Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet keski-ikäiset tuijottaa ihan häpeilemättä?

Vierailija
02.02.2023 |

Vilkaisu on normaalia, mutta pitkään toljottaminen ei.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan unohtua tuijottamaan jos henkilö on ulkonäöltään mad maxista.

Vierailija
42/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oon huomannut saman ja olen nuorehko nainen. En ymmärrä miksi tarvii katsoa niin pitkään, eikö vilkaisu riitä. Tapaan tuijottaa näitä takasin ja joskus moikkaan! t. Nainen

Niin, miksi siis tuijotat? Luuletko, että jotain ajatuksissaan olevaa ihmistä kiinnostaa v'ttukaan sinun tuijottelusi? 

Katson, mitä se tuijottaa! Mistä minä tiedän onko se ajatuksissaan kun ihan selvästi mittaa ylös alas ja katsoo kasvoihin. :D Ollaanpa sitä pahalla päällä, tais kolahtaa. Älä tuijota, kiitos!

Käytät liikaa huutomerkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myönnän kyylääväni joskus salaa nuorten naisten vaatteita, hiuksia ja meikkiä. Yritän saada uusia ideoita itselleni. Minusta nuorilla on usein kivoja tyylijuttuja. Sori jos tuijotin!

🇺🇦🇮🇱

44/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla hyvin nuori. Nuorilla on taipumus paranoidisesti kuvitella, että heitä tuijotetaan. Heikko itsetunto.

Ei ole kuvittelua. Itse meikkasin nuorena näyttävästi ja kyllä totta tosiaan tuijotettiin. Miehet yrittivät ängetä seuraan jopa bussissa. Kyllä nuoret naiset on usein tuijotuksen kohteena. Se on se kauneuden voima. Se on biologiaa.

🇺🇦🇮🇱