Miksi monet keski-ikäiset tuijottaa ihan häpeilemättä?
Vilkaisu on normaalia, mutta pitkään toljottaminen ei.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oon huomannut saman ja olen nuorehko nainen. En ymmärrä miksi tarvii katsoa niin pitkään, eikö vilkaisu riitä. Tapaan tuijottaa näitä takasin ja joskus moikkaan! t. Nainen
Ei riitä. Jokainen on ihan vapaa tuijottamaan vaikka koko päivän mitä nyt sitten haluaakin tuijottaa. Sinä voit aina siirtyä pois siitä paikasta niin ettei he näe enää sinua. Tuijottele, hymyile, moikkaa ja vaikka naura, jos siltä tuntuu. Se ei ole laitonta millään tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä välillä katson, miten on nuori tyttö pilannut kasvonsa huulitäytteillä ja rumilla ripsienpidennyksillä, aivan kamalaa, joskus saatan katsoa sellaista kuminaamaa pidempään ja mietin että mikä osa siitä naamasta liikkuu enää koskaan sellasta, harvoin katson pitään ellei tosiaan ole jotain hauskaa, huvittavaa tai ällöä.
taidat olla näitä naisia, jotka näkee sofian joka puolella.
Kyllä katson. Ja jos näen jotain katsomisen arvoista, katson pitkäänkin. Joskus jopa käyn juttusille.
Meillä keski-ikäisillä ja vähän vanhemmillakin on jo itsetunto kunnossa ja olemme katseen kestäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oon huomannut saman ja olen nuorehko nainen. En ymmärrä miksi tarvii katsoa niin pitkään, eikö vilkaisu riitä. Tapaan tuijottaa näitä takasin ja joskus moikkaan! t. Nainen
Niin, miksi siis tuijotat? Luuletko, että jotain ajatuksissaan olevaa ihmistä kiinnostaa v'ttukaan sinun tuijottelusi?
Katson, mitä se tuijottaa! Mistä minä tiedän onko se ajatuksissaan kun ihan selvästi mittaa ylös alas ja katsoo kasvoihin. :D Ollaanpa sitä pahalla päällä, tais kolahtaa. Älä tuijota, kiitos!
Jos katsoisit, mitä se tuijottaa, sinun pitäisi katsoa peiliin :D Sinähän juuri väitit, että tuijottaa nimenomaan sinua. Miksi jonkun epävarman pikkutytön tuijottelut kehenkään kolahtaisi? :D
Tuo kertoo vaan sinusta kun sanot epävarmaksi pikkutytöksi. :D No, ainakin tiedän kumpi meistä on katseenkestävä. Eikä ole luonne katkeroitunut kuten tollasella kurpalla.
Ai noin kovasti sattui kalikka, kun kalahti kohdilleen? Surullista, että olet noin epävarma.
P.S. Kumman luulet olevan katseenkestävä, jos minä en edes huomaa tuijotustasi ja sinä menet ihan tolaltasi, jos sinuun katsoo?
Millä perusteella menen tolaltani? En oo missään vaiheessa niin sanonut näin. Mutta sähän täällä vaan provoilet, joten turha jatkaa keskustelua. Sun kaltaiset ihmiset on niin surkeita, kun purkavat omaa huonouttaan muihin ihmisiin.Se on säälittävää jos mikä.
Sillä perusteella, että vauhkoat täällä viestikaupalla, miten SINUA TUIJOTETAAN. Eipä kovin paljon selkeämmin voi kertoa, että on poissa tolaltaan. Sitten päälle tiukat defenssit provo-kortteineen, kun joku kertoo totuuden.
Aha, kurppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut kiinnostunut muista ihmisistä ja tulee katsottua heitä ihan uteliaisuuttani. En myöskään osaa olla katsomatta silmiin jos joku on lähietäisyydellä. Minusta ihmiset varsinkin Suomen isommissa kaupungeissa ovat jotenkin neuroottisia. Kaikki yrittävät esittää kuin ympärillä olevia ei olisi olemassakaan ja katse koetaan uhkaavana ja loukkaavana.
