Mitä ajattelet ihmisestä, jolla on mm. opintolainat maksamatta, vuokrarästejä sukulaisille ym. velkoja ja silti hän haluaisi nyt heti saada rahaa lainaksi, että hän voi mennä kauppaan ostamaan mm. kahvia ym. ei-välttämättömiä elintarvikkeita?
Kommentit (48)
Opintolainat taitaa jäädä tulevaisuudessa kaikilta maksamatta näillä koroilla.
Joillakin aikuisilla isi ja äiti maksaneet, mutta leikitään sitä parempaa ihmistä.
minulla vähän sama tilanne mutta en lainaile, en saanut asumistukea kelan virheiden takia. Etsin tilalle halvemman asunnon. Asumistukea eivät kaikki saa, ainakaan Suomen passilla nyt todella vaikeaa. Että kyllä ne luottotiedot voidaan ihan tälläkin tavalla tuhota toisilta. Sopimusta tehdessä vielä valehdeltiin että saa asumistukea ja sitten ei.
Meitä on kattokaa niin moneen junaan.
Pysyttelisin mahdollisimman kaukana
Voi kivoillakin ihmisillä olla ongelmia arjenhallinnassa ja rahankäytön kanssa. Voisin toki ystävälle ostaa ruokakassin jos rahat on loppu.
Kuulostaa ihan mun siskolta. Hän on yli viisikymppinen ja luulee edelleen, että maailma on hänelle elatuksen velkaa.
Että saahan sitä haluta, mutta itse en lainaa ihmiselle, josta tiedän, ettei maksa/kykene maksamaan takaisin. Luotettaville läheisille olen lainannut suuriakin summia.