Olen koko elämäni nähnyt outoja kuvia kun suljen silmäni.
Olen pitänut sitä ihan normaalina, mutta ilmeisesti näin ei ole. Kun suöjen silmäni niin valo ja varjot alkavat pyöriä näkökentässäni ja muodostavat kuvia. Kuvat eivät liity mihinkään enkä ole koskaan ajatellut niiden tarkoittavan muuta kuin, että aivot luovat kaoottisesta massasta selkeiltä vaikuttavia "kuvia". Kyse voi olla vaikka huppupäisestä miehestä tai irvistävästä sudesta jne jne.
Samaten saatan kuulla ääniä. En usein, mutta joskus päähän tulee selkeä lause, joka ei oikeasti liity mihinkään. Se on kuitenkin erilainen kuin oma ajatus ja tulee jotenkin "ulkopuolelta. Tämänkin olen ajatellut liittyvän aivojen normaaliin toimintaan.
Onko kellään muulla näitä ja onko joku opiskellut tätä?
Kommentit (10)
Selvänäkö, selvätieto ja selväkuulo. Intuitio. Kun kuuntelet rummutusta/meditaatiomusiikkia ja myöhemmin keskität ajatuksen vaikka luontoon kivalle niitylle, mitä näet siellä. Paitsi jos käytät alkoholia, voi ala-astraaliset kuvat tulla helpommin, ilman sitä parempi.
Kyllä näkyy silmät sulkiessa "sumua", valopisteitä ja varjoa, huvikseni joskus odottelen mitkä kasvot näen. Oletan että johtuu juuri siitä että aivot näkevät helposti juuri kasvoja jossain sekamelskassa.
Jotkut ihmiset kanavoivat ja toimivat kanavana. Kuin radion tai tv:n kanavat.
Vierailija kirjoitti:
No ala piirtämään noita ja myyt ne pään sisäisenä taiteena. Itse näen vain, jos "katson" silmät kiinni aurinkoa kohti.
Se on vähän kuin olisi katsonut aurinkoon. Ensin pimeyteen muodostuu piste ja hetken päästä pisteen ympärillä alkaa pyöriä valokeila kuin tutkakuvassa. Sen jälkeen varjokuvat alkavat muodostua ja se vaikuttaa vähän siltä kuin katsoisi asioita kankaan läpi niin, että valo loistaa toisella puolella.
Minä näen rauhassa tosi monimutkaisia kuvioita. Tai jonkun yksinkertaisen asian esim. kerran näin taimen, jossa oli ensimmäiset sirkkalehdet ja keskellä timantti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkyy silmät sulkiessa "sumua", valopisteitä ja varjoa, huvikseni joskus odottelen mitkä kasvot näen. Oletan että johtuu juuri siitä että aivot näkevät helposti juuri kasvoja jossain sekamelskassa.
Minäkin tykkään katsella näitä. Vähän kuin telkkua katselisi. Äsken huviksen koitin ja näin kotkan lentämässä. Sitten se katosi, mutta palasi hetken päästä toisen kotkan kanssa. Hyvä kuulla, että en ole ainoa "hullu"
Jos tulen aurinkoisena päivänä sisälle, ja panen silmät kiinni, niin näen keltaisia palleroita. Ne pikkuhiljaa laajenevat, ja sisäosiltaan tummuvat. Lopulta ovat laajentuneet näkökentän laidoilta yli, ja keskustat mustia.
Lopulta kaikki on mustaa, kuten pitääkin olla, jos silmät ovat kiinni.
Minä näen "etiäisiä", eli ennusteita. Ne ovat aina negatiivisia ja ikäviä tapahtumia. Näen ja tunnen tulevan tapahtuman läsnäolon. Tätä on hieman vaikea selittää, mutta se ajatus tulevasta tapahtumasta on läsnä ja hyvin aito. Näin on käynyt usein.
Mä en näe mitään silmät kii, pelkkää mustaa .
No ala piirtämään noita ja myyt ne pään sisäisenä taiteena. Itse näen vain, jos "katson" silmät kiinni aurinkoa kohti.