Tosin tässä ei ole kyse keski-iästäni sillä olen aina ollut samanlainen.
Toisaalta olen huomannut että keski-ikäiset naiset eivät pelkää silmiin katsomista. Tänään olin näyttelyssä jossa katseeni kohtasi ikäiseni naisen katseen. Katsoimme toisiamme ystävällisesti ja hymyilimme kohteliaasti vaikka siihen ei ollut mitään syytä. Mukavaa vaihtelua normaaliin kyräilyyn.
Haluan vielä lisätä etten koskaan tarkoita katseellani pahaa enkä pyörittele mielessäni kenenkään virheitä. Pidän useimpia ihmisiä kauniina ja kiinnostavan näköisinä. Pitäisi varmaan hommata silmälaput joiden kanssa kulkea.
Ei ole tarvetta hankkia silmälappuja, koska muutoin jää paljon näkemättä. Jos nähdään kadulla, hymyillään nätisti hyväksyen. Kun meitä on useampi, piristämme oman päivämme lisäksi myös ehkä jonkun toisen :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä välillä katson, miten on nuori tyttö pilannut kasvonsa huulitäytteillä ja rumilla ripsienpidennyksillä, aivan kamalaa, joskus saatan katsoa sellaista kuminaamaa pidempään ja mietin että mikä osa siitä naamasta liikkuu enää koskaan sellasta, harvoin katson pitään ellei tosiaan ole jotain hauskaa, huvittavaa tai ällöä.
Samat sanat. Minusta on todella hauskaa katsella niitä ja miettiä eri asioita. Mitä ovat tehneet, miksi ja analysoida päässä koko pakettia. Mitä rumempi, sen mielenkiintoisempaa sitä on katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut kiinnostunut muista ihmisistä ja tulee katsottua heitä ihan uteliaisuuttani. En myöskään osaa olla katsomatta silmiin jos joku on lähietäisyydellä. Minusta ihmiset varsinkin Suomen isommissa kaupungeissa ovat jotenkin neuroottisia. Kaikki yrittävät esittää kuin ympärillä olevia ei olisi olemassakaan ja katse koetaan uhkaavana ja loukkaavana.
Tosin tässä ei ole kyse keski-iästäni sillä olen aina ollut samanlainen.
Toisaalta olen huomannut että keski-ikäiset naiset eivät pelkää silmiin katsomista. Tänään olin näyttelyssä jossa katseeni kohtasi ikäiseni naisen katseen. Katsoimme toisiamme ystävällisesti ja hymyilimme kohteliaasti vaikka siihen ei ollut mitään syytä. Mukavaa vaihtelua normaaliin kyräilyyn.
Haluan vielä lisätä etten koskaan tarkoita katseellani pahaa enkä pyörittele mielessäni kenenkään virheitä. Pidän useimpia ihmisiä kauniina ja kiinnostavan näköisinä. Pitäisi varmaan hommata silmälaput joiden kanssa kulkea.
Ei ole tarvetta hankkia silmälappuja, koska muutoin jää paljon näkemättä. Jos nähdään kadulla, hymyillään nätisti hyväksyen. Kun meitä on useampi, piristämme oman päivämme lisäksi myös ehkä jonkun toisen :)
Kivasti sanottu! Näin tehdään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taidat olla näitä naisia, jotka näkee sofian joka puolella.
Mitä tämä tarkoitti? Katsomisen arvoista on vaikka kuinka paljon. Rumaa, kaunista, erikoista, kaikkea kivaa ja mielenkiintoista sitä näkeekin, kun ulkona liikkuu.
No itse en katso selvästikään rumia ihmisiä, koska se on loukkaavaa mutta kivan näköisiä ihmisiä katson pidempään. En kuitenkaan niin, että he häiriintyvät. Kieltämättä jotkut ankkahuuliset naiset kiinnittää myös huomion negatiivisella tavalla tai pepputrikoot :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi siis tuijotat? Luuletko, että jotain ajatuksissaan olevaa ihmistä kiinnostaa v'ttukaan sinun tuijottelusi?
Katson, mitä se tuijottaa! Mistä minä tiedän onko se ajatuksissaan kun ihan selvästi mittaa ylös alas ja katsoo kasvoihin. :D Ollaanpa sitä pahalla päällä, tais kolahtaa. Älä tuijota, kiitos!
Jos katsoisit, mitä se tuijottaa, sinun pitäisi katsoa peiliin :D Sinähän juuri väitit, että tuijottaa nimenomaan sinua. Miksi jonkun epävarman pikkutytön tuijottelut kehenkään kolahtaisi? :D
Tuo kertoo vaan sinusta kun sanot epävarmaksi pikkutytöksi. :D No, ainakin tiedän kumpi meistä on katseenkestävä. Eikä ole luonne katkeroitunut kuten tollasella kurpalla.
Ai noin kovasti sattui kalikka, kun kalahti kohdilleen? Surullista, että olet noin epävarma.
P.S. Kumman luulet olevan katseenkestävä, jos minä en edes huomaa tuijotustasi ja sinä menet ihan tolaltasi, jos sinuun katsoo?
Millä perusteella menen tolaltani? En oo missään vaiheessa niin sanonut näin. Mutta sähän täällä vaan provoilet, joten turha jatkaa keskustelua. Sun kaltaiset ihmiset on niin surkeita, kun purkavat omaa huonouttaan muihin ihmisiin.Se on säälittävää jos mikä.
Sillä perusteella, että vauhkoat täällä viestikaupalla, miten SINUA TUIJOTETAAN. Eipä kovin paljon selkeämmin voi kertoa, että on poissa tolaltaan. Sitten päälle tiukat defenssit provo-kortteineen, kun joku kertoo totuuden.
Aha, kurppa.
Mahtavaa argumentointia! Kertoo paljon sinusta. Valitettavasti ei hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä keski-ikäisillä ja vähän vanhemmillakin on jo itsetunto kunnossa ja olemme katseen kestäviä.
Juuri näin. Minä suorastaan kannustan ihmisiä katsomaan minua. Minussa riittää nähtävää useammallekin!
t. Ritu 150kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, kurppa.
Naamasi taitaa olla melkoinen norsunvee. Ei ihme, jos sinua mulkoillaan 😁
Ap taitaa olla hyvin nuori. Nuorilla on taipumus paranoidisesti kuvitella, että heitä tuijotetaan. Heikko itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, kurppa.
Naamasi taitaa olla melkoinen norsunvee. Ei ihme, jos sinua mulkoillaan 😁
Mieluummin mä iloisia ihmisiä katselen, kuin veemäisiä.
En halua antaa naisille mitään merkkejä siitä että kiinnostaisi. Olen naimisissa ja vaimoni on ainut nainen elämässäni jota katson rakastavasti. Ihan turha kerjätä mitään katseita. Olen valintani tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhemmat naiset tuijottavat naisia? En tarkoita iäkkäitä, vaan sitä nuorempia. Onko arvosteleva vai utelias.
varmaan molempia. jotkut katsoo, että onpas likka laiha tai paksu. ja myös vaatetyyliä katsotaan.
Jotkut katsoo tosi arvostelevasti ja vähän omahyväisesti, sellaiset tietyntyyppiset keski-ikäiset jotka saa jotain outoa tyydytystä siitä että ovat hoikempia kuin nuorempi nainen, tyyliin ainut saavutus elämässä heillä on se että mahtuvat samoihin farkkuihin kuin 20-vuotiaana. Jotkut taas katsoo, en tiedä miksi sitä kutsuisi, lempeän uteliaasti? Osa heistä saattaa tulla kehumaan hiuksia tai jotain vaatetta.