmyyjät kiusaavat. Harmittaa, kun olen antanut tietojani ja siitä pitää maksaa, jos haluaisi ne poistaa.
Muutaman kerran voitin K sovelluksessa oli jokuaika sitten joku hyrrä missä päivittäin arpoi 200 tuotetta/päivä.
Jonkun jogurtin, suklaapatukan ja mitäpä lie muuta vastaavaa. Sai lunastaa plussakortilla.
Kauppojen arvonnoista en mitään, muista kyllä olen.
En ole voittanut tällaisissa arvonnoissa koskaan mitään. En ole kovin moniin viitsinyt edes osallistua.
Kuluttajakyselypaneeleissakin on aina että voi osallistua lahjakortin arvontaan, mutta en siinäkään ole koskaan voittanut mitään.
Alkuviikosta tosin ässä-arvasta satuin voittamaan 20e mutta muuten en ole voittanut pitkään aikaan yhtään mitään mistään